Site werkt niet op mobiel

Laatste reactie 24/07/2017 14:21 door Léon
· Markeren als ongelezen
Theun van der Hoeven 3 jaar geleden geplaatst
Ik heb een probleem met mijn nieuwe site; sinds ik .marketheme heb weggehaald is de site niet meer te bezoeken op mijn mobiele telefoon. Er komt een pagina van C-Panel tevoorschijn met SORRY! Ik you are the owner of this website, please contact us blablabla. En daarna nog wat Engelstalige teksten.

Ook heb ik als ik ingelogd ben in het beheerdersgedeelte van WordPress dat ik naar de Homepagina wil en dan een scherm van Marketheme krijg met de volgende melding:

You have 1 blog(s)Registratie is uitgeschakeld.

De Blogpagina en de blogs zelf kan ik wel bezoeken.

Is dit een kwestie van tijd voordat het weer naar behoren werkt? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt.
Jacko Meijaard 3 jaar geleden geplaatst
Lijkt me een stukje cache op je mobiel.
Als je site het elders wel goed doet, moet het goed zijn (cc @leongotje ).
🔥 Léon Gotjé 3 jaar geleden geplaatst
Dit klinkt inderdaad als caching op je mobiele apparaat. Kan je eens proberen om een andere browser op je mobiel te proberen? Het openen van een prive scherm in je browser kan ook nog wel eens helpen. Als je even reageert met welke telefoon je precies hebt kunnen we je uitleggen hoe je de cache voor jouw toestel kan legen.

PS. Ik heb op tablet, telefoon en desktop je website geprobeerd via de link + adminlink en kom er bij alle 3 de devices in. Anderen zien je website dus sowieso al!
Theun van der Hoeven 3 jaar geleden geplaatst
Bedankt voor de reacties!

Hij doet het in een andere browser op mijn mobiel wel! Maar in Chrome niet. Met een incognito-tabblad werk hij wel op mobiel in Chrome.

Ik heb overigens een Samsung Galaxy S5.


Overigens sloeg het tweede gedeelte van mijn vraag op de desktop, dus gewoon achter de computer (excuses voor de onduidelijkheid):


"Ook heb ik als ik ingelogd ben in het beheerdersgedeelte van WordPress dat ik naar de Homepagina wil en dan een scherm van Marketheme krijg met de volgende melding:

You have 1 blog(s)Registratie is uitgeschakeld.

De Blogpagina en de blogs zelf kan ik wel bezoeken."

Ik zit dan ineens op de site marketheme.nl met deze melding..
🔥 Léon Gotjé 3 jaar geleden geplaatst
Als je in Chrome op je telefoon zit heb je rechts boven 3 puntjes. Vervolgens kan je kiezen voor "instellingen". Onder "privacy" kan je kiezen voor "browsegegevens wissen".

Voor het cache legen op je pc check even deze link http://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen

Zo moet het lukken!
Theun van der Hoeven 3 jaar geleden geplaatst
Op mijn mobiel werkt hij nu! Dankjewel.

Op mijn computer nog niet, ondanks dat ik alle cache-bestanden sinds het eerste gebruik verwijderd heb. Kan het liggen aan het feit dat ik op een Chromebook werk?
🔥 Léon Gotjé 3 jaar geleden geplaatst
Mag niet uitmaken. Heb je het op je laptop al geprobeerd met een andere browser? En weet je zeker dat de url die je benaderd goed is? Niet perongeluk http in plats van https?
Theun van der Hoeven 3 jaar geleden geplaatst
De URL is goed; https.

Ik heb het op een andere computer geprobeerd; in Google Chrome en in een andere browser; Microsoft Edge.

In alle gevallen ervaar ik dezelfde problemen..
🔥 Léon Gotjé 3 jaar geleden geplaatst
Kan je mij de exacte url even per PB sturen?
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 18 July 2017 om 08:51
Aantal lezers 31
Aantal reacties 9