ISG SEMINAR: Meld je alvast aan als Super Early Bird!
... en dat op vrijdag 18 september 2020!
Omdat de plannen nog maar net zijn gesmeed, is er nog niet veel bekend over het ISG Seminar 2020, behalve dat er een super toffe line-up gaat komen en dat het natuurlijk een super waardevolle, gezellige en inspirerende dag gaat worden. Over de line-up wordt de komende tijd alsmaar meer over bekend gemaakt.
Daarnaast gaan we in 2020 ook een stukje groter als in 2018. Waar we in 2018 ons richtten op zo'n 100 man, zal het ISG Seminar 2020 iets groter zijn - zowel qua publiek, als qua aanpak.
Aangezien er nog niet veel informatie bekend is, maar ik de harde ISG kern wel alvast de kans wil geven om zich zo goedkoop mogelijk aan te melden, kun je jezelf nu alvast aanmelden via de knop hieronder.
Meld je dus hier als één van de eersten aan voor het ISG Seminar 2020 >> (prijs 37,- euro)
Deze prijs is een all-in prijs. Dat betekent dat je verder niks meer hoeft te betalen - dit is dus inclusief lunch, hapjes, borrel etc. Op het Seminar hoef ik dus ook niks te verdienen, het is puur om je ticket vast te stellen en mijn doel is om er voor jou een super toffe, waardevolle en gezellige dag van te maken.
Om alvast een beetje in de stemming te komen bekijk je de onderstaande aftermovie van het ISG Seminar 2018.
Locatie is nog onbekend, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk in de omgeving van Utrecht zijn om het zo centraal mogelijk te houden.
Wie is er bij!?

komen er ook nog workshops vooraf gaande aan het seminar?

Of er nog meer workshops voorafgaand het ISG Seminar komt, durf ik niet te zeggen. Ik denk zelf dat er niet iets van een Workshop gaat komen voor die tijd, maar kan het niet met zekerheid zeggen.
2 jaar geleden
Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
heb namelijk school op die dag?
hiermee bedoel ik middag of avond, in die weg

Volgende keer beter!
2 jaar geleden
Beantwoorden

2 jaar geleden
Beantwoorden

toon 5 overige reactie(s)

2 jaar geleden
Beantwoorden

2 jaar geleden
Beantwoorden

2 jaar geleden
Beantwoorden

2 jaar geleden
Beantwoorden

toon 5 overige reactie(s)
De bedoeling is om dan definitief de to do list af te vinken en de immigratie definitief te gaan voorbereiden.
?

2 jaar geleden
Beantwoorden

Maar Zweden is al lang een droom, Nederland wordt me te opdringerig, te druk.
2 jaar geleden
Beantwoorden

Je mag af en toe best een beetje opscheppen hoor, je bent een inspiratie voor best veel mensen. ?
2 jaar geleden
Beantwoorden

2 jaar geleden
Beantwoorden
Ik kan vertellen dat dit zeker niet de minste zijn ;-)!

Is de verkoop van het aantal tickets onbeperkt?
Ik zal eerst verlof moeten aanvragen op mijn werk, kan ik de goedkeuring hiervan afwachten of kan ik beter de gok nemen om zeker te zijn van een ticket?

Er zullen een beperkt aantal tickets beschikbaar zijn, dus zeker niet onbeperkt.
Ze zijn nu echter zeker nog niet uitverkocht, dus je zou nog even kunnen wachten. Zou het echter zeker niet tot het laatste moment laten aankomen, ook omdat de prijs dan omhoog gaat.
2 jaar geleden
Beantwoorden
.png)
.png)

toon 3 overige reactie(s)

Succes dit seminar en veel plezier iedereen :)

De Super Early Bird actie zal nog geldig zijn tot en met vrijdag. Daarna gaat de prijs omhoog.
Wil je nog de goedkoopste tickets? Meld je dan aan voor vrijdagavond 6 maart 23:59 uur.
Er zijn inmiddels al 4 sprekers bevestigd!

Het is nu wel heel vaag.. ?

Geld
Motivatie
Marketing
Geld verdienen op reis
Conversie
Advertenties
Nog niet confirmed natuurlijk. Zoiets was het de vorige keer ;)
2 jaar geleden
Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)

Zoals twee jaar geleden zal ook dit jaar @hugobakker spreken op het ISG Seminar!
Een nieuwe naam die dit jaar komt spreken is niemand minder dan internet ondernemer @wilcodekreij!
Over de inhoud van de keynotes zal ik later meer bekend maken.

2 jaar geleden
Beantwoorden
.jpg)
Laten we hopen dat dit niet nodig is en we teruggaan naar het "gewone" normaal.

Gelukkig is het pas eind september!
2 jaar geleden
Beantwoorden

2 jaar geleden
Beantwoorden

Je gaat gewoon internationaal Met ISG ????
2 jaar geleden
Beantwoorden
In de tussentijd kunnen mensen zich gewoon aanmelden hoor, alhoewel we wel al bijna vol zitten.

1 jaar geleden
Beantwoorden

1 jaar geleden
Beantwoorden

1 jaar geleden
Beantwoorden
toon 3 overige reactie(s)
Er is een grote update over het ISG Seminar 2020!
Lees hiervoor het nieuwe topic:
https://forum.internetsuccesgids.nl/conversations/isg-seminar-helaas-verzet-naar-2021
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart | 25 February 2020 om 16:28 |
Aantal lezers | 419 |
Aantal reacties | 57 |
Deel dit topic via: