Wat ga jij doen om 2018 knallend af te sluiten?

Laatste reactie 15/12/2018 15:58 door Sieto
· Markeren als ongelezen
Jacko Meijaard 3 weken geleden geplaatst
Nog iets meer dan een maand mensen, en dan zit 2018 er al weer op!

Bizar om te zien hoe snel het jaar voorbij is gegaan. 
Ik zie al veel mensen die bezig zijn om plannen te maken voor 2019, maar vergeet niet dat de beste maand van het jaar nog moet komen.

December is altijd een enorm goede maand in internet marketing land ;-).

Ik ben daarom benieuwd wat jij gaat doen om 2018 knallend af te sluiten..

Ga je extra mailen naar je mailinglijst?
Een toffe actie opzetten?
Knallen met ads?

Ik wil zelf in december een nieuwe audiocursus uitbrengen en deze koppelen aan Internet Succes Gids.
Heb inmiddels 12 audio's opgenomen, van de 100, en neem er elke dag 3 op. 

Deze wil ik dan eind 2018 gaan lanceren en hier extra mee gaan knallen!

Benieuwd naar wat jullie plannen zijn 😁!

Doe iets in december mensen, zoveel mogelijkheden en goede marketing toe te passen (eind van het jaar, begin het jaar goed, etc)!
Harm van Wijk 3 weken geleden geplaatst
Top @jackomeijaard​!

Ik heb voor Black Friday de verzendkosten terugebracht van 4,42 naar 1,42 euro :-D

Dat werkt!

In januari mijn eerste 3 daagse event, dus december lekker knallen om deze goed te vullen!

Met 3 funnels en de vierde in aanbouw, gaat dat wel lukken! :-D

Ben benieuwd naar de plannen van de rest!

Willem van der Heijden 3 weken geleden geplaatst
Leuk topic! 

Ik dacht dat je de audiocursus wilde gaan koppelen aan je nieuwe Lean ondernemen website @jackomeijaard​?

Aangespoord door jou ga ik een mailreeks opstellen voor het verkopen van afslankboeken om het nieuwe jaar goed mee te beginnen! December was idd in 2017 ook een goede maand voor de boeken! 

Tevens wil ik in december mezelf ook bezig houden met het schrijven van een ebook en het opzetten van een kennisbank op mijn website. Beide zullen niet direct geld opleveren in die maand, maar wel in 2019 (hopelijk ;-)).
reactie op @willemvanderheijden:
Jacko Meijaard De audiocursus gaat sowieso voor ISG zijn; voor Lean Ondernemen wil ik meer echt de ondernemers helpen (denk met coaching/mastermind, moet nog kijken hoe ik hier een invulling in ga geven, eerst leads verzamelen!).
3 weken geleden

Beantwoorden

Willem van der Heijden Oke gaaf! 

Ik ben benieuwd! 
3 weken geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard Laat trouwens ook zeker even weten hoe je mailreeks gaat!
3 weken geleden

Beantwoorden

Willem van der Heijden Ga ik doen!
3 weken geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Stephanie van Nellestijn 3 weken geleden geplaatst
Ik leg momenteel de laatste hand aan mijn WooCommerce handleiding en deze wil ik in 2018 nog helemaal afronden. Al een tijdje ben ik bezig met het opbouwen van mijn mailinglijst, maar dat wil nog niet zo vlotten. Wel jammer, want het zou wel prettig zijn om deze straks te kunnen gebruiken om de handleiding aan te kondigen, maar dat wordt de volgende stap... 
Soms gebeuren er tussendoor onverwachte dingen die nieuwe kansen opleveren en moet je even van een eerder plan afwijken. Dat vind ik juist zo leuk aan ondernemer zijn...
Harm van Wijk 3 weken geleden geplaatst
@stephanievannellestijn​ je hoeft niet per se zelf een lijst te hebben...je kan ook gebruik maken van de lijst van een ander :-D 

Wat je kan doen is een DREAM 100 opstellen met mensen die een bereik hebben en met hen een relatie opbouwen.

Kijk bijvoorbeeld naar 

https://marketingsecrets.com/the-dream-100-part-1-of-3/
https://marketingsecrets.com/the-dream-100-part-2-of-3/
https://marketingsecrets.com/the-dream-100-part-3-of-3/

On today’s very special 3 episode series Russell speaks at Dream 100 Con about traffic and how to build your list. Here are some of the awesome things in this portion:

Find out how Russell got started building his list, and what he learned about spam free emailing.
Hear why everyone around him made half a million dollars a month with Adsense while he was still just building his list.
And find out how Russell figures out and narrows down who is dream client is with a simple diagram.
So listen here to part 1 or 3 of Russell’s super informative presentation at Dream 100 Con.
reactie op @harmvanwijk:
Willem van der Heijden Deze podcastst ga ik binnenkort geluisteren.

