Website laad niet via wifi, wel via mobiele data
Ik denk dat het aan je wifi ligt. Ik kan je website namelijk wel op mijn telefoon bezoeken.
Ik zou contact opnemen met je internet provider.
Ik zou contact opnemen met je internet provider.
reactie op @tychoverweij:
Kpn gesproken, zij weten de oplossing ook niet. Dus mochten er mensen zijn die dit probleem wel eens gehad hebben, reageer dan even aub
Als je site het via andere verbindingen wel doet, moet het aan je internetverbinding liggen.
Heb je al geprobeerd om je modem en/of router te resetten (opnieuw opstarten)?
Heb je al geprobeerd om je modem en/of router te resetten (opnieuw opstarten)?
reactie op @sjaakv:
Sander .
Hoi, zeker heb al cookies verwijderd, tijdelijke internetbestanden verwijderd, bekabeld internet geprobeerd gereset modem uit en aan gezet.
Bij KPN weten ze de oplossing ook niet
1 maand geleden
Bij KPN weten ze de oplossing ook niet
1 maand geleden
Beantwoorden
Gebeurd dit bij alleen jouw website? Of ook als je andere websites bezoeket?
groetjes
groetjes
reactie op @tychoverweij:
toon 1 overige reactie(s)
Sander .
Alleen bij het bezoeken van mijn website op mijn thuisnetwerk/WiFi de rest werkt gewoon.
1 maand geleden
1 maand geleden
Beantwoorden

Tycho Verweij
Dat is wel gek.. dan weet ik het ook niet meer sorry.
ik hoop dat het opgelost word, succes!
1 maand geleden
ik hoop dat het opgelost word, succes!
1 maand geleden
Beantwoorden
toon 1 overige reactie(s)
Heb je al een andere browser geprobeerd?
reactie op @barrydeleeuw:
Wat misschien nog zou kunnen is dat je ip-adres (van thuis) is geblokkeerd bij de hostingprovider van je site.
Dat zou verklaren waarom je via mobiel de site wel ziet, dan heb je een ander ip-adres.
Je zou dit eens bij je hostingprovider (waar je site gehost is dus) na kunnen vragen.
Dat zou verklaren waarom je via mobiel de site wel ziet, dan heb je een ander ip-adres.
Je zou dit eens bij je hostingprovider (waar je site gehost is dus) na kunnen vragen.
reactie op @sjaakv:
Sander .
Hoi Sjaak,
Bedankt voor je reactie! Ik ga het navragen
Groeten,
Sander
1 maand geleden
Bedankt voor je reactie! Ik ga het navragen
Groeten,
Sander
1 maand geleden
Beantwoorden
anders even je dns cache leeg gooien op mobiel
https://beebom.com/how-to-clear-dns-cache-android-devices/
https://dut.applersg.com/how-clear-flush-dns-cache-iphone-ipad
https://beebom.com/how-to-clear-dns-cache-android-devices/
https://dut.applersg.com/how-clear-flush-dns-cache-iphone-ipad
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart | 22 January 2021 om 23:17 |
Aantal lezers | 35 |
Aantal reacties | 14 |
Deel dit topic via: