PayPro Compliance Fee € 60,50 ????

Laatste reactie 18/03/2020 08:01 door John
· Markeren als ongelezen
Rigo Lampe 3 maanden geleden geplaatst
Om verder te gaan via PayPro dien ik € 60,50 te betalen staat er.
Vragen:
- Waarom precies betalen ?
- Is dit bedrag nu ex btw of incl ?
- Is dit eenmalig, maandelijks, per kwartaal of jaarlijks ?
- Als ondernemer weet ik dat ik zelf alles moet betalen, maar graag zou ik wel willen weten vantevoren en ook voor alle nieuwe lid dat ze op de hoogte zijn van de start investeringen. 
🔥 Sieto vd 3 maanden geleden geplaatst
Hi Rigo,

check even dit topic:
https://forum.internetsuccesgids.nl/conversations/wijzigingen-bij-paypro
Jacko Meijaard 3 maanden geleden geplaatst
Daarnaast is PayPro niet het enige affiliate netwerk, zie ook gratis alternatieven > 

https://www.internetsuccesgids.nl/nederlandse-affiliate-netwerken/
Rigo Lampe 2 maanden geleden geplaatst
Beste mensen goede dag,

Bedankt voor de feedback, maar helaas is dat geen antwoord op mijn vraag.
Nogmaals mijn vragen:
- PayPro betalen € 60,50 , is dit incl of ex BTW ?
- Is dit bedrag eenmalig, maandelijks, per kwartaal of jaarlijks ?

Verder de module 1 film kijken zie ik dat er € 67,- per maand dien te betalen voor marketheme2, waarom kan er niet vantevoren een duidelijk eind bedrag opgeven ? en ik dien nog alle modules nog kijken, dus ben erg benieuwd hoeveel geld er nog van me wordt gevraagd per modules of is dit niet zo ?
Jeroen Santing 2 maanden geleden geplaatst
Paypro: incl btw en per jaar. Als je commissies scoort blijft het eenmalig en je kan de eerste commissie terugverdienen door commissies te scoren.

Wat betreft Marketheme: die prijzen staan vast en is het geld,waard.
Rigo Lampe 2 maanden geleden geplaatst
Thanks for the feedback
🔥 Léon Gotjé 2 maanden geleden geplaatst
@rigolampe​ de kosten die je benoemt zijn optioneel. Het is aan jou of je deze tools wil gaan gebruiken. Je zou ook een goedkoop €3 per maand hosting abonnement met een domein kunnen nemen en hier zelf een website op installeren.

In plaats van PayPro kan je kijken naar affiliatie programma's van bol.com, coolblue, of aanbieders als bijv. tradetracker.

Mailchimp zou je kunnen gebruiken voor je emailmarketing, die bieden al abonnementen aan vanaf gratis :)

Je zou kunnen gaan adverteren op Facebook of bijv. Google, maar je kan het ook niet doen.

Kosten en inkomsten zijn dus voor iedereen verschillend. Als ik naar mijn zakelijke vaste lasten per maand kijk, denk ik soms ook; "man wat een geld, kan dat niet minder?", tot ik mijn maandelijkse uitbetalingen ontvang, dan zie ik weer dat het in geen verhouding staat met elkaar en lach ik om de kosten die ik heb.
Robert Jansen 2 maanden geleden geplaatst

reactie op @roberteros:
Coen Olde Bijvank Wuhahahaha 😂
2 maanden geleden

Beantwoorden

Trudy van den Heuvel 2 maanden geleden geplaatst
Hallo Rigo

Je hoeft helemaal geen Marketheme te nemen het kan ook gewoon met het opzetten van een word perfect. als je begint met het kijken naar de video's kom je er wel. Bij de video's staan ook die zonder Marktheme werken.

Ik zelf werk met Word Perfect en bevalt mij prima, meer werk misschien maar daar leer je ook veel van. Ben net 5 weken bezig en begint langzaam aan wat te worden met een site maken.

En je kunt je heel makkelijk gratis aanmelden bij affiliate netwerken daar staan genoeg mogelijkheden.
Had je iets speciaals in gedachten om te doen?

Wens je wijsheid en succes
🔥 Pieter Dijkshoorn 2 maanden geleden geplaatst
😂😂
John van Aalst 2 maanden geleden geplaatst
Het Paypro aanbod moet je liggen. 
Ondanks het feit dat er behoorlijk wat geld mee verdient is, het bewijs is er, kan ik nauwelijks iets met het aanbod van Paypro.

De kosten vind ik absoluut niet in verhouding staan met de matige diversiteit aan campagnes die ze bieden.
Het komt allemaal op mij over als een oude oninteressante stoffige gammele boekenkast.

Voordeel is de eenvoudige opzet en het aansluiten bij campagnes.
Maar wat mij betreft zijn er toch wel betere spelers op de markt met een veel breder en moderner aanbod.
reactie op @johnvanaalst:
Pieter Dijkshoorn Waar heb jij goede ervaringen mee John?
2 maanden geleden

Beantwoorden

Esmeralda Visser Ik ben het met je eens, maar ga er toch mee aan de slag, omdat het simpel mee te werken is. Maar ik ben ook erg benieuwd waar jij mee werkt! 
2 maanden geleden

Beantwoorden

Michel Roes Ik ben het met een John. Ik ben ook begonnen met PayPro op het bgin maar in mijn niche er weinig aanbod en ik heb ook nog bar weinig omgezet via PayPro. Met TradeTracker en Daisycon daarentegen, heb ik veel meer commissies gemaakt al. Daar ligt mijn focus nu ook op en niet op PP. Afhankelijk van de niche waarin iemand werkt kan dit natuurlijk verschillen.
2 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
John van Aalst 2 maanden geleden geplaatst
Pieter

Mijn favorieten zijn Awin, Daisycon en zéker Trade Tracker
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 26 February 2020 om 08:59
Aantal lezers 119
Aantal reacties 16