Van €0 naar €1.700 per maand in 1 jaar met nieuw project

Laatste reactie 10/01/2022 23:09 door Brenda
· Markeren als ongelezen
🔥 Martijn M 7 maanden geleden geplaatst
Mooie journey @boydvandongen​! Ideale student ben je :)
reactie op @martijn1988:
Boyd van Dongen Haha, thanks Martijn!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Vinod Sital 7 maanden geleden geplaatst
Mooie motivatie @boydvandongen​ , ik ook al bijna een jaar bezig maar nog niks maar blijven bouween dan komt vanzelf.. Ik doe ook meerdere dingen dus tijd zat haha.. Genoeg geduld hiervoor 
reactie op @vinodsital:
Boyd van Dongen Thanks Vinod, blijven bouwen!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Susanne S 7 maanden geleden geplaatst
H Boyd,

Dank voor dit leuke bericht, heel interessant om te lezen. 
Veel succes verder!!
Jacko Meijaard 7 maanden geleden geplaatst
Goed bezig Boyd! Zo zie je maar hoe je een asset opbouwt en wat de waarde hiervan is. 
Je topic zal genoeg mensen kunnen inspireren en motiveren om verder te bouwen.

Tof dat je het even deelt!
reactie op @jackomeijaard:
Boyd van Dongen Thanks Jacko! 10K club heeft ook prima geholpen bij mij!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Huub Roose 7 maanden geleden geplaatst
Lekker bezig, bedankt voor het delen!
Jeffrey Keijzer 7 maanden geleden geplaatst
Netjes, dat zijn resultaten waar je trots op kunt zijn!
Eric 7 maanden geleden geplaatst
Mooie post Boyd!

Dit bewijst dat er veel mogelijk is, maar wel met een goed plan, doorzettingsvermogen, geduld en hard werken.
Ook met affiliatemarketing komt het niet zomaar aanwaaien ondanks dat het zo vaak wel wordt verkocht.
reactie op @eric23:
Boyd van Dongen Ervoor werken moet zeker haha, maar ik vind het niet perse lastig!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Ellie Santos 7 maanden geleden geplaatst
Geweldig!! Mooie reis, he..
Ik kom je achterna ;)

Bedankt.voor de inspiratie!
Edwin Gartsen 7 maanden geleden geplaatst
Respect!
Mark de Vries 7 maanden geleden geplaatst
Nice Boyd en wat een knowledge bombs drop je hier!

Kijk jij ook naar de prijs van producten waar jij je op richt? Ik bedoel heb je een bepaalde ondergrens waarop het de moeite waard is om er content over te schrijven? Ik bedoel, een hondenkar van €200 levert je €12 op en een halbandje van €3 betaalt maar €0,18 uit.

Tenminste als je Bol.com gebruikt met 6%.
reactie op @tradermark:
Mark de Vries Gotcha, makes sense!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Jonne Buis die link naar bol.com gaat dat ook via paypro of heb je daar een ander systeem voor nodig??

groetjes Jonne 

6 maanden geleden

Beantwoorden

Boyd van Dongen Bol.com heeft een eigen affiliate programma. Veel bedrijven hebben dat tegenwoordig :)

Enige wat je hoeft te doen is googlen naar het bedrijf of het merk + het woord affiliate programma

6 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Sofie Vandevorst 7 maanden geleden geplaatst
Proficiat!! 
Ik ben nog maar net begonnen en door dit soort van informatie te lezen geeft enorm veel motivatie om ermee door te gaan! :) 
Zelf ben ik nog op zoek naar een niche. Ik ga nog verder op onderzoek uit! Maar het komt allemaal goed als ik dit lees ;) 

Thanks voor de inspiratie en ik wens je nog heel veel succes!! 
reactie op @sofievandevorst:
Boyd van Dongen Sowieso blijven doorgaan!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Filiate BV 7 maanden geleden geplaatst
Nice! ??

Inderdaad hele waardevolle informatie!

Een beetje buiten de box denken. Ik denk dat niet veel mensen aan bol.com denken als ze met affiliate marketing starten! (Misschien een aanname vanuit mijn kant, maar ik verwacht minder concurrentie) dus super interessant!

Well played ??
reactie op @filiatebv:
Boyd van Dongen Thanks!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Gerard Voshaar 7 maanden geleden geplaatst
Smart! En goede tips tussen de regels door!
Frits Diepeveen 7 maanden geleden geplaatst
Heel erg bedankt Boyd voor deze post met concrete tips !
Michel Roes 7 maanden geleden geplaatst
Tof dat je dit even deelt Boyd, hier heb ik persoonlijk ook wat aan:)
Paco V. 7 maanden geleden geplaatst
Echt een mooi resultaat Boyd, je snapt duidelijk waar je mee bezig bent! ? Ik vind het trouwens ook heel knap dat je zoveel blogs hebt geschreven over een onderwerp waar je niets mee hebt. Dat vereist serieus doorzettingsvermogen.

Doe je op je site al iets met huisdieren-verzekeringen? 
reactie op @paco:
Boyd van Dongen Thanks Paco! Uiteindelijk maakt het bedrag wat eruit komt het geheel best leuk haha

Verzekeringen wel overwogen, maar nog niet echt kunnen bepalen wat voor type content dan ideaal gaat zijn. Staat wel op mijn to do, maar thanks!

7 maanden geleden

Beantwoorden

Edwin Gartsen Hoi Boyd,

Heb jij tips hoe je een blog begint te maken?
Verzamel je eerst informatie of schud je de teksten zo uit je mouw?
Ik zelf ben nogal niet handig in de teksten, al gaat het al wel wat makkelijker.

7 maanden geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Jesse van Kranenburg 7 maanden geleden geplaatst
Held! Wat tof dat je dit project met ons op deze manier wilt delen Boyd. Hier haal ik, en vele andere veel inspiratie uit. ?

Ook erg interessant om te zien wat er nou mogelijk is in 1 jaar.

Is er de mogelijkheid dat ik je persoonlijk kan bereiken voor wat vraagjes? 
reactie op @jessevankranenburg:
Boyd van Dongen Thanks Jesse, het is ook zeker bedoelt ter inspiratie! Vragen kan je het beste hier stellen, dan heeft iedereen er wat aan haha ?
7 maanden geleden

Beantwoorden

Jesse van Kranenburg 7 maanden geleden geplaatst
Ik wil graag mijn content strategie gaan aanpassen op de manier hoe jij het doet via bol.com, dit ook omdat ik al met bol.com werk!

Mijn website zit in de tuin/tuinieren nice. Als ik bijvoorbeeld zou beginnen met de categorie teunmeubelen, hoeveel artikelen moet ik dan ongeveer gaan schijven over sub- categorieën totdat ik begin met de volgende categorie over een totaal ander onderwerp zoals zonwering of tuingereedschap?

Want ik neem aan dat je eerst wilt zorgen dat je op een bepaalde categorie scoort voordat je over een andere categorie gaat schijven.
reactie op @jessevankranenburg:
Jesse van Kranenburg Oke duidelijk, hiermee ga ik aan de slag!

Heb je nog tips voor titels over deze artikelen naast top X beste tuinkussens of top X beste tuinkussens van dit moment? Of haal je die uit je zoekwoord onderzoek wat je van te vroren doet?

7 maanden geleden

Beantwoorden

Jesse van Kranenburg Ik ga beginnen met schijven! Als ik een paar artikelen geschreven heb, zou je dan daar eens je mening over willen geven?
7 maanden geleden

Beantwoorden

Boyd van Dongen Jawel hoor!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Jesse van Kranenburg Inmiddels heb ik wat artikelen kunnen maken, zou jij er misschien een blik op willen werpen? Ik wil mijn website graag privé houden, is er een mogelijkheid om je op een andere manier een artikel door te sturen? 
6 maanden geleden

Beantwoorden

Boyd van Dongen Stuur maar een mailtje naar boydvandongen@gmail.com! Ik ga dit niet elke keer of bij iedereen doen, maar 1x kan geen kwaad ;)
6 maanden geleden

Beantwoorden

toon 4 overige reactie(s)
Stefan Fransicus Ciro Van Kouwen 7 maanden geleden geplaatst
Wat een succes verhaal! Ik vroeg mij af of jij je website zou kunnen linken zodat ik deze zou kunnen bekijken en mogelijk wat inspiratie vandaan zou kunnen halen! Alvast bedankt en hopelijk blijft het zo goed gaan
reactie op @stefan-van-kouwen:
Boyd van Dongen Neen helaas deel ik mijn websites niet, maar Thanks!
7 maanden geleden

Beantwoorden

Shauni M 7 maanden geleden geplaatst
Super mooi resultaat, blijven gaan! ;) Zeer leuk om als beginner te zien waar andere leden ondertussen al staan, ben ook hier tips en tricks aan het opdoen wat het eens zo motiverend maakt om zelf te beginnen. Maar eerst verder info opdoen, bedankt om dit te delen.?
Giuseppe de jong 7 maanden geleden geplaatst
Gaaf man  ;) 
B S 7 maanden geleden geplaatst
Mooi bedrag in 1 jaar en interessant om te lezen!
Hoe promoot je de Bol producten? Tekstlinks, buttons of die sterren, prijs, levertijd en knop van Bol zelf?

reactie op @bs:
Boyd van Dongen Tekstlinks, sterren,prijs en levertijd knop van bol zelf en nog een externe plugin
7 maanden geleden

Beantwoorden

Giuseppe de jong 6 maanden geleden geplaatst
Gebruik jij een plugin voor het plaatje sterren en knop?
reactie op @giuseppedejong:
Sanne 1 Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik ben zelf heel benieuwd namelijk naar wat beter converteert. De button met sterren, levertijd etc. Of bijvoorbeeld alleen ‘koop op bol.com’.
6 maanden geleden

Beantwoorden

Boyd van Dongen Bol.com biedt zelf de optie aan om sterren, koopknop enzovoort toe te voegen vanuit hun Sitebar tool. Ik maak daar volledig gebruik van
6 maanden geleden

Beantwoorden

Giuseppe de jong Ok duidelijk bedankt ?
6 maanden geleden

Beantwoorden

Brenda B. Boyd weet jij toevallig of deze nofollow/sponsored zijn want dit is me tot dusver niet gelukt om in te stellen. Echt alleen bij sterren/prijs/plaatje van Bol.com gebeurt me dit.  Daarnaast ook vaak dat ze zomaar verdwijnen? Heel apart... 
1 week geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Wout Mouton 6 maanden geleden geplaatst
Wauw @boydvandongen​ super motiverend!! Zo te zien betaalt je harde werk zich uit. ?
Gaby Tenda 6 maanden geleden geplaatst
Het klinkt goed en het is hard werken. Ik had niet anders verwacht dat je hard moet werken hiervoor om dit op te bouwen. Maar gebruik je een eigen wordpress theme of betaal je 67 per maand voor het theme van internet succes?
Raymond Soekhan 6 maanden geleden geplaatst
gefeliciteerd Boyd

en THX voor de inspiratie
Henla Vreeken 6 maanden geleden geplaatst
Wauw wat een super mooi resultaat @boydvandongen

Heeft bij mij weer kwartjes laten vallen en veel inspiratie gegeven
Yoni Meuwese 6 maanden geleden geplaatst
Hoi Boyd,

Bedankt voor je inspirerende topic! Dit zal vele van ons verder helpen. Interessant om je strategie te lezen, dat heb je slim aangepakt.
Giuseppe de jong 5 maanden geleden geplaatst
@boydvandongen​ hoe ging het in juni met deze website qua omzet? (Nieuwsgierig)
Boyd van Dongen Cijfers van juni zijn in augustus pas definitief, maar ik schat in dat het rond de 2.000 euro zit (los van eventuele retouren)
5 maanden geleden

Beantwoorden

Giuseppe de jong Netjes hoor. Vind het knap van je hoor en dat allemaal binnen een jaar tijd.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Boyd van Dongen Thanks! Het was ook zeker niet nieuw, aangezien ik meerdere sites heb die ouder zijn. Alleen dit ging wel erg snel haha
5 maanden geleden

Beantwoorden

Giuseppe de jong Dat zijn ook allemaal affiliate sites neem ik aan ? Vast geen adsense sites...
5 maanden geleden

Beantwoorden

Boyd van Dongen Allemaal affiliate sites inderdaad. Heb er momenteel 3 die ik actief beheer en 2 die op een lager pitje staan (te grote niche, te weinig prio vanuit mij maar haal wel commissies binnen) + in het verleden wat sites en shops verkocht
5 maanden geleden

Beantwoorden

Giuseppe de jong Ok aangezien jij er wel verstand van hebt, wil ik graag jouw mening over het volgende; ik heb een site in de huisdier niche,  25000 pageviews per maand en groeiende, verdien ongeveer 125 euro per maand via adsense. Het zijn allemaal informatieve artikelen zou jij adsense eraf gooien en je richten op affiliate marketing? 

Laatste maand heeft deze site via bol ongeveer 67 euro opgeleverd (plus minus)

Graag jouw mening hierover of wat jij zou doen ...

5 maanden geleden

Beantwoorden

Giuseppe de jong Klopt inderdaad ads staan erg lelijk en om 500 euro per maand te verdienen via adsense moet ik al gauw 100000 pageviews per maand hebben. 

Ik heb er ook nog een vrij grote facebook pagina bijzitten. Zijn daar ook nog mogelijkheden mee?

Gaat jou website over dieren in het algemeen of een specifiek huisdier? Die van mij gaat over katten terwijl ik niets met katten heb ?

5 maanden geleden

Beantwoorden

toon 6 overige reactie(s)
Ja het is inderdaad centenwerk ja. Om aan 500 euro te komen via adsense moet ik toch al gauw 100000 pageviews hebben. Daarbij staat het inderdaad erg lelijk al die ads. 

Richt jij je op een specifiek diersoort of gewoon dieren in het algemeen. Mijn website gaat namelijk over een specifiek huisdier. Katten in het algemeen, terwijl ik niets met katten heb ?
Giuseppe de jong Hahah toevallig ?. Loopt jouw katten website een beetje qua aantallen en verdiensten?
5 maanden geleden

Beantwoorden

Giuseppe de jong Dat is veel beter dan adsense ja ?. Mooi om te weten dat een site over katten dus genoeg kan opleveren, dat motiveert om die site weer op te pakken
5 maanden geleden

Beantwoorden

Joey Plat 5 maanden geleden geplaatst
Hey Boyd, mijn naam is Joey, ben eergister begonnen met deze uitdaging! Ik weet nog niks, ik heb nog niks en ben als eerst de video's gaan bekijken en heb n.a.v. al de eerste stappen gezet om me aan te melden bij paypro, daiscon en een dlmeinnaam registreren! Dat laatste lukt me steeds niet! Hoe heb jij dat gedaan? 

reactie op @joeyplat:
Boyd van Dongen Eerst de cursus volledig kijken, dan een 2e keer kijken en pas dingen doen, domeinnaam en hosting regelen, website voorzien van juiste plugins en instellingen, zoekwoordonderzoek doen, website vullen met minimaal 15 goede blogs, dan pas aanmelden bij affiliate programma's en daarna affiliate links toepassen in je 15 goede blogs + continu goede blogs blijven schrijven
5 maanden geleden

Beantwoorden

Joey Plat 5 maanden geleden geplaatst
Oke top, duidelijk! Bedankt voor de info! Gaan we doen
@boydvandongen​ even voor de duidelijkheid voor mijzelf

Je gebruikt de gratis versie van Generate press, link+producttitel+plaatje van bol.com zelf en je richt je op bijvoorbeeld de 10 beste product x lijsten?

En dat is het op content maken na dan?

