Wie kan me helpen mijn cryptomunten terug te krijgen? €500,-- BELONING

Laatste reactie 22/11/2021 19:01 door Mark
· Markeren als ongelezen
Ron Sonntag 2 weken geleden geplaatst
Lieve mensen, 

wie kan mij helpen, ik wou mijn cryptomunten overboeken van Binance naar Bitvavo. Helaas heb ik hierbij het foute netwerk (BEP20) gekozen en nu zijn mijn munten allemaal weg. Helaas was dit voor een aardig bedrag.
Ik heb contact gehad met Binance en die zeggen zodra de munten van Binance af zijn, kunnen hun ze niet meer terug halen en ook heb ik contact gehad met Bitvavo, deze kunnen helaas ook niks voor mij betekenen, terwijl het wel naar een adres van Bitvavo is gestuurd, alleen dus via een fout netwerk.
Nu lees ik vanalles dat ik de coins terug kan sturen via Metamask maar ik snap er geen f*ck van.
Kan aub. iemand me helpen met het terugkrijgen van mij cryptomunten?  Degene die het lukt krijgt €500,-- van me!
🔥 Léon Gotjé 2 weken geleden geplaatst
Misschien heb je hier iets aan, is een artikel van Binance zelf:
https://www.binance.com/en/support/faq/245ba7468b58409cb7ef88536a889529
Mark de Vries 2 weken geleden geplaatst
Allereerst: je tokens zijn niet weg! Maar je kunt deze tokens niet zelf terughalen. Daarvoor heb je de private key nodig van de wallet waar ze naartoe zijn gestuurd. De wallet is in dit geval in handen van Bitvavo, dus als er een kans is om te terug te krijgen zouden zij dat voor je moeten doen.

Ze kunnen het sowieso, maar het is een handmatige actie die wat tijd vergt. Ze gaan jou niet hun private key geven, dus zij moeten de tokens terughalen dn naar jouw wallet sturen. Helaas doen ze daar moeilijk over, zie ook hier: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2044562

Dit gebeurt trouwens HEEL vaak, omdat de kosten van een BEP20 transactie vaak lager zijn.

Succes, ik hoop voor je dat het lukt. 

P.S. Iemand anders dan Bitvavo die zegt dat hij dit voor jou kan doen, probeert je waarschijnlijk die €500 afhandig te maken. En geeft ook NOOIT je private keys of seed phrase aan iemand anders. Stay safe! ?
Mark de Vries 1 week geleden geplaatst
Hoe gaat het @ronsonntag​ is het gelukt met Bitvavo?
reactie op @tradermark:
Ron Sonntag Hoi Mark,

dank voor je bericht! 
Ik heb na veel op en neer gemaild met Bitvavo, ze zo ver gekregen dat ze me binnen nu en een x-aantal weken de private key zullen toesturen.

Hopelijk dat ik dan de coins kan terug sturen naar mijn Binance.
1 week geleden

Beantwoorden

Mark de Vries Mooi zo, laten we hopen dat het lukt!
1 week geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 18 November 2021 om 19:01
Aantal lezers 65
Aantal reacties 6