Met weinig doen toch 600 euro per maand!

Laatste reactie 22/05/2020 15:58 door Lex
· Markeren als ongelezen
Sander Eshuis 2 weken geleden geplaatst
Goedemiddag allemaal! Bij deze wil ik ook mijn succes delen en laten zien dat je met vrijwel weinig tot bijna niks een leuk bedrag kunt binnenhalen met affiliate marketing.

Precies een jaar geleden ben ik een website gestart waar ik ( bijna ) elke week een artikel heb geplaatst. Dit zijn artikelen van minimaal 1500 woorden.

In het begin ( eerste 6 maanden ) kwamen er weinig bezoekers en net als velen dacht ik dat dit niet zou gaan lopen. Toch na 6 maanden zag ik een aantal bezoekers langskomen en vanaf moment liep dit erg snel op.

Nu op de dag van vandaag zit ik gemiddeld op 200 a 300 bezoekers per dag. De commissies komen nu ook binnen via bol.com en heb de afgelopen maand de 600 euro aangetikt. Misschien voor sommigen is dit geen groot bedrag, maar als je ziet hoe weinig ik eigenlijk zelf doe, is dit toch een leuke inkomen. Daarbij lopen de bezoekers nog steeds op. Ben dus benieuwd wat de website in de toekomst mij gaat brengen.

De eerste teksten ( 2 a 3 stuks ) heb ik zelf geschreven, maar kwam er snel achter dat het mij best veel moeite heeft gekost om een goed artikel te schrijven. Heb dus besloten om de teksten te laten schrijven.

Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is dus de teksten plaatsen en foto's toevoegen. Laat zeggen dat dit mij een uurtje per week kost. Dat is dus bijna niks!

De zoekwoorden waar ik op probeer te ranken zijn voornamelijk koop gerelateerde zoektermen. In een ander bericht heeft Jacko dit ook al verteld dat deze termen veel beter converteren dan de meer informatieve zoektermen.

De kosten die ik heb zijn WP hosting ( 80 per jaar ) domein ( 10 per jaar ) en een tekstschrijver ( 140 per maand ). 

Ik hoop dat ik de mensen die struggelen en denken dat het net gaat lopen toch wil motiveren om door te gaan. Want er komt een moment dat Google je gaat waarderen en je een aantal plaatsen omhoog gaat schuiven, waardoor meer bezoekers en meer commissies binnen komen. Geef dus nooit op!

Iedereen veel succes gewenst!
Tim Gerrits 2 weken geleden geplaatst
Lekker bezig hoor! Erg motiverend om door te blijven knallen
🔥 Boyd van Dongen 2 weken geleden geplaatst
Lekker, thanks voor het delen! 
Michel Roes 2 weken geleden geplaatst
Motiverende succesverhalen, daar ben ik altijd voor in. Bedankt voor het delen van dit verhaal. 
🔥 Paco V. 2 weken geleden geplaatst
Supermooi resultaat Sander! Als je website eenmaal tussen de 6-12 maanden oud is en een beetje reputatie gaat opbouwen kan het snel gaan 🚀

Veel succes!
reactie op @paco:
Sander Eshuis Idd na een aantal maanden gaat het zeker harder! Thx
2 weken geleden

Beantwoorden

Jesse Commandeur 2 weken geleden geplaatst
Leuk om te zien dat het zo goed gaat, Sander. Die eerste zes maanden zijn inderdaad zwaar en ik ben dan ook van mening dat je in deze tijd beter niet naar je statistieken kunt kijken :)

Pas daarna, zoals jij nu ook merkt, kan het echt hard gaan. Als je dan eenmaal de commissies binnenkrijgt, kun je het geld herïnvesteren en kun je opschalen. Dan gaat het nog sneller. 

Veel succes verder toegewenst!
reactie op @jessecommandeur:
Sander Eshuis Thx Jesse. 

Dat is wat ik ook zeker ga doen!
2 weken geleden

Beantwoorden

🔥 Justin de Rooij 2 weken geleden geplaatst
Goed bezig Sander!

De aanhouder wint!
🔥 Pieter Dijkshoorn 2 weken geleden geplaatst
He Sander,

Dank voor je bemoedigende woorden. 👌
Mooi om deel uit te mogen maken van dit forum!
Marc van den Brink 2 weken geleden geplaatst
Motiverend bericht, toevallig 1 van mijn websites begonnen op 1 december 2019 en dus 5 maanden onderweg, nauwelijks nog bezoekers maar wel elke week een review van meer dan 1200 tekens. 

Maar heb ook het gevoel dat ze gaan komen na 6 maanden dus we blijven lekker verder bouwen. Dit maakt het dan weer extra motiverend! 

Wellicht in de toekomst ook kijken naar een tekstschrijver , schrijf nu zelf teksten voor 3 websites haha. Nog adviezen hoe je een goede tekstschrijver kan vinden ?
reactie op @marchealthy:
Sander Eshuis Hey Marc, 

Ik zal zeker doorgaan, ook als je na 6 maanden geen commissie hebt ontvangen, gewoon doorgaan. Er komt op een gegeven moment vast een keer punt! 

Tekstschrijvers zijn er genoeg te vinden, tekstbroker, sitedeals, noem maar op. 

Maar zorg ervoor dat je de opdracht zo goed mogelijk omschrijft. 

