Even voorstellen (Luuk)

Laatste reactie 09/09/2021 21:37 door Robbert
· Markeren als ongelezen
Luuk Kleingeld 1 maand geleden geplaatst
Hallo allemaal
Ik ben Luuk ben al wel een tijd je lid hiero
Maar heb er eigenlijk niet veel mee gedaan . Was alle inlog gegevens kwijt van hier ik wist niet meer hoe het hiero heten maar met veel dingen proberen gisteren avond is het me toch weer gelukt om te kunnen inloggen. (Blij mee )
Ik zal het zo ie zo fijn vinden dat iemand me ff een beetje op weg helpt. Hoe het precies allemaal werkt ik denk zelf dat wel beter gaat werken dan . Ik hoor het wel 😋
Jacko Meijaard 1 maand geleden geplaatst
Welkom Luuk!
reactie op @jackomeijaard:
Luuk Kleingeld Dankje Jaco

Vraag je,,,,, weet jij misschien iemand die mij in het begin een beetje kan begeleiden hier????
Want ik denk dat. dat misschien in het begin beter voor mij is 😋

De wil. Is er wel😉

Ook omdat wij het niet zo breed hebben vandaar

Ik verneem het graag van je
1 maand geleden

Beantwoorden

🔥 Léon Gotjé 1 maand geleden geplaatst
Welkom.

Concrete vragen kan je op het forum stellen, maar het begin zou je toch echt zelf moeten maken. Voor elk budget valt er te beginnen met affiliate marketing. Bij een beperkt budget dien je alleen zelf meer te doen, ipv dingen te kunnen uitbesteden.

Als je goed de AMR volgt en gerichte vragen op het forum stelt, dan moet je een heel eind kunnen komen.
Sieto vd 1 maand geleden geplaatst
Welkom terug, Luuk!
Rowdy P. 1 maand geleden geplaatst
Hi Luuk,

Als ik jou was zou ik lekker beginnen met de cursus. Geen enkele les in de modules skippen, gewoon stapje-voor-stapje en je ontspannen focussen op je uiteindelijke doel.

Ikzelf ben net begonnen en ik vind de cursus een verademing: het is net alsof Jacko naast je zit en dingen uitlegt. En het mooie van de video's is, is dat je ze opnieuw af kunt spelen óf op pauze kunt zetten om zelf dat wat net is uitgelegd uit te voeren.

Succes!
reactie op @rowdyp:
Luuk Kleingeld Oké Dank je Rowdy

Maar vraagje heb jij al wel een website dan ???
Of begin jij ook helemaal voor aan ?
1 maand geleden

Beantwoorden