Ik wil namelijk heel graag van die lelijke adsense af ;)
Giuseppe de jong Ok duidelijk dank je wel, dan denk ik dat ik weet welke plug-in je bedoelt. 
5 maanden geleden

Beantwoorden

Boyd van Dongen Geen probleem! 
5 maanden geleden

Beantwoorden

@boydvandongen​ bedankt voor je tips! Sinds ik alvast een paar van je tips heb toegepast, in dit geval het linkje, tekst en plaatje van bol zelf, heb ik elke dag een commissie te pakken. Uiteraard geen hoge bedragen (€5 tot €7 per dag) maar het maakt nu al een verschil :)
Boyd van Dongen Lekker bezig en goed om te horen!
5 maanden geleden

Beantwoorden

Iris de Almeida 5 maanden geleden geplaatst
Dag Boyd,

Gefeliciteerd!!! 

Ik ben zelf begonnen met een website over honden. Ik ben ex-trimster maar nieuw met affiliate marketing en ik loop geregeld vast.

Zou ik op jouw site een kijkje mogen nemen om inspiratie op te doen? Zo ja, linkje? 

Dank je wel en doe zo voort! 
reactie op @irisdealmeida:
Boyd van Dongen Neen, ik houd mijn websites voor mijzelf. Slechte ervaringen met mensen die klakkeloos content gingen stelen
5 maanden geleden

Beantwoorden

Casper van Vliet van Vliet 5 maanden geleden geplaatst
Leuke case en resultaat. Het nadeel van dit soort ''koopgidsen'' is alleen dat het enorm veel werk kost om het up to date te houden (afhankelijk van de markt). In sommige markten kun je na ca. 6 maanden zowat het hele artikel weer omgooien, wat weer tijd/geld kost. Minder makkelijk opschalen dus.
reactie op @caspervanvliet:
Boyd van Dongen Oh dat kan, heb ik met mijn sites eigenlijk nauwelijks last van. Enige wat ik soms moet doen is een nieuw productje toevoegen en thats it. Lekker makkelijk opschalen als je het mij vraagt
5 maanden geleden

Beantwoorden

Brenda B. 5 maanden geleden geplaatst
Toffe post, zag het toevallig omdat er recent weer op gereageerd is dus :) 

Dankjewel voor je uitleg over je werkwijze :) 
-- Mo :) - Mo ! -- 5 maanden geleden geplaatst
Hey Boyd! 

Tof dat je dit wou delen! Doet echt goed! 

Ik had een kleine vraagje aan je, 

Je hebt een website in de dieren niche, terwijl je der zelf 0.0 % affiniteit mee hebt,     hoe kom je aan de kennis/info om het beter te doen dan de concurrenten?    Hoe begin je precies? En waar kijk je naar? 

Als je een niche hebt gevonden, of in wilt beginnen, hoe kom je aan het juiste informatie om toch te kunnen bloggen daarover? 

Dit is echt een vraag waar ik al tijden mee zit.

Zeer en zeer hartelijk Dank! 
-- Mo :) - Mo ! -- 5 maanden geleden geplaatst
Hey Boyd! 

Bedankt voor je reactie! Ik snap het al wat meer! 

1. Stel nou dat je een beetje aan het rondneuzen bent op internet, of je bent naar iets specifieks opzoek.  

Je komt er achter dat er veel volume voor is, of dat dit onderwerp je erg interessant lijkt, maar eingelijk nog niks tot weinig over het product/onderwerp weet. 

Wat doe je dan precies?  Hoe kom achter de juiste kennis? Hoe kom je aan content over het product of onderwerp, dat echt helpt etc.    Hoe kun je info/artikelen schrijven over die top 15 producten bijvoorbeeld, zonder enige zelf proberen van het product/info/dienst/onderwerp?

Hoe ga je precies te werk? 

Hartelijk Dank Boyd! Thank youuu!
Perry de Ruijter 4 maanden geleden geplaatst
Gave Case Boyd. Leuk om je hier weer tegen te komen
reactie op @perryderuijter:
Boyd van Dongen Perryyyy gezellig man!
4 maanden geleden

Beantwoorden

Rowdy P. 4 maanden geleden geplaatst
Geweldig om te lezen, bedankt voor het delen. Respect en bewondering voor je doorzettingsvermogen.
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
648
Topic gestart 01 June 2021 om 20:03
Aantal lezers
Aantal reacties 41