Fout 404

Laatste reactie 19/10/2021 09:22 door Jelle
· Markeren als ongelezen
Mariska Haveman 1 week geleden geplaatst
Hallo iedereen,
Ik heb mijn home pagina laten analyseren , ( Yoast) .
Bij Google cache controle komt er in beeld "Fout 404 de gevraagde url is niet gevonden".
Ook geeft Google aan dat mijn website traag is.
Kan iemand mijn helpen?  ( Neostrada, wordpress.org)
Jelle Damen 1 week geleden geplaatst
Hi @mariskahaveman​,

Zou je a.u.b. de url van je website kunnen en willen delen? Dan kunnen we er beter nakijken :)
doggyfriend.nl

Dank je wel alvast
reactie op @mariskahaveman:
Jelle Damen Ok even gekeken naar de website.
1. De 404 error komt voor op https://doggyfriend.nl/blog-over-alles-wat-met-honden-te-maken-heeft/
Bij de onderste foto heb je een affiliate link geplaatst met daarin HTML code i.p.v. alleen de affiliate link.
2. Je website is inderdaad wat traag, om dit op te lossen kun je een Wordpress plugin installeren zoals deze https://wordpress.org/plugins/hummingbird-performance/
3. Op de blog pagina geef je al direct voor al je blogberichten de gehele tekst weg. Dit kun je volgens mij aan passen in je thema zodat je alleen nog maar een klein gedeelte krijgt en dat mensen dus moeten klikken.
4. Ik zie ook dat je producten promoot die niks met de website te maken hebben. Niks doen, promoot alleen dingen die voor honden belangrijk zijn. Dus geen zelfvertrouwen cursus promoten.

Kan je hier wat mee?
1 week geleden

Beantwoorden

Hoi , bedankt voor je feedback.

Wat betreft punt 3 ik heb geen idee hoe dat moet. 
Dit geldt ook voor de zijbalk met blogs weet niet hoe ik dat moet doen , zodat je erop kan klikken en dan op die blog komt.

Welke foto bedoel je bij punt 1?
Ik ben net begonnen en ben nog zoekende hoe alles moet. haha
Als ik wordpress hummingbird - performance heb geïnstalleerd gaat het dan vanzelf allemaal?😄 
Jelle Damen Hoi!

1. De foto is de onderste met de witte hond op het strand.
2. Om Hummingbird in te stellen zou je deze pagina kunnen doornemen https://wpmudev.com/blog/optimize-wordpress-speed-hummingbird/ (de gratis versie biedt meer dan genoeg mogelijkheden om je website sneller te krijgen)
3. Thema instellingen: je zou eens kunnen kijken in je Admin. Je kiest aan de linkerkant voor Weergave en dan Customizer. Waarschijnlijk staan daar enkele opties.
Laat even weten als gelukt is (of niet lukt)
1 week geleden

Beantwoorden

De foto van de witte hond is nu goed maar Google cache geeft nog steeds fout 404 aan helaas
Punt 3 kan ik daar niet vinden

De plugin Hummingbird kan ik niet downloaden er staat "Het geüploade bestand overschreed het upload_max_filesize commando in php.ini.
Jelle Damen Google cache wordt op den duur van zelf opgelost, dus dat komt wel goed. Betreft de plug-in, je hebt deze denk ik handmatig geüpload? Je kunt beter de plugin rechtstreeks installeren. Je gaat hiervoor naar je admin, aan de linkerkant "plugins" en dan "nieuwe plugin". Rechtsboven heb je een invulveld met "plugin zoeken". Als je daar hummingbird in typt wordt de plugin automatisch gevonden en kun je hem direct installeren :D

Zag trouwens ook dat je bezig was met Google Analytics in te stellen? Tenminste ik zie je ID linksboven op de website staan. In dat geval raad ik je aan om Google Site Kit te installeren op dezelfde manier als hierboven.
1 week geleden

Beantwoorden

Mariska Haveman Site kit is geïnstalleerd is mijn website nu automatisch sneller?

Heel erg bedankt voor je hulp 
6 dagen geleden

Beantwoorden

Jelle Damen Hi Mariska,

Je website is nu inderdaad een stuk sneller, al zou je hem waarschijnlijk nog verder kunnen optimaliseren. Wat me wel opvalt is dat als ik de website voor het eerst laadt het best lang duurt voordat de hoofdpagina geladen wordt. Laad ik hem nogmaals dan werkt het wel snel. Misschien dat iemand anders dit ook kan testen?

Overigens, vergeet niet om je ID uit je website te halen (links bovenin). En natuurlijk graag gedaan!
6 dagen geleden

Beantwoorden

Mariska Haveman Ik heb nog een vraag als dat mag haha.
Mijn website moet nog geanalyseerd worden hoe doe ik dat?
5 dagen geleden

Beantwoorden

Jelle Damen Wat bedoel je met geanalyseerd worden?
5 dagen geleden

Beantwoorden

Mariska Haveman als je mijn website googelt dan staat er een vraagteken bij als je daar de muis opzet komt er te staan website is niet geanalyseerd.

Die code links boven in mijn pagina krijg ik daar niet weg 😅

4 dagen geleden

Beantwoorden

toon 5 overige reactie(s)
Jelle Damen 4 dagen geleden geplaatst
Zou je een foto hier kunnen plaatsen van wat je precies bedoeld? Je website wordt wel geïndexeerd door Google zie ik. Ik denk dat 1 of andere browser plugin de melding geeft?

Betreft de code links bovenin: ik vermoed dat deze ergens in je template bestanden staan :P
reactie op @jelledamen:
Mariska Haveman Google analytics geeft ook 0 bezoekers aan terwijl ik wel clicks heb op mijn paypro links. Heb realtime ook gedaan maar geeft ie ook 0 aan.
Ik ben echt een beginner wat dat betreft ik krijg die code niet weg.
Ps. zit je ook op het forum van Klaas?

De foto

1 dag geleden

Beantwoorden

Jelle Damen Hi @mariskahaveman​,

Zo te zien gebruik je een browser plugin die de melding geeft. Ik denk dat je die kunt negeren. Je website wordt in ieder geval wel geïndexeerd in Google. Betreft de code in je website, stuur me even een mailtje. Mijn e-mail vind je in mijn profiel :)

2 uur geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 09 October 2021 om 20:16
Aantal lezers 26
Aantal reacties 16