Vraag van websitebezoeker

Laatste reactie 01/08/2020 19:50 door Chris
· Markeren als ongelezen
Chris Dejonghe 1 week geleden geplaatst
Vorige week heb ik een pagina op fb aangemaakt en tot mijn verwondering heb ik deze week tal van bezoekers op mijn website gekregen. Leuk om te zien en vooral ook heel motiverend. Nu net kreeg ik ook weer twee reacties maar helaas kan ik hun vragen niet meteen beantwoorden.  

Zo kreeg ik deze vraag:  When I originally commented I clicked the “Notify me when new comments are added” checkbox and now each time 
a comment is added I get several emails with the same comment.
Is there any way you can remove people from that service?
Bless you!

Kan iemand mij zeggen waarom deze bezoeker meerdere e-mails ontvangt van eenzelfde opmerking en hoe ze dat kan stoppen?

Chris
Youri Klijn 1 week geleden geplaatst
Nee want we hebben de context niet.

Waar heeft iemand een notificatie voor reacties ingesteld? Op een FB bericht? Een blog? Een forum topic?

Waarschijnlijk zet je het op dezelfde manier uit als het aangezet is.
🔥 Daan Peeters 1 week geleden geplaatst
Ik weet precies wat je bedoelt, maar eerlijk gezegd weet ik zo snel ook de oplossing niet. Ik ga er even vanuit dat er in de mail die ze ontvangen ook een optie staat vermeld om dit uit te schakelen. Zoals die normaal bij email marketing ook gaat. (uitschrijven)

Maar nogmaals zeker weten doe ik het niet.
Chris Dejonghe 1 week geleden geplaatst
IK was al van plan om haar ook op te wijzen op een eventueel button. Ik gebruik geen e-mail marketing dus er wordt niets vanaf hier verzonden. 
Ik dacht dat ik daar ook niets voor heb ingesteld op mijn website dus vroeg me af of dit misschien ingesteld was via Marketheme. 

Nu ja, Het kan inderdaad ook ergens anders ingesteld zijn, dat heeft ze niet vermeld.  

Toch Bedankt voor de reactie



 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 01 August 2020 om 10:10
Aantal lezers 49
Aantal reacties 4