Goede tip @harmvanwijk
3 weken geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide 3 weken geleden geplaatst
2018 succesvol afsluiten betekent voor mij: met de juiste focus verder werken aan mijn projecten.

Dat betekent vooral de focus goed verdelen, want ik heb me laten verleiden tot het starten van een tweede project... (dom! dom! dom!)(ook weer een les: niet nóg meer leuke, shiny, nieuwe projecten bedenken)

Als die projecten staan, hoop ik in 2019 te gaan knallen :-)
Jeffrey Keijzer 3 weken geleden geplaatst
Plannen voor 2019 zijn altijd leuk.
Ten eerste zijn mijn plannen het CJIB minder te spekken, sorry @jackomeijaard​ wil tog gaan bezuinigen aan de onderkant. Dit jaar ook weer 3 duizend euro aan de staat te geven zonder er iets voor terug te krijgen.

Daarnaast mijn plan om in Maart te starten met mijn 2de website en dan ieder kwartaal een nieuwe website op starten. In het begin naast 48 uur werken per week. 

En dan laat ik mijn bussiness coach mijn teksten schrijven. Helaas door weer een alcohol cursus eerst nog maar 4 artikelen per week. Daarna langzaam aan wanneer de verkopen komen naar de 7 gaan.

Aan het einde van het jaar Viraal gaan met de eerste 2 websites en langzaam aan naar een financiële onafhankelijkheid toe werken. 

En mijn eigen leefstijl aanpassen. 
Serieuzer en gezonder leven en uiteindelijk eind 2019 een paar weken op vakantie. 

Denken op de lange termijn. En leven in het hier en nu in plaats van alles vooruit schuiven en niet genieten van het moment. 

Zo, genoeg over mijn voornemens. 
Wie volgt? 
reactie op @jeffreykeijzer:
Sieto vd Heide over het sponsoren van het CJIB: je weet dat je dat volledig zelf in de hand hebt, toch? Gewoon die bordjes wat meer aandacht geven ;-)

Over 48 uren per week werken: misschien heb je geen keus. Maar als je dat wel hebt zou ik je willen aanraden eens te overwegen minder te gaan werken om zo meer tijd voor je projecten vrij te spelen. Dan kan het een stuk sneller gaan. Je kunt je tijd maar één keer spenderen!
3 weken geleden

Beantwoorden

Jeffrey Keijzer Hi @sieto, nee vorig jaar werkte ik minder uren en had ik financieel niet de mogelijkheid om teksten uit te besteden. Nu ben ik 48 uur in loondienst, heb ik meer mogelijkheden om commissies binnen te halen weliswaar telefonisch. En heb ik de mogelijkheid om 20 uur in eigen bussiness te steken. Wil nu meer uitbesteden zodat alles juist harder kan gaan.

Dan weet ik zeker dat Alles beter gaat. 
Wil bij de eerste website liever teksten uitbesteden door iemand die al resultaten heeft geboekt
3 weken geleden

Beantwoorden

Bas Vd Waarom zou je een tweede site beginnen als je nog niet genoeg verdiend met je eerste site om van te leven?
3 weken geleden

Beantwoorden

Jeffrey Keijzer Beste @bas, ik zit te twijfelen om of eerder al een nieuwe website op te zetten of om naar 21 artikelen per week toe te werken op de eerste website.
Waar zouden jullie voor gaan? 

Of is meer dan 3 keer posten op 1 dag ook goed voor ranking? 
3 weken geleden

Beantwoorden

Bas Vd Kan je 3 kwalitatief hoogstaande artikelen per dag maken? 

Hoe vaak je post zegt niet zoveel over hoe goed je gaat ranken. De kwaliteit van deze artikelen is veel belangrijker.
3 weken geleden

Beantwoorden

Jeffrey Keijzer Beste @basvandijk​,
Ik zelf kan niet goed schrijven, maar daarvoor heb ik een team van 3 mensen die voor mij schrijven. 
Zelf wil ik mij meer bezig houden van de optimalisatie en de afwerking van de artikelen en dan kan ik wel 3 goede artikelen per dag publiceren. 

Zodat ik zelf bezig kan zijn met hetgeen ik leuk vindt, het optimaliseren en het bedenken van de projecten. Wil het statistisch aanpakken en leren van het opzetten van goede websites
3 weken geleden

Beantwoorden

toon 5 overige reactie(s)
Alex ts 3 weken geleden geplaatst
Mijn doel is om in december nog minimaal 2 a 3 berichten per week te posten. Niet echt bijzonder, maar voor mij persoonlijk is dit al een groot doel met wat ik deed.

