Klein succesje: de eerste 100+ teksten

Laatste reactie 17/05/2020 11:10 door ramses
· Markeren als ongelezen
🔥 Jeffrey Keijzer 2 weken geleden geplaatst
Hi all, 
Zojuist zat ik even naar het aantal blog artikelen te kijken wat er op dit moment op mijn website staat. 
Nu was het mij opgevallen dat ik daarin al een mooie mijlpaal heb bereikt.
Zojuist heb ik zelfs gezien dat de eerste 100 artikelen al online staan. 
Nu heb ik mij in het begin op de verkeerde zoektermen gericht waardoor de website nog niet veel gericht koop verkeer heeft gekregen.   
Uiteindelijk weet ik dat er nog veel meer gaan volgen. Als ik naar het verschil kijk tussen de eerste en het 102de artikel merk ik dat er gaandeweg een andere schrijfstijl is ontstaan. 

Naast de andere schrijfstijl ben ik op dit moment bezig om doelgerichte traffic naar de website toe te sturen. Maar 102 artikelen vanaf September vondt ik al wel een mooie mijlpaal. Op naar meer teksten en uiteraard meer commissies en sales. Tot nu toe zit ik op een gemiddelde van 20 cent per dag. Maar besef me dat het straks ineens hard kan gaan. Ben benieuwd wat de toekomst gaat doen. Maar we zullen doorgaan totdat we onze mijlpalen hebben bereikt!
Freek Strik 2 weken geleden geplaatst
Gefeliciteerd Jeffrey,

Zeker een mooie mijlpaal om te behalen!
20 cent per dag lijkt misschien niet veel als je het gaat vergelijken met wat een kopje koffie kost, maar als je 20 cent kunt verdienen op een dag, dan kun je ook 20 of 200 euro verdienen per dag!

Lekker bezig en op naar meer!
@freekstrik​, zeker, het mooie is dat er nu een hele mooie groeiende lijn is. In Februari had ik 83 bezoekers. Als de hoeveelheid aan bezoekers zich deze maand voortzet zoals het nu gaande is heb ik deze maand de eerste maand met duizend organische bezoekers. Het mooie is dat ik tot 1 Mei 3 artikelen per week heb geschreven en vanaf het moment dat ik de 10K club ben gejoint meer zekerheid heb gekregen en naar de 7 artikelen per week aan kwalitatief goede content over ben gegaan. Naast het verhogen van de publicatie ritme ben ik ook reviews in plaats van informatieve teksten gaan schrijven. Ben dan ook enorm benieuwd wat er tot en met December kan gaan gebeuren.

@jackomeijaard​, ben echt blij met de 10K club! 

Het gaat mij niet om het geldbedrag van de 3k te halen. Als het meer is mag dat natuurlijk ook. In iedere geval zo hard en slim mogelijk werken om het maximale uit dit jaar te halen!
Freek Strik 2 weken geleden geplaatst
@jeffreykeijzer​ Ik denk dat het een mooi streven is inderdaad!

Een groeiende lijn is erg belangrijk. 
7 artikelen per week is erg veel, als ze maar kwalitatief goed zijn geschreven!

Je bent goed bezig, ga zo door!
🔥 Justin de Rooij 2 weken geleden geplaatst
Wauw wat een mijlpaal Jeffrey! Gefeliciteerd!

Zoals je al zegt, je bent na 100 artikelen al veel beter geworden in het schrijven van waardevolle content. Dit zou betekenen dat het aantal bezoekers en waarschijnlijk commissies vanaf nu alleen maar sneller zal gaan!

Je zit nu dus rond de €6 per maand? Benieuwd naar de groei van jouw website de komende maanden. Houd ons op de hoogte!

Veel succes
Jesse Commandeur 2 weken geleden geplaatst
Goed bezig Jeffrey!

7 artikelen per week met kwalitatieve content? Dan zit het met jouw prioriteiten wel goed, denk ik.

Ga vooral zo door, en die bezoekersaantallen zullen nu alleen nog maar harder toenemen. Zal me niks verbazen als je in september al over de 3.000 bezoekers per maand zit, of zelfs nog meer.

Veel succes verder!
@ramsesvanderwerf​, ik ben ook heel erg benieuwd. De 20 cent aan inkomsten komen alleen helaas nog wel voor een overgroot deel uit Google adsense. Maar aan de andere kant is dat juist het echte gratis geld. Als ik op 30K aan bezoekers zit ga ik over naar Ezoic. Ben benieuwd wat dat gaat doen. 
reactie op @jeffreykeijzer:
ramses werf Hi!

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik weinig tot geen ervaring heb met adsense of ezoic. Ik heb altijd mijn focus gelegd op het binnenharken van commissies. 

Wel weet ik dat er veel sites zijn waar adsense/ezoic goed oplevert. Maar, dat zijn vaak sites waar de nadruk toch meer ligt op de kwantiteit dan op de kwaliteit. (Dat is hoe ik het zie, geen absolute wijsheid)

Hoe dan ook, het is een strategie....  Of je nu linksom of rechtsom gaat, zolang je ergens inkomsten uithaalt en je ziet progressie, gewoon doorgaan!

Tof dat je de ervaringen hier deelt. 20 cent per dag lijkt inderdaad niet zoveel, maar het is wel de doorbraak waar veel mensen tegenaan hikken. 

Als je eenmaal ziet dat het werkt, zoals nu, al is het maar een klein beetje, dan is het tijd voor duplicatie.

That's it!

Kick Butt!

Ramses
2 weken geleden

Beantwoorden

Bas Vd Je hebt toch een Nederlandstalige site. Volgens mij kan je dan geen ezoic draaien.

Maar 7 echt goede artikelen lijkt me persoonlijk te veel. 

Ik echt goede artikelen zit echt een hoop werk. Denk je beter af beter met minder artikelen en die gewoon beter maken.
2 weken geleden

Beantwoorden

Jeffrey Keijzer @bas-nl​, per artikel ben ik ongeveer 7 tot 8 uur bezig. Hierbij zit wel al onderzoek, het schrijven en het verbeteren inbegrepen. Daarnaast werk ik 32 uur per week. Een week heeft 168 uur. 
Grote voordeel van nu is wel dat het schrijfproces even iets versnel kan worden. Ben op dit moment reviews over een specifiek product aan het schrijven, maar dan per type / variant een eigen review. 

Hiervan zijn weinig reviews op het internet te vinden. Het is om deze reden dan ook redelijk makkelijk om hoog te ranken. 

Op dit moment hebben 5 teksten in iedere geval al een feature snipet bereikt. Ergens betekend dit dat ik wel goed bezig ben. 

Om de kwaliteit hoog te houden schrijf ik een artikel, laat het een half uurtje rusten. Ben dan 2 uur bezig met het verbeteren. Dan wacht ik weer een half uurtje en lees het artikel nog een keer hardop voor. Nadat ik het stuk hardop heb voorgelezen (voor mezelf) zet ik de tekst in wordpress vanuit Google docs. Dan lees ik de tekst nog een keer aandachtig door om te kijken of de kwaliteit verbeterd kan worden en waar de links geplaatst kunnen worden. Op deze manier probeer ik de kwaliteit van de artikelen hoog te houden. Maar toch een hoog publicatie ritme te houden. 

Weet niet hoe lang dit vol te houden is. Maar heb ooit een goede motivatie video gezien. Daarin werd gezegd, Je moet even hard willen werken voor je dromen dan dat je wilt ademen. Dat principe zit zo erg in mijn mind dat ik probeer er zoveel mogelijk uit te halen!
2 weken geleden

Beantwoorden

ramses werf Hee! Ik weet welke video je bedoelt volgens mij .....   

Ik denk dat je Eric the hiphop preacher bedoelt? 

2 weken geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
🔥 Sebastiaan van Helden 2 weken geleden geplaatst
Mooie progressie Jeffrey, daar dromen anderen nog van!
@jessecommandeur​, klopt. Het eerste wat ik doe als ik wakker wordt, is kijken wat ik aan de website kan doen. Dan soms even 8 uur werken als loonslaaf en als het werk voorbij is hetgeen wat ik wil doen aan de website afmaken. Soms maak ik nachten van 2 uur soms van 8 uur. Afhankelijk van wat er voor de website gedaan moet worden. 

Het enige wat voor mij belangrijk is, is de website. Misschien wel het super grote voordeel van Autist zijn en een hobby als belangrijkste onderdeel van je leven zien!
@ramsesvanderwerf​, zojuist ook even naar de kliks bij bol.com gekeken. 
@bramalkemade​gaat nog niet mega hard. Alleen als ik ga kijken naar het aantal organische bezoekers (40+) per dag mag ik niet mopperen. 
🔥 Jeffrey Keijzer 1 week geleden geplaatst
@ramsesvanderwerf​, heb even een print screen gemaakt vanaf Februari tot en met nu. 
Zoals je ziet gaat het redelijk rap.
reactie op @jeffreykeijzer:
ramses werf Lekker bezig Jeffrey,

Zolang de bezoekersaantallen stijgen zullen je inkomsten meestijgen.

Kick Butt!

Ramses
1 week geleden

Beantwoorden

🔥 Kevin George 1 week geleden geplaatst
Hey Jeffrey, leuk om te lezen man. Ik ben pas net een paar dagen bezig dus ik schrijf binnenkort pas mijn eerste artikel 😁 

Ik ben benieuwd hoe je er achter bent gekomen dat je niet de juiste zoektermen hebt gebruikt, misschien dat ik daar dan nog wat van leer voordat ik 100+ artikelen heb geschreven 😜
reactie op @kevingeorge:
ramses werf Hi Kevin,

Ik denk dat jij veel hebt aan onderstaande link:

https://forum.internetsuccesgids.nl/conversations/waarom-zoekwoordonderzoek-zo-belangrijk-is-en-wat-bijna-iedereen-fout-doet

Kick Butt!

Ramses
1 week geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 16 May 2020 om 10:51
Aantal lezers 95
Aantal reacties 18