ISG Seminar 2018 AFTERMOVIE (+ Update & Borrel!)

Laatste reactie 07/12/2018 18:56 door Thijs
· Markeren als ongelezen
Jacko Meijaard 2 weken geleden geplaatst
Daar is 'ie dan!

De ISG Seminar 2018 AFTERMOVIE!

Check hier de ISG Seminar 2018 Aftermovie!>

De definitieve versie zal nog iets aangepast worden, maar ik wilde 'm je niet onthouden. Zo heb je in het weekend alvast wat te kijken 😉!

ISG Oudejaarsborrel

Op de Aftermovie pagina vind je ook gelijk de link om je aan te melden voor de ISG Oudejaarsborrel. Deze vindt plaats op 21 december, rond 19:00 uur.
Aanmelden is een tientje; dat is om een idee te hebben van hoeveel mensen we kunnen verwachten, een zaaltje af te kunnen huren en de drank + snacks te bekostigen ;-).

Ik zou het tof vinden om zoveel mogelijk forum leden hierbij aanwezig te hebben en te toasten op 2018 én het nieuwe 2019.

Meld je dus zeker alvast aan.

Meer Seminars, Workshops & Borrels

Ik vind het echt super tof om te zien hoe goed mensen de Workshops, Seminars en Borrels ontvangen. Ik merk dat er enorm veel vraag is om elkaar eens 'offline' te zien. 

Voor mij genoeg reden om in 2019 veel meer met dit soort offline workshops/seminars/meetups te doen.
Ik heb al een aantal mooie gesprekken lopen, en ik kan je beloven dat er mooie dingen op de agenda staan. Denk aan meetups/borrels met verschillende mensen uit de (affiliate) marketing wereld, buitenom ISG.

Bedankje

Bij deze wil ik iedereen ook gelijk bedanken voor het afgelopen ISG Seminar 2018.
Ik vond het een mega toffe, mooie en inspirerende dag, en ik hoop dat jullie er ook zo over dachten.

Ik heb mijn best gedaan om alles zo goed mogelijk te organiseren, en een zo'n mooi (en ook gelijk interessant voor iedereen) programma neer te zetten. Aan de reacties te zien is dit zeker gelukt. Heb je nog tips voor een volgend Seminar, laat het me dan zeker weten!

Bij deze ook mijn dank naar @leongotje@robertmares en @jerikvannuenen die enorm geholpen hebben om deze dag tot een succes te maken.
Natuurlijk ook alle deelnemers enorm bedankt!

Wat vond jij van het ISG Seminar 2018?

Ik ben erg benieuwd naar wat jij van het ISG Seminar 2018 vond.
Om die reden heb ik een korte vragenlijst online gezet; waarin je kunt laten weten wat jouw ervaringen waren.

De vragenlijst vind je hier >>

Ik zou het waarderen als zoveel mogelijk mensen deze vragenlijst in zouden vullen !

November was een bizarre maand

Voor mij was november een bizarre maand waarin er enorm veel is gebeurd.

Zo kreeg ik begin november de sleutels van mijn nieuwe huis, en heb ik vandaag de sleuteloverdracht gehad van mijn 'oude' huis. 

Als je zelf wel eens bent verhuisd weet je dat hier best wat bij komt kijken.
Tel daarbij op dat er qua organisatie voor het ISG Seminar best wat moest gebeuren, en dat ik naast business ook nog een leven heb ;-).

Het was wel een enorm mooie maand waar ik enorm dankbaar voor ben.

Wat nu!?

Eind december wil ik (na ongeveer vier jaar) een nieuwe training lanceren: de 10K P/M Mindset.

De Jacko van 10 jaar geleden kon niet het inkomen realiseren als de Jacko van vandaag. Hiervoor heb ik mijn mindset helemaal om moeten gooien. In de 10K P/M Mindset deel ik mijn denkwijze en hoe ik tot een 10K+ per maand inkomen heb kunnen komen.

Hiervan ben ik druk bezig de laatste opnames te maken.

Zodra ik hier meer informatie over heb, deel ik het zeker te weten eerst hier op het forum!

Tot op de Oudejaarsborrel!?

Ik hoop je in ieder geval te mogen begroeten op de ISG Oudejaarsborrel op 21 december.
Deze zal ook weer ergens in Utrecht gehouden worden - de exacte locatie maak ik nog bekend. 

Again, check hier de ISG Seminar AFTERMOVIE en meld je gelijk aan voor de ISG Oudejaarsborrel >>

Laat je even weten of je er bij bent!? 
Alex ts 2 weken geleden geplaatst
Geweldig om te zien, ik word er stil van zo tof!

Dit moet ik een keer meemaken, zo waardevol en goed voor de sociale contacten ook nog eens.

Komt er nog een uitgebreidere video dan? of enkel voor de deelnemers?

Het is wel een professionele opname, top gedaan en ook een mooie nieuwe pagina erbij met events.

Super tof!
reactie op @alexts:
Jacko Meijaard Wat ik nog met de video's ga doen, weet ik eigenlijk nog niet. Wacht nog even af hoe en wat ;-).

En verder: aanmelden voor de Oudejaars dan!
2 weken geleden

Beantwoorden

Alex ts Ik ga mijn best doen, maar ik heb ook plannen voor een midweekje weg. 

Het nieuwe jaar komt de ontmoeting wel, dat weet ik zeker!
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
M 2 weken geleden geplaatst
heb mezelf gezien 😐😐
reactie op @m:
Alex ts Word je gezocht dan?

Had je een bordje met je website adres in beeld moeten houden!
2 weken geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide why the sad face? Ik heb mezelf ook gezien 🙈
2 weken geleden

Beantwoorden

M ben niet graag in beeld of online zichtbaar  (beeld)
2 weken geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard Als je er echt bezwaar tegen hebt, mail me dan even met welk tijdstip je te zien bent, dan vraag ik de editor deze aan te passen, maar volgens mij ben je niet echt te herkennen toch ;-)?
2 weken geleden

Beantwoorden

M hoeft niet, je moet weten dat ik het ben en anders kom je er niet achter ;-)
2 weken geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Ik zag mezelf meerdere keren, een stuk of 4 keer. Blijkbaar ben ik fotogeniek. 😂😂😂
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 5 overige reactie(s)
Alex ts 2 weken geleden geplaatst
Misschien wel een tip voor jou @jackomeijaard​ en je team,

Een trui, polo, of blouse met je internet adres er op geborduurd tijdens je events.
En je slogan... als je hier al uit bent?
reactie op @alexts:
Sieto vd Heide eh... mannen dragen een overhemd, niet een blouse 😜
2 weken geleden

Beantwoorden

Alex ts Dat is dan voor de eventuele dames in zijn team.
2 weken geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide 2 weken geleden geplaatst

@jackomeijaard​ toffe video! 👍

Heb me ook opgegeven voor de borrel. Hoop dat die mededeling verdere inschrijvingen niet al te veel in de weg staat 😝
reactie op @sieto:
Jacko Meijaard Goed dat je jezelf hebt aangemeld Sieto, tot dan!
2 weken geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Ben agendatechnisch nog ff aan het kijken hoe of wat. Mijn vrouw heeft die avond ook wat, maar er als er oppas geregeld kan worden ben ik erbij. 
2 weken geleden

Beantwoorden

Jan M 2 weken geleden geplaatst
Damn. Heb ook al een andere borrel op 21. Nja maken we dr gewoon een borrel dsg van! Die mastermind moet 10 mei 2019 zijm neem ik aan? 
reactie op @janm:
Jacko Meijaard @janm​ jammer dat je er niet bij kan zijn! Datum klopt inderdaad, moet 2019 zijn. Straks even aanpassen!
2 weken geleden

Beantwoorden

Marjolein van Es 2 weken geleden geplaatst
Ik vond het echt heel erg leuk en natuurlijk leerzaam. :) Fijn om 'soortgenoten' te ontmoeten die net zo enthousiast zijn over internet marketing en alles rondom en hier over te praten en elkaar wellicht te kunnen helpen!

Is er al bekend waar de borrel is? :)
reactie op @marjolein:
Jacko Meijaard Hey @marjolein​!

Tof dat je het naar je zin hebt gehad!
Zal ergens in (het centrum van) Utrecht zijn, maar exacte locatie is nog niet bekend!
2 weken geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn 2 weken geleden geplaatst
Ik vond zowel de borrel als het seminar super. Ik hoop ook vaker bij volgende bijeenkomsten te zijn. 
Mark de Vries 2 weken geleden geplaatst
Potverdikkeme jongens en meisjes wat zagen jullie er allemaal netjes uit! Gezellig hoor. Ik heb wat gemist volgens mij.

Verder geen roddels, romances of opstootjes? 😉
reactie op @tradermark:
Thijs Blankestijn Ik heb @bertvandeneinden​, diep in zijn ogen gestaard. Dat voelde echter best awkward en ik ben daar niet zo goed in is gebleken. 
2 weken geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Mark volgende keer toch maar ff naar Nederland vliegen man. 
2 weken geleden

Beantwoorden

Bert van den Einden Haha wel ja? 😜
2 weken geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide @thijsblankestijn​ man, jij praat ook gewoon altijd 😁
2 weken geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Ik geloof dat ik maar ff met @jackomeijaard​ moet praten, want zo'n positiviteits presentatie dat kan ik ook wel denk ik. Zo'n uurtje vol kletsen lukt me wel! 😂 😂 😂 😂 
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 4 overige reactie(s)
Bert van den Einden 2 weken geleden geplaatst
Gave aftermovie!

De 21e kan ik er waarschijnlijk helaas niet bijzijn....

Maar de 10 mei houd iig alvast vrij!
reactie op @bertvandeneinden:
Thijs Blankestijn Ik ook
2 weken geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard Jammer! Is denk ik ook wel een lastige dag zo eind december.

Tof betreft 10 mei :-). 
2 weken geleden

Beantwoorden

Rianne   2 weken geleden geplaatst
Mooie video, heel professioneel. Gaaf om te hebben van de dag. Ben benieuwd naar de mindset training!

En 21 december ben ik erbij :)
Patrick Woninck 2 weken geleden geplaatst
Gaaf! Ook kick die borrel, ga er proberen bij te zijn, maar heb dan ook al wat anders even kijken of dat gaat lukken!
Lennert Steketee 2 weken geleden geplaatst
Borrel gaat niet lukken, heb al een borrel op staan waar ik niet onder uit kan. 
Robert Mares 1 week geleden geplaatst
Graag gedaan @jackomeijaard​! Was een super tof event. 
Eindejaarsborrel laat ik je nog weten. 
Michael Plugge 1 week geleden geplaatst
Nice Jacko! Seminar was topdag. 21e ben ik er niet helaas.
Jacko Meijaard 1 week geleden geplaatst
M 1 week geleden geplaatst
wanneer komen de presentaties?
reactie op @m:
Jacko Meijaard Ik heb ze zelf nog niet binnen, zodra ik meer weet, plaats ik het zeker hier ;-)!
1 week geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard 1 week geleden geplaatst
De after movie staat sinds vandaag ook op YouTube!

Voor de slimme affiliates onder ons ;-).
Tristan Krombeen 1 week geleden geplaatst
Ik ben bij de oudjaarsborrel! 
Theo Verdurmen 1 week geleden geplaatst
Mijn impressie van de video met een affiliate tekstlink over de video gerealiseerd met css

http://verdien.online/jackomeijaard/videojackomeijaard.html
Willem van der Heijden 1 week geleden geplaatst
Ik kan helaas niet bij de oudjaarsborrel zijn.
Jeroen Santing 1 week geleden geplaatst
Ik ook niet, Willem :-(
Thijs Blankestijn 1 week geleden geplaatst
Ik heb me  net opgegeven voor de borrel, dus ik ben er wel bij. Je gaat ons niet spammen hè op die mailinglijsr @jackomeijaard​😜
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 30 November 2018 om 16:22
Aantal lezers 55
Aantal reacties 45