Daar is ie dan: de Jaarafsluiting 2018!

Zoals elk jaar sluit ik ook dit jaar af met een terugblik op het afgelopen jaar. En wat een jaar was het; zoveel mijlpalen en mooie momenten. Deze jaarafsluiting voelt dan ook zeker anders aan dan de andere jaaroverzichten.

https://www.internetsuccesgids.nl/jaarafsluiting-2018/

Ik wil iedereen enorm bedanken. Zonder jullie, zonder de community, was 2018 niet zo mooi geweest als dat ie nu was. Ik vind het echt zo mooi om te zien hoe de community groeit en dat er zoveel kennis gedeeld word. Enorm bedankt!

Zoals al vaker gezegd wil ik in 2019 meer met borrels en events gaan doen, maar dat wil ik begin 2019 bekend maken. Later dus meer daarover ;-).

Voor nu wil ik iedereen alvast mooie Feestdagen en een gezond, mooi en succesvol 2019 toewensen. Het is nog wat vroeg, en tegen de tijd dat het zover is zal ik zeker nog wel een Oud & Nieuw topic maken, maar dan is dat alvast maar gezegd. 

Ik hoop oprecht dat 2018 voor jou ook een mooi jaar was, en dat je veel hebt geleerd + veel mooie mijlpalen hebt bereikt. Ik zou het dan ook super mooi vinden als je deze zou delen in dit topic. Ik denk dat het erg inspirerend kan zijn voor andere mensen en dat anderen er ook weer van kunnen leren.

Deel dus zeker jouw mijlpalen. Daarnaast ben ik erg benieuwd of je de doelen die je in het begin van het jaar had gesteld, ook daadwerkelijk hebt behaald?

Bouw aan je doelen. Elke dag opnieuw. Besef dat je al je dromen en doelen kunt realiseren. Niets is onmogelijk. Het klinkt cliché, maar het is 100% de realiteit.
Wees ook dankbaar voor wat je hebt en wat je al hebt bereikt. Er zullen genoeg mensen zijn die daar jaloers op zouden zijn.

Again, iedereen enorm bedankt en op naar een mooi, gezond en succesvol 2019.

Be GREAT

- Jacko Meijaard