In november heb ik nu 8 artikelen gepubliceerd en hier komen er nog wat bij. Ik wil dit aantal in december weer overtreffen, hoeveel tijd het me ook kost.

Ook wil ik in december het niet meer op een zuipen zetten zoals andere jaren. December is hoort een feestmaand te zijn maar voor mij is dit anders. 

Ik ben jarig in december, je hebt sinterklaas, kerst oud en nieuw en helaas ben ik mijn beide ouders al op jonge leeftijd (toen ik 22 en 24 was) verloren waardoor deze maand toch anders is dan bij anderen.

Veel mensen gaan op bezoek bij ouders, familie of vrienden maar deze contacten heb ik niet meer en ook sociaal weinig mensen om me heen waar je op deze dagen naar toe kunt gaan. (door mijn eigen schuld)

De afgelopen jaren ben ik blij geweest dat december voorbij was en dit jaar wil ik dit anders.
Ik wil knallen en er het beste van maken zonder het op een zuipen te zetten.

Nu ik weer lekker bezig ben met mijn site geeft dit afleiding en ben ik bezig! Dit moet ik doorzetten, ook weer in december en 2019.
Jeroen Santing 3 weken geleden geplaatst
Wat goed dat je dit deelt Alex!

Ik wens je heel veel succes en volhouden! Ga zo door!
Harm van Wijk 2 weken geleden geplaatst
Knallend was het inderdaad :-S

Volgens mij is het ritme van om 3:00 uur beginnen ‘s morgens en tot 22 uur ‘s avonds doorgaan toch niet zo gezond… Vandaag dan ook maar eens uitgeslapen tot zeven uur en de hele dag rustig aangedaan...ik kreeg gisteren even een wack up call...black out en dit was het gevolg...ik wacht niet tot 2019 met goede voornemens ;-) 

Rust inplannen!

Focus!

reactie op @harmvanwijk:
Patrick Woninck Lijken zo net allemaal zakken oliebollen in plaats van de airbag...
2 weken geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard 2 weken geleden geplaatst
Ai, heftig!

Zelf niks aan overgehouden? 
Mijn zoontje heeft alleen nog een klein beetje last van zijn tong, maar verder komt het allemaal wel goed en ik heb een klein beetje last van mijn hand, maar dat valt allemaal best wel mee dus gelukkig zijn er allemaal goed vanaf gekomen...

het is leuk om een beetje ambitie te hebben, maar er zijn wel grenzen 😜

btw Ampera is dus een heel veilige auto...
reactie op @harmvanwijk:
Willem van der Heijden Zo, heftig! 

Beterschap ermee.
2 weken geleden

Beantwoorden

Tristan Krombeen Wel heftig hoor!
gelukkig dat jij zelf en je zoontje niks hebben.
beterschap! 
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Patrick Woninck 2 weken geleden geplaatst
Wat was er precies gebeurd Harm? Zelf tegen een stoplicht aangereden door de Black out?

Beterschap! hoop dat je snel weer de oude bent en inderdaad even rustig aan doen!
M 2 weken geleden geplaatst
aan de foto's te zien eerst tegen een andere auto aan en dan tegen het stoplicht.
Jeroen Santing 2 weken geleden geplaatst
Beterschap en sterkte!
Lars Nijhuis 2 weken geleden geplaatst
Ziet eruit als een heftig ongeluk Harm, hopelijk gaat het met jullie goed.

Wat betreft het onderwerp van de Topic, ik ben nog maar net begonnen met affiliate marketing en ben me eigenlijk vooral aan het focussen op content op mijn web-site te krijgen. Dus in december wil ik ook gewoon vol houden om 1 artikel per week online te zetten, dit lukt me tot nu toe nog goed.

Ik heb al wel allerlei ideeën voor een eigen e-cursus in mijn vak gebied maar dat is nu nog veel te snel. Ik wil eerst mijn eerste web-site tot een succes maken en stap voor stap de kneepjes van het vak leren.
Dank jullie wel allemaal!!

Ik ga meer zoals de uil in het bos, de hele dag WHO WHO WHO roepen ;-)

Zoveel mogelijk uitbesteden.

Niet vragen HOE kan ik het doen, maar wie WHO can do it!

Ik heb vandaag een contract afgesloten voor:

Smart content inrichten

Schrijven SEO Pagina's op basis van gekozen woorden.

Ons advies is te beginnen met 30 SEO pagina's gezien de vele zoekwoorden die men gebruikt.

Met SEO pagina's zet je de grootste stappen in het begin.

De eerste drie maanden beginnen we met circa 22.000 woorden.Het plaatsen van deze tekstenMonitoren van technische SEO issues aan de website en deze oplossen

Teksten zoekmachine vriendelijker maken dmv lichte aanpassingen en interne linkbuilding

Het schrijven van contentartikelen voor de eigen site.

Het schrijven van contentartikelen voor andere sites

Het plaatsen van deze contentartikelen op andere sites

Plaatsen van links op andere sitesAnalyseren linkprofiel

Leveren van een rapportage op maat.

Dan krijg ik weer tijd om ff te slapen ;-)

Bas Vd 2 weken geleden geplaatst
Buiten Blackfriday actie geen speciale acties gepland. December is altijd een goede maand. 
1 van mijn goals voor mijn ecom bedrijf is wel een groot percentage van mijn producten 'op te ruimen'. Dat ik in 2019 alleen nog mijn bestsellers over houd. Dit houd in dat ik 40% van mijn producten er uit ga gooien. Afhankelijk van de sales gaan deze nog in de uitverkoop.

Verder verwacht en hoop ik een nieuwe omzet + winst record te halen. Ook alvast beginnen met 2019 plannen en 2018 reviewen. Mooi jaar geweest waarbij ik bijna mijn ecom business verdubbeld heb, maar naast goede dingen ook zat dingen fout gegaan. Waardoor ik mijn omzet goal waarschijnlijk net niet ga halen maar met 90%+ mag ik ook niet klagen.

Nog een SEO project wat ook een flinke duik heeft gemaakt dit jaar maar gelukkig weer naar nieuwe records gaat. Denk over het geheel gezien het weer een mooi jaar was. 
reactie op @bas-nl:
Jacko Meijaard Mooi @bas-nl​!
2 weken geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn 2 weken geleden geplaatst
Deze decembermaand ga ik gewoon verder met het schrijven van content, heb een concurrerende niche uitgezocht. Ondertussen ben ik ook bezig om 2 Facebook pagina's te laten groeien in likes. Ben ook van plan een posiviteits groep te gaan bouwen op Facebook, deze groep heeft niet direct een marketing doeleinden, maar meer een soort forum waarin mensen elkaar kunnen aanmoedigen een positievere levenstijl  te gaan leven. Ben dus druk, de komende tijd. 
Geert Louters 2 weken geleden geplaatst
alle blogs verbeteren op SEO. Ik merk nu als ik mijn eerste blogs zie dat er aardig wat verbetering is. 
Wanneer je net begint heb je dat nog niet zo snel in de gaten, maar gaandeweg leer je steeds meer. 

Mijn volgers op Instagram wil ik verdriedubbelen. Momenteel zit ik op ongeveer 20 extra volgers in de week. Hier valt nog vee; meer uit te halen. 

Kijken, onderzoeken en veel meer doen met Pinterest. 

..en doorgaan met keihard content knallen! zodat ik hopelijk in de toekomst de grote jongens kan verslaan in de gezondheids-niche!
😋
Jacko Meijaard 1 week geleden geplaatst
Inmiddels 6 december. 
Zijn we al in volle gang bezig mensen!?
Bert van den Einden 1 week geleden geplaatst
Ben eigenlijk niks aparts aan het doen.

Sinds 21 november een nieuwe website waar ik veel content voor aan het produceren ben. Teller staat nu op vijf 1000+ artikelen (bijna 6), en ondertussen ook een kennisbank aan het aanleggen.

Een niche wat tevens ook een passie is! Content produceren werkt dan ook vele malen sneller, dus mijn focus ligt voorlopig hierop.

Verder update ik mijn andere website ook geregeld en beginnen de Bol.com verkopen ook vaker te komen. Wellicht dat ik hier nog iets mee ga doen richting mijn mailinglijst.
reactie op @bertvandeneinden:
Jacko Meijaard Goed bezig Bert!
5 dagen geleden

Beantwoorden

Jeroen Santing 6 uur geleden geplaatst
Het is nu 15 december, dus nog een halve maand en 2018 zit erop
Ik zou dit jaar mijn baas ontslaan, is niet gelukt. Schuift gewoon door naar 2019 :-)
Mijn organische bezoekers gaan omhoog, af eb toe een commissie.... of dat knallend is? Geen idee. Maar wel beter dan dat het ooit was!
reactie op @jeroensanting:
Sieto vd Heide beter dan het ooit was - en het kan alleen maar beter worden toch? :-)
5 uur geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 21 November 2018 om 19:23
Aantal lezers 62
Aantal reacties 40