Nieuw! Promoot cryptocurrency producten via PayPro en verdien tot wel 150 euro, inclusief upsells!

Laatste reactie 19/07/2019 08:02 door Thijs
· Markeren als ongelezen
Coen Olde Bijvank 5 maanden geleden geplaatst
Hallo toppers!

Het heeft al met al wat langer geduurd dan gedacht, maar dat is niet erg! Het staat als een huis en de eerste klanten zijn super tevreden over de nieuwe cryptocurrency producten van AllesOverCrypto. Kwaliteit, daar gaan wij voor!

Update 19 juli 2019!
1. Nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de cursus, hoe je short en long kunt gaan met Bitcoin en andere cryptocurrencies.
2. Kwalitatieve begrippenlijst en termen toegevoegd, méér dan 50 stuks en bestaat uit ruim 6000 woorden!
3. Volgende week een nieuwe e-book wordt weer toegevoegd, welke dat is is nog een verrassing :)

totaal al ruim 5 waardevolle bonussen, los van de gehele cursus, die continu nog wordt uitgebreid.

Nog een paar weken en ik schat dat we dan in de TOP 10 komen van PayPro!!

Update 11 juni 2019 vandaag hebben we 2 bonussen toegevoegd, dé 12 expert tips voor beginners + het unieke Bitcoin boek met meer dan 140 pagina's)

Update 5 juni 2019!
Onze affiliate pagina voor affiliates is ook klaar: https://allesovercrypto.nl/affiliate

Update 22 mei 2019!
De afgelopen 10 dagen heb ik 6 cursussen mogen verkopen en dat heeft mij 600 EURO opgeleverd!

Update 18 mei 2019!
Ik kan jullie melden dat de eerste 80 producten zijn verkocht.. en er liggen nog een hoop kansen.. lees gauw verder!

Naast dat er volop wordt geoptimaliseerd (betere conversie) zal er op korte termijn ook een PayPro promotie mailing uitgaan naar alle aangesloten affiliates.. TIP: je kunt dus nu al beginnen met voorbereiden en het grote gros voor zijn.

De commissies van alle producten zijn 50% en allemaal gekoppeld als upsell. 

De producten kun je vinden bij PayPro onder de naam AllesOverCrypto. 

Cryptocurrency Beginnerscursus
Met deze online cursus leer je investeren en traden in cryptomunten! De crypto experts van AllesOverCrypto hebben meer dan 5 jaar ervaring op het gebied van cryptocurrency's en blockchain. Ze hebben hun kennis samengevoegd tot deze allesomvattende beginnerscursus. Nadat je deze cursus hebt gevolgd kan je zelfstandig cryptomunten kopen en verkopen en snap je ook de achterliggende technologie ervan.

landingspagina:  https://allesovercrypto.nl/beginnerscursus 
(prijs 197,- waarvan 50% voor de affiliate)

Crypto Portfolio
De grootste Crypto-Experts van Nederland hebben onderzoek gedaan naar kleine cryptomunten met grote potentie. De mannen van AllesOverCrypto.nl waren de eersten die NEO en NANO hebben ontdekt en nu willen ze hun ontdekkingen ook graag met jullie delen. Ze hebben in totaal 35 verschillende samengevoegd tot Hét Crypto Portfolio voor 2019. Dit zijn munten die nog niemand kent en bij de nieuwe cryptohype met gemak x100 kunnen gaan. 

landingspagina: https://allesovercrypto.nl/cryptoportfolio 
(prijs 97,- waarvan 50% voor de affiliate)

Heb je vragen, tips of andere informatie nodig? 
Wacht dan niet en stuur een e-mail naar affiliate@allesovercrypto.nl 

Heel veel succes!

Met vriendelijke groeten,

Coen Olde Bijvank
Affiliate Manager @ AllesOverCrypto

P.S. ik zal dit topic continu blijven updaten.. bijvoorbeeld voor nieuwe producten, banners, e-mail swipes etc.. 
Paco V 5 maanden geleden geplaatst
Ik heb eind 2018 de ICX coin gekocht. Sta nu op -97.30% rendement. Voorlopig dus even geen crypto meer voor mij :)

Succes met de promotie!
reactie op @paco:
Coen Olde Bijvank dit heeft weinig te maken met promotie, had mij even gebeld en je had sowieso je verlies kunnen halveren door TA of stoploss in te stellen.

Maar hey Paco, leuk om te zien dat je ook nog steeds actief bent on the internet!!

Topper!!
5 maanden geleden

Beantwoorden

Paco V Met succes met de promotie bedoelde ik oprecht succes met de promotie van de crypto producten :)

Ach, hopelijk trekt het ooit weer aan. Heb er wat geld in zitten dat ik niet nodig heb / had, dus hopelijk vergeet ik het en is het over een paar jaar veel waard!
5 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Haha, weet ik toch wel :D super bedankt in ieder geval, dat gaat helemaal goed komen!!

Uiteraard trekt het aan.. ik zeg niet dat ICX dat doet.. maar over het algemeen heb ik er goed vertrouwen in.. aangezien je steeds meer en overal met Bitcoin kunt betalen.. 

Het heeft gewoon tijd nodig.. uiteraard kan Bitcoin ook gewoon weer naar 100$.. ik geef nooit en te nimmer prijsvoorspellingen.. aangezien je dan gewoon liegt tegen de mensen.. 'No body knows..' 

Mocht je nog een keer wat advies willen alvorens je gaat investeren oid.. je weet mij te vinden :)

Fijn weekend mocht je dit nog lezen.

- Coen
5 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Coen Olde Bijvank 4 maanden geleden geplaatst
Update! We hebben goed nieuws! 

1. De PayPro scores werken nu wel! Ivm met een eigen geschreven koppeling is dit niet helemaal goed gegaan.. de developer van AllesOverCrypto en developers van PayPro hebben even een middag samen gewerkt en het lijk nu allemaal GOED te werken. 

Dus de verkopen zijn wel degelijk gemaakt.. echter deed de score niet.. dit kunnen zij (PayPro) ook niet herstellen ivm het algoritme van PayPro.

2. De landingspagina van de 'Cryptocurrency cursus voor beginners" heeft een flinke uitbreiding / metamorfose gekregen: https://allesovercrypto.nl/beginnerscursus 

3. De gehele cursus is verhuist naar helemaal een nieuwe prachtige leeromgeving, waar we super trots op zijn! Zie afbeelding als preview.. 😍

4. De PayPro Promo mailing gaat als het goed is begin mei (exacte datum komt nog) de deur uit.. en dan worden onze producten onder de aandacht gebracht bij Alle Affiliates van PayPro.. je kan iedereen dus al een stap voor zijn!

5. De landingspagina's van 'De Bitcoinbijbel' en "De cryptoportfolio 2019" krijgen ook helemaal een nieuwe Look and Feel.

Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik deze graag. Binnekort meer updates!

Groeten, Coen

Coen Olde Bijvank 2 maanden geleden geplaatst
SUCCES GEBOEKT!

De laatste 2 weken heb ik 6 succesvolle promoties gedaan (600 EURO!) voor de cryptocurrency cursus van AllesOverCrypto!

mocht je bewijzen willen zien, dan kan ik je deze toesturen!

P.s. Sinds vandaag doen dan ook EIN-DE-LIJK de PayPro scores! Dit heeft (te) lang geduurd.. maar beter laat dan nooit! De PROMOTIE e-mail is ook in aantocht!! xD
reactie op @coenoldebijvank2:
Mark de Vries Lekker man, en nu rammen met die hap! 🔥
2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Echt tof jouw reactie! Concurrentie bestaat niet, bedankt man, komt goed! 

Je inspireert mij veel topper!! #energie #happylife
2 maanden geleden

Beantwoorden

pascal rampelberg @coenoldebijvank​ succes man..
2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Hey @pascalrampelberg​ dankjewel topper! Doe je ook mee met promoten van dé producten?!
2 maanden geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Nieuw! De affiliate pagina voor affiliates is ook klaar: https://allesovercrypto.nl/affiliate
Thijs Blankestijn 2 maanden geleden geplaatst
Coen kunnen jullie, affiliate niet demo toegang geven voor bijvoorbeeld 2/3 dagen, zodat ze zelf kunnen ervaren of het een fijn product is? Ik denk dat jullie op die manier een hoop reviews krijgen, die geschreven zijn door mensen die echt weten waar het over gaat, snap je wat bedoel?
Ik zou bijvoorbeeld best een mooie review willen schrijven, maar ik denk dat het heel doorzichtig is als ik maar gewoon wat neerzet en dat zou zonde zijn voor zowel de Affiliate, als voor jullie. 
Klinkt trouwens wel als een heel leuk product. 
reactie op @thijsblankestijn:
Coen Olde Bijvank Hey Thijs!! SNAP HEEL GOED WAT JE BEDOELD!

Goed dat je het vraagt, dat kan ik zeker!! Ik zou het ook gaan vermelden!

Wel vragen we even wat info, welke site bijvoorbeeld, wat je nodig bent, we willen serieuze affiliate partners, voor de lange termijn! Zodat je er ook serieus geld mee kunt gaan verdienen.

Maar zo als ik het zo bekijk en lees, ben je aardig serieus en dat is goed.

Stuur als je wilt even een e-mail naar affiliate@allesovercrypto.nl

Dan regel ik het even verder met jou.

Mochten anderen geïnteresseerd zijn, gewoon even mailen, altijd binnen 24 uur antwoord.
2 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Hey Coen, ik heb vandaag mijn coaching gesprek met Jacko gehad en daaruit is naar voren gekomen dat het voor mij een goed idee is, om een niet niche gerelateerde review site te gaan bouwen. Een product over crypto currency past daar idd uitstekend tussen, maar dan wil ik wel een echt serieuze goed onderbouwde review schrijven op basis van echte ervaring. Ik ga je straks even mailtje sturen, maar ik moet nu eerst ff bij mijn dochters kijken, die liggen allebei te blèren in bed (pffff, ouderschap is soms echt zwaar). 
2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Zo kijk aan, coaching gesprek! Heel goed is dat, zelf ook een coach, eens in de twee weken, het brengt mij telkens nieuwe inzichten. Ik zou zeggen, blijven doen!

Ja ik ken het van de kids, zelf een tweeling van 1 jaar oud, er is iig altijd wel wat te beleven! Mooiste wat er is!

Ik heb je een e-mail gestuurd!! We houden contact en we gaan voor de eerste sales!! 🔥🚀
2 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Hee Coen, ik heb het gezien. Ik ga nu ff goed oriënteren en mijzelf bekend maken met jullie product en dan ga ik er een eerlijke review over schrijven. Voordat ik die publiceer, laat ik hem nog ff langs jou gaan, want misschien heb je nogwel goeie tips. Al zal ik natuurlijk niet het hele artikel veranderen, want het moet wel mijn review blijven.

Ja man, ik heb opgegeven voor de 10k coaching van Jacko en daarmee besloten om vol voor affiliate marketing te gaan. Het was wel ff een rib uit mijn lijf, want het heft me meer als een maandsalaris gekost (ben nu glazenwasser), maar ik heb er vertrouwen in dat ik met de begeleiding van Jacko heel ver ga komen. 

2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Komt helemaal goed Thijs.

Ik ken de 10k club van Jacko niet, maar wel dat het een goede serieuze kerel is waar je zeker wat aan zult hebben, het is veelal MINDSET en DISCIPLINE, ik kijk bijvoorbeeld nu al ruim 2 weken GEEN televisie meer, heerlijk en ik mis niks naar mijn idee.. en dit door @jackomeijaard​ :) 

stappen zetten, knopen doorhakken en gaan DOEN! 
2 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Als al TV kijk is dat bijna alleen maar discovery Channel, Ik heb 3 series die ik volg, maar dat is allemaal online. Ik heb twee dochters van 6 en 3 en het is bijna onmogelijk om hen niet naar televisie te laten kijken, maar als Ij kijken pak ik mijn oordoppen en ga de 10k mindset van Jacko luisteren of iets dergelijks. 
2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Goed bezig @thijsblankestijn de review al af?

Jaja, ik zit er bovenop! Haha, ik ben je crypto affiliate coach, haha!

Win-Win
2 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Hee Coen, zit nu in een mobile home in de Ardenne met mijn gezin. Ben in de vrije momenten de eerste module aan het maken. Zodat een goed idee heb van wat de cursus inhoud. Als ik maandag thuis ben, dan ga ik beginnen met schrijven en dan hoop ik je dinsdagavond een eerste opzet te kunnen sturen. Omdat het om een review gaat, is het zoekwoorden onderzoek niet super moeilijk 😄, maar ik wil wel de beste review online zetten. 
2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Top en goed bezig Thijs! Ik zal je vanavond mailen.. hoe je er voor staat.. GAS DER OP! Vandaag weer 2 sales ^^ 

Ik adviseer en geef nog wel tips.. meerdere content type van hetzelfde product, dat helpt! Althans bij mijn strategie..
2 maanden geleden

Beantwoorden

toon 8 overige reactie(s)
Thijs R 2 maanden geleden geplaatst
Ha Coen!

Succes met de verkopen!
Heb je een mail gestuurd voor een vraagje!

reactie op @thijs2:
Coen Olde Bijvank Dankjewel Thijs, top! Morgenmiddag heb ik weer een dagdeel gepland voor alle vragen en hulpstukken, ik zit er bovenop, dus dat moet goed komen! Spreek je aan de achterkant! Btw, vandaar weer 2 verkocht, het is echt niet normaal.. voor mij ook even allemaal nieuw dit weer ^^
2 maanden geleden

Beantwoorden

Zijn er al mensen begonnen met het promoten van onze producten? Het gaat echt te gek!!

Bijna 60 verkocht, 0 refunds!!!!!

Meer informatie nodig of ergens hulp bij nodig? Mail dan even naar affiliate@allesovercrypto.nl

Thijs Blankestijn Van wat ik er tot nu toe van gezien heb, kan ik alleen maar zeggen dat het een mooi product is. Ik denk dat ik me er niet voor hoef te schamen dit te promoten. Heel veel succes (en ikzelf ook). 
2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Goed om te horen, het zit kwalitatief ook erg goed in elkaar. Nu 53 sales, slechts 1 refund!
2 maanden geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Ben druk bezig met mijn review. Heb uit nieuwsgierigheid ff gekeken hoeveel concurrentie er is, maar dat is bijna niks, dus ik ben super happy, dat je mij de kans geeft om zo snel al jullie product te reviewen, dat is echt een beginners droom😜
Coen Olde Bijvank Ziet er heel goed uit hoor!! We gaan voor de lange termijn, als ik het kan, kan jij het ook!! De sales lopen bij mij gewoon door.. de score van PayPro gaat ook als een malle!!

Hopelijk volgende week PayPro mailing!!! 🚀🚀🚀
2 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Volgende week pas? Dus ik sta ruim voor de meute online met mijn review? Bedankt man, je geeft mijn poging om hier succesvol mee te worden een kickstart. 
2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Volgende week pas? Ja :) je hebt het zelf in de hand! Dit is natuurlijke geen dubbeltjes werk :) 1 sale is direct een klapper.

Als je hiermee doorgaat, kan het niet uitblijven dat je sales gaat maken..

Tip: je zou nog wat backlinks kunnen creëren naar het betreffende artikel, dus niet alleen je site url, maar specifiek een artikel, helpt ook enorm goed.
2 maanden geleden

Beantwoorden

Hoe creëer je backlinks dan? Dat vind ik nog best moeilijk 
Coen Olde Bijvank Goede backlinks kosten vaak geld, hoeft niet altijd.

Dit kun je doen door de eigenaar van de site (in een niche die gerelateerd is aan jouw content) te mailen, wat ik zelf ook doen (geen advies) via Sitedeals backlinks kopen, prijzen verschillen enorm.. soms is 1 goede backlink beter dan 10 of 100 backlinks, kijk goed naar de DA, TF en PA waarde van de site.
2 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank 1 maand geleden geplaatst
update: 22 juni 2019
nieuwe banners en promotiemateriaal online: https://allesovercrypto.nl/affiliate
Bas D Pagina ziet er prima uit! Wel vind ik dit stuk aan de rechterkant (Zie bijlage) storend wat tevoorschijn komt op de pagina. Lijkt alsof het niet helemaal goed in beeld staat en ik kan het ook niet wegklikken. Denk dat bezoekers dat ook storend gaan vinden. 
1 maand geleden

Beantwoorden

🔥 Bas D 1 maand geleden geplaatst
Crypto is weer aan het ontploffen. Enjoy the ride! Je zal zeker veel sales gaan maken komende tijd in de bull market.
reactie op @basd:
Coen Olde Bijvank We mogen zeker niet klagen, het gaat lekker!! Als het een beetje mee zit, volgende week de PayPro mailing eruit..

Ben erg benieuwd waar het heengaat!!

Doel voor nu: TOP10’🚀😁
1 maand geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Hee @coenoldebijvank2​, mijn review begint ook te ranken. Nog niet waar ik het wil hebben (boven jou coingids😜), maar ben het artikel nog aan het updaten. Ga nog een paar andere Longtail keywords toevoegen om op meer te ranken dan alleen 'de Cryptocurrency Beginnerscursus review' 
1 maand geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Lekker @thijsblankestijn​ je hebt een mooi doel, mij verslaan! :) Ik vind het prima.. en gun iedereen het beste, dus gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent.

Gogogo
1 maand geleden

Beantwoorden

Leendert Nauta 1 maand geleden geplaatst
Succes Coen! 
reactie op @leendertnauta:
Coen Olde Bijvank Dankje @leendertnauta !! Lang niet ‘gezien’ je leeft nog!! Nogmaals bedankt topper!!
1 maand geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank 1 maand geleden geplaatst
Update! Vandaag hebben we complete begrippenlijst toegevoegd aan ons product, met meer dan 50 begrippen en termen kwalitatief uitgelegd!

Btw, vandaag alweer twee verkopen gerealiseerd á 100€! Per stuk!

Hoe gaat het bij jullie?!
Thijs Blankestijn Ik sta met mijn review pal onder jou en krijg af en toe een bezoeker. Maar heb nog geen commissie.

1 maand geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard Lekker bezig Coen, hoor veel positieve verhalen over jullie product!
1 maand geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn @jackomeijaard​ ik heb een maand toegang gehad tot de cursus en hem dus echt goed kunnen testen. Ik ben er echt goed over te spreken. Als je echt iets wilt leren over Crypto, dan is dit echt goeie cursus. 
1 maand geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 08 March 2019 om 17:01
Aantal lezers 111
Aantal reacties 45