Website Groei +3.000 per maand

Laatste reactie 02/04/2020 08:53 door Sieto
· Markeren als ongelezen
Marthijn Lohuis 3 maanden geleden geplaatst
Hallo allemaal, 

Afgelopen maanden ben ik een website gestart in de baby niche. Heel affiliate marketing was nieuw voor mij en daarom heb ik een breed onderwerp gekozen. 

Ik heb flink wat werk gestoken in het publiceren van blogs en heb nu 75 blogs online staan. Verschillende onderwerpen gerelateerd tot baby's. 
Dit heeft ervoor gezorgd dat de website flink is gaan groeien en waarschijnlijk nog steeds groeit! 

Qua inkomsten valt het nog tegen, omdat ik eerst focusde op groei in plaats van affiliate marketing. Deze maand heeft de website 50 euro aan inkomsten via een paar linkjes naar bol.com gegenereerd. 

Echter merk ik dat het schrijven van blogs moeizaam gaat, omdat het onderwerp baby's me als 26 jarige jongen niet erg aanspreekt. 

Daarom wil ik dit zien als een leermoment, het achter me laten en een nieuwe website starten. Ik geloof namelijk erg in affiliate marketing, de resultaten laten jullie met zijn allen zien! 

Ik vroeg me af of iemand een goede plek weet waar je websites kan verkopen?

Alvast bedankt voor jullie reacties en moeite. Ik wens jullie al het goeds toe met jullie websites, 

Groet, 
Marthijn 

Jeroen Santing 3 maanden geleden geplaatst

Ik vroeg me af of iemand een goede plek weet waar je websites kan verkopen?

sitedeals.nl
🔥 Jan M 3 maanden geleden geplaatst
Er zijn genoeg moeders met baby's/ kinderen thuis die die blogs wel voor je willen schrijven voor een paar tientjes per tekst. 

Onderschat deze niche niet. Super Evergreen en hoge commissie percentage's. 

Als ik jou was zou ik lekker doorgaan met de website!
Johanna Versteden 3 maanden geleden geplaatst
Ha Marthijn, 
Ik zou de de teksten ook uitbesteden, de website nog even laten groeien  en je tzt daarnaast op een nieuwe niche richten.   

Succes!

Als je iemand zoekt voor het schrijven van een blog.....  😄   
Danielle Roof 3 maanden geleden geplaatst
Je mag mij een mail sturen info@inspiratiemedia.nl Wij zijn een babywebsite aan het opzetten. En zijn nog op zoek naar blogs/websites. Graag kom ik met je in contact op te kijken of wij de site van je over kunnen nemen.
Coen Olde Bijvank 3 maanden geleden geplaatst
Flippa :)
🔥 John van Aalst 3 maanden geleden geplaatst
Waarom zou je zo'n pareltje wegdoen??
Zoek een aantal goede campagnes en completeer je artikelen hiermee.
Ik begrijp dat een 26 jarige misschien niet zo veel heeft met baby's maar je gaat die kleine schreeuwers vanzelf respecteren als ze elke maand je rekening spekken 😉
🔥 Jacko Meijaard 3 maanden geleden geplaatst
Sowieso gefeliciteerd voor je succes Marthijn!

Betreft de website verkopen, waar ik de beste ervaringen mee heb is om contact op te nemen met je 'concurrenten', en je site aanbieden. Zij hebben vaak de meeste baat hierbij, en zullen er waarschijnlijk ook het meeste voor over hebben.
Marthijn Lohuis 2 maanden geleden geplaatst
Bedankt voor jullie reacties en Danielle voor de interesse. Ik heb erover nagedacht en besloten de website nog even aan te houden en de website te laten groeien tot 50.000 bezoekers.

Op die manier heb ik tijd om te werken aan het design en de inkomsten voordat ik verder ga kijken.

Ik zal jullie laten weten zodra het is gelukt! Hopelijk nog in 2020..
Sieto vd 2 maanden geleden geplaatst
Goeie overwegingen, denk ik, Marthijn.

Misschien nu de bezoekers lopen, eerst focussen op conversie & sales? Met een paar duizend bezoekers moet er nu al meer uit te halen zijn...
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 15 February 2020 om 16:20
Aantal lezers 240
Aantal reacties 10