In 4 jaar tijd van € 0.- naar € 600.- per dag met Affiliate Marketing!

Laatste reactie 25/05/2019 19:58 door Enrico
· Markeren als ongelezen
Ferdy Korpershoek 1 week geleden geplaatst
Ha mensen, ik heb mijn stoute schoenen aangetrokken en een video gemaakt waarin ik mijn kijk op Affiliate Marketing deel en precies laat zien hoe ik mijn geld verdien. Ik was al die fake video's op het internet zat en wilde een waardevolle video maken die ook veel bekeken zou worden. Dus mensen, jullie zitten in de goede hoek als het gaat om geld verdienen via het internet :). De video is in het engels:

Coen Olde Bijvank 1 week geleden geplaatst
Goede video en fijne inspiratie waarvoor mijn dank topper!
Danielle Roof 1 week geleden geplaatst
Wauw wat een gave video en goede informatie. Erg inspirerend, het heeft mij weer nieuwe ideeën gegeven. 
Patrick Nijhuis 1 week geleden geplaatst
super inspirerende en motiverende video.

Bedankt voor het delen.
Michel Roes 1 week geleden geplaatst
Supertoffe video. Heel motiverend voor mij om te blijven geloven en wat je doet en dat het gaat werken. Bedankt!
Jacko Meijaard 1 week geleden geplaatst
Mooi om te zien Ferdy, je gaat hard!
Mark S 1 week geleden geplaatst
Wat een super gave video Ferdy. Geeft mij veel inspiratie om aan de slag te gaan. Mooi ook dat je zo open bent.
Gerrald d 1 week geleden geplaatst
Goede video, mooi om te zien dat je een manier hebt gevonden die voor jou goed werkt!

In je titel heb je 4 jaar staan, in de video zeg je volgens mij dat je (eind?) 2011 bent begonnen. Dat is voor veel mensen een cruciaal verschil denk ik. Je hebt in die eerste 4 jaar denk ik cruciale dingen geleerd om die 'laatste' 4 jaar zo consistent te zijn en video's te publiceren waar een duidelijke behoefte aan is. Zelf ben ik helaas nog niet zo ver dat ik een 5 figures income heb bereikt. Blijf vooral zo doorgaan!;-)
Sieto vd Heide 1 week geleden geplaatst
mooie video Ferdy! Like, comment en subscribe allemaal +1 :-)
🔥 Theodorus Petrus 1 week geleden geplaatst
Deze video geeft mij nieuwe inzichten. Bovendien is het erg motiverend zulke mooie resultaten te zien..
Erg oed dat je zoveel hebt bereikt in relatief korte tijd.
Ferdy Korpershoek 1 week geleden geplaatst
Thanks allemaal :)
Mark de Vries 1 week geleden geplaatst
Awesome Ferdy! 🔥 Ik vermoed ook dat veel affiliates denken dat je met een middelmatige website en wat vertaalde onpersoonlijke artikelen geld kunt verdienen. Misschien schraap je op die manier een paar tientjes bij elkaar, maar om serieus geld te pakken, zul je ECHT meerwaarde moeten leveren. Dus heel tof dat je daar de nadruk op legt in je video.

Kun je iets zeggen op de verhouding tussen binnenlandse en buitenlandse inkomsten?
reactie op @tradermark:
Ferdy Korpershoek True! Het is 100% buitenlands.
5 dagen geleden

Beantwoorden

Enrico Spee 19 uur geleden geplaatst
Hey Ferdy!

Super toffe video , ik kom net kijken bij Affiliate marketing en vond dit een erg behulpzame kickstart.
Hiermee raak ik ook meteen erg gemotiveerd om er hard aan te werken!

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 15 May 2019 om 17:04
Aantal lezers 106
Aantal reacties 14