Ipv "ik zou graag een tekst willen hebben over de 5 beste wasmachines" kun je de opdracht ook uitgebreider maken door bijvoorbeeld zelf de 5 beste wasmachines op te zoeken met daarbij de kopjes waar hij/zij de tekst over moet schrijven. 

Hoe duidelijker de opdracht, des te beter de teksten meestal zijn! 

Succes!
2 weken geleden

Beantwoorden

Marc van den Brink Bedankt sander, bedankt voor je reactie, zolang ik het leuk vind ben ik niet te stoppen en geef elke website altijd een jaar om conclusies te trekken 👍

Bedankt voor de tips van de tekstschrijvers, ik ga kijken 😁😁😉
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
🔥 Sebastiaan van Helden 2 weken geleden geplaatst
Mooi kom te zien Sander!

Zoals dit voorbeeld laat zien is Am een perfect passief inkomen model 

Maar hopen dat ik ook zulke resultaten zoals jou kan gaan behalen!
Jeske Heijmans 2 weken geleden geplaatst
Je bericht komt op het juiste moment. Ik ben elke week druk met artikelen, zit momenteel op de 6 maanden. Maar helaas nog niks spannends hihi... Nog even geduld dus voor mij en dan zou het moeten gaan lopen. Ik ben erg benieuwd, heb er sowieso zin in! Spannend wat mijn eigen website me op gaat leveren. Al die teksten waar je je best op doet en ik hoop dat ze goed zijn haha...

Goed bezig hoor! En ik zou ook echt blij zijn met die €600. Moet goed voelen om dat zo binnen te harken.... Ga zo door. Benieuwd wat het over een tijdje doet :-)
reactie op @jeskeheijmans:
Marc van den Brink Het harde werk word vanzelf beloond! mijn hoofdwebsite bestaat anderhalf jaar en februari had ik 185, maart 314 en april 427 mensen via google dus gratis bezoekers. 

Duurt soms even, maar uiteindelijk komt het helemaal goed!. mijn 2e website bestaat nu 5 maanden en trekt nog nauwelijks mensen, gewoon geduld hebben en hard blijven werken voor minstens 1 jaar en dan komen ze vanzelf :)
2 weken geleden

Beantwoorden

Barry de Leeuw 2 weken geleden geplaatst
Ja, goed bericht zeg. Ik ben nu 3 maanden bezig en organisch amper bezoekers. Wel elke dag een handjevol via social media. Ik was ook bezig met informatieve artikelen, maar wil meer de koopgerichte artikelen gaan maken. Wel nog wat korte informatieve artikelen van 400 woorden voor de kennisbank erbij.

Na dit bericht heeft mijn geduld wel een boost gekregen.
Willem van der Heijden 2 weken geleden geplaatst
Mooi resultaat Sander! 
Proficiat
Jan van de Ven 2 weken geleden geplaatst
Waanzinnig! Hoeveel teksten levert je tekstschrijver af voor die 140 euro?
reactie op @janvandeven:
Léon Gotjé Een tekstschrijver vraagt zo'n 3 a 4 cent per woord. Als je uit gaat van een 1500 woorden per tekst, dan kan je er daar 2 tot 3 teksten van laten schrijven.
2 weken geleden

Beantwoorden

Sander Eshuis Wat Leon zegt klopt helemaal. Zo'n 3 a 4 teksten. Maar vaak wanneer je meerdere teksten tegelijk laat schrijven kun je vaak nog wel een leuke korting krijgen!
2 weken geleden

Beantwoorden

Jan van de Ven Er zijn echter ook senior tekstschrijvers van 170 euro per tekst van 900 woorden. Bijvoorbeeld het bureau van IMU en Youri Meuleman
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Freek Strik 2 weken geleden geplaatst
Goed bezig Sander,
Deze mooie resultaten geven me veel motivatie.
Ga zo door!
🔥 Jacko Meijaard 2 weken geleden geplaatst
Goed bezig Sander! Uiteindelijk is het een kwestie van tijd voordat je arbeid beloond word ;-)!
Simon De Ruyver 2 weken geleden geplaatst
Goed bezig! Door wie laat jij jouw teksten schrijven?
reactie op @simonderuyver:
Sander Eshuis Ik weet zeker of ik de naam hier zo neer kan zetten, maar heb degene via sitedeals gevonden en werk er nu al een tijdje me samen. 
2 weken geleden

Beantwoorden

Remy van den Hoed 2 weken geleden geplaatst
Hoi Sander,

Inspirerend verhaal! 👍

Hoe kies jij je tekstschrijver uit? Hoe weet je dat hij kennis heeft van het betreffende onderwerp dat je besproken wilt hebben?

Succes verder!

Remy
Jimmy Moureau 2 weken geleden geplaatst
Leuk artikel, inspireert en geeft zeker velen motivatie om verder te doen. Inderdaad met weinig kan je veel bereiken, maar je tekstschrijver is toch nog een grote kost ! Maar het levert je op en dat is waar het om draait.

Succes en doorzetten is hier de boodschap !

Jimmy
Lex Rikkers 1 week geleden geplaatst
Super nice Sander! Ik zat ook te denken aan een tekstschrijver, maar 140 euro per maand is een hoop zolang er nog geen inkomsten binnen komen. Als je dat 6 maanden moet betalen voordat het een en ander aan verkeer naar je site komt, is het een flinke kostenpost (die zich hopelijk wel weer terug gaat verdienen) uiteindelijk
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 13 May 2020 om 17:13
Aantal lezers 218
Aantal reacties 29