Mijn 1000 dagen verslag

Laatste reactie 28/03/2020 08:15 door John
· Markeren als ongelezen
🔥 Helga Tijdeman 2 weken geleden geplaatst
Affiliate Marketing is een business voor de lange termijn.
Veel mensen haken af omdat ze na een maand nog niets hebben verdiend en stoppen er dus mee.
Vaak denken ze dat het aan hun zelf ligt. Ze denken dan dat ze het niet goed doen of dit niet voor hen is weg gelegd.

Na veel lezen op dit forum is een zin mij heel goed bij gebleven. Volgens mij heeft Peter (ga nog even opzoek naar de juiste naam☺️) het ergens op het forum geschreven: "Affiliate is een termijn van 1000 dagen".

Nu werk ik vaak heel gestructureerd met plannen van 90 dagen, maar het lijkt mij een uitdaging om hier mijn 1000 dagen traject bij te houden. 
In eerste instantie voor mijzelf zodat ik het verloop kan zien en het mij gemotiveerd kan blijven houden. Maar ook zeker voor jullie en misschien wel voor juist die gene die naar een maand al willen opgeven omdat ze nog niets hebben verdiend.

Start datum 21 februari 2020   -   Eind datum 17 november 2022

21 februari 2020: Vandaag heb ik de start gemaakt met de AMR. Ik heb mijn ingeschreven en direct aan de video's begonnen. Eerst heb ik alle video's per module bekeken. Daarna weer opnieuw begonnen met de module en stap voor stap meegedaan om mijn website te gaan maken.

Kosten die ik nu gemaakt heb:       aanschaf AMR                : €47
                                                        Domeinnaam                 : € 2,35
                                                        Marketheme 2.0            : €67
                                                                                      --------------------
                                                                                               €116,35

26 Februari 2020: Mijn website vind ik op dit moment goed genoeg om live te gaan. 
Vanaf vandaag plaats ik 3 maanden lang op iedere even dag een blogartikel. Dus dat betekend dat de ene week 3 berichten online komen en de andere week 4 berichten.

Inmiddels ben ik volop aan het schrijven. Mijn doel is om iedere dag een blog artikel af te schrijven en in te plannen en daarna verzamel ik onderwerpen en informatie voor verdere blog artikelen. Dus ik begin mijn dag altijd met het schrijven van een blog artikel.

2 Maart 2020: Vandaag is mijn 4de blogartikel online gekomen. Deze deel ik ook gelijk weer op facebook. Ik merk dat mijn artikelen wel gelezen worden en dat komt met name door dat ik het deel op facebook.
Ook kom ik er achter dat deze website eigenlijk niet mijn niche is en mijn hart, passie en kennis ligt eigenlijk gewoon bij mijn vakgebied. Maar goed ik ben nu eenmaal aan deze website begonnen dus maak ik het ook af. Wel lijkt het mij verstandig om ook wat teksten uit te besteden.

6 Maart 2020: Yes ik heb al een commissie binnen van €54

15 maart 2020: Ik heb een beslissing gemaakt. Ik ga een website starten wat wel mijn niche is. Maar dat doe ik niet maar zo. Eerst moet ik op mijn huidige website 3 maanden lang berichten hebben ingepland. Dus voor 3 maanden lang een bericht op iedere even dan. Pas dan mag ik starten met mijn andere website

17 Maart 2020: Inmiddels heb ik een aantal teksten laten schrijven. Wel door diverse tekstschrijvers om zo iemand te vinden die bij mijn schrijfstijl past en het fijn mee samen werken is. Ook heb ik een nieuwe domeinnaam aangevraagd, logo laten ontwerpen en een upgrade voor een 2de website bij Marketheme afgesloten.

Kosten die ik gemaakt heb:        16 teksten laten schrijven              €569,50
                                                    Domeinnaam                                € 2,35
                                                    Logo                                              €45
                                                    2de Marketheme 2.0                     €27
                                                                                             -----------------------
                                                                                                          €643,85

23 maart 2020: Mijn blogartikelen tot 30 april zijn allemaal ingepland. Inmiddels begin ik ook aan de blogartikelen voor mijn nieuwe site. 
Mijn planning is dat mijn nieuwe website op 15 april online gaat. Zo staan er in ieder geval al een aantal blogartikelen op.
Mijn tijdsverdeling zal dus zijn vanaf 1 april. 3 dagen per week een blogartikel schrijven voor website 1 en 4 dagen in de week een artikel voor website 2. Dit klinkt misschien best wel veel maar dit wil ik het komende half jaar zo volhouden en daarna de balans opmaken en opnieuw inplannen.

24 maart 2020: Vandaag een coaching gesprek met Jacko gehad. Zeer waardevol en motiverend. Zijn advies was om niet te wachten tot 15 april om website 2 online te zetten maar dit nu al doen. Zo kan google al beginnen met ranking.  Oke plan gewijzigd en gaat dus de website dit weekend al live.

26 maart 2020: Website 1 staat nu een maand online. Er zijn nu 16 blog artikelen gepubliceerd en heb 228 bezoekers gehad. 

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben. 
Ik hoop ongeveer 1 x per maand een update te geven of eerder als er iets bijzonders te melden is.
Dave DR 2 weken geleden geplaatst
Leuk dat je hier jouw verhaal deelt Helga! Persoonlijk vind ik zulke topics erg gaaf om te lezen. Zet em op 💪
🔥 Léon Gotjé 2 weken geleden geplaatst
Gaaf hoor! Dit zal heel veel beginnende leden helpen om een idee te krijgen waar je mee bezig bent (in het begin) en de kosten en baten die daarbij betrokken zijn. Heel waardevol topic.
🔥 Sieto vd 2 weken geleden geplaatst
Zijn je bezoekers organisch, Helga?
reactie op @sieto:
Helga Tijdeman Ongeveer 1/3 organisch en 2/3 via social
2 weken geleden

Beantwoorden

Esmeralda Visser 2 weken geleden geplaatst
Super dat je je verhaal deelt! Ook heel gaaf om te zien dat je denkt op lange termijn. Ik weet zeker dat de toekomst er heel succesvol uit gaat zien voor je. Een vraagje: waar zal je nieuwe website over gaan en waar ga je de producten vandaan halen voor commissies? Ik ben daar persoonlijk erg benieuwd naar. Ben momenteel ook bezig met een website met producten van PayPro, maar dat zijn niet de producten waar ik echt in ben geïnteresseerd. 
reactie op @esmeraldavisser:
Helga Tijdeman Ik ben coach voor een obesitas kliniek ........ dus dan kan je wel raden waar mijn 2de website over gaat. Genoeg producten te vinden om te promoten daar voor.
2 weken geleden

Beantwoorden

Jan Van Schijndel 2 weken geleden geplaatst
Mooi concept dit Helga! Leuk, motiverend en inspirerend om te lezen! 
Jeske Heijmans 2 weken geleden geplaatst
Wauw Helga, wat super om dit te lezen! Leuk dat je je verhaal zo deelt.
En wat ben je goed bezig, maar vooral, hou dit vol! Lijkt me leuk als je ons op de hoogte houd, ik ben wel benieuwd hoe dit verslag gaat lopen 😃 Erg inspirerend ook!
Trudy van den Heuvel 2 weken geleden geplaatst
Mooi Helga dat je inzicht geeft in  jouw verhaal. Succes
🔥 Sebastiaan van Helden 1 week geleden geplaatst
Wat een bericht Helga!
Wat gaaf om te zien dat je dit zo wilt bijhouden!
Andrea Nieland 1 week geleden geplaatst
Super inspirerend! Mooi om de groei vast te leggen! 
🔥 Pieter Dijkshoorn 1 week geleden geplaatst
Hoi Helga,

Goed bezig!
Knap hoor, om binnen korte tijd zo veel online te hebben.
Ga zo door!
Jeffrey Smith 1 week geleden geplaatst
Hee Helga,

Zeer interessant om te lezen, los dat het een duidelijk beeld schept van de komende maanden.
Leuk om te zien hoe een andere affliate marketeer zijn indeling op deze manier met ons deelt.

Ga zo door en heel veel succes!
🔥 Aron Verhoeven 1 week geleden geplaatst
Gaaf Helga! Mooi dat je dat hier deelt. Ik ben erg benieuwd naar je resultaten.

Veel succes! 👍
Jan van de Ven 1 week geleden geplaatst
Je hebt een geweldige aanpak en mentaliteit. Pas over 1.000 dagen terugkijken. In de tussentijd: iedere dag vooruitgaan.
🔥 Jacko Meijaard 1 week geleden geplaatst
Inderdaad, een geweldig topic en een goede aanpak Helga. Je hebt duidelijk de juiste mindset.
Daarnaast ook erg leerzaam van (nieuwe) leden.

Hou dit vol, en kijk waar je over een aantal weken zal staan.

Succes!
🔥 Helga Tijdeman 1 week geleden geplaatst
Bedankt voor al jullie reacties op mijn bericht.
Alleen dat al geeft motivatie 😊
Myriam Abbaszadegan 1 week geleden geplaatst
Sow , supergoed bezig jij! 
Wat een structuur! 
Ik doe het op een andere manier, iets langzamer ook maar heb wel m’n doel voor ogen! 
Leuk! 
John van Aalst 1 week geleden geplaatst
Goed om dit te delen Helga

Ik hanteer min of meer het zelfde beleid en de tip van Jacko (in een ander topic) om de andere site al live te zetten heb ik ook met 2 van mijn sites gedaan.
Zelf heb ik er 3 live gezet op 2 dec 2019

op 1 site staan 2 berichten op de andere site staan 12 berichten en mijn main site waar ik nu aan werk staan 25 berichten.

Deze site zit nu bijna aan 40 sales voor de maand maart.

Als dit er 100 zijn, dan ga ik terug naar 1 artikel per week en ga ik tijd spenderen aan de 2e site. 
Als deze eveneens begint te lopen ga ik naar de 3e site.

Het is veel werk omdat ik zelf mijn teksten schrijf maar het is dan ook mijn full time bezigheid de komende maanden.

Het is dus goed mogelijk om veel te converteren na 3 maanden live te staan.
Bouwen bouwen bouwen, schrijven schrijven schrijven 😉
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 26 March 2020 om 11:46
Aantal lezers 114
Aantal reacties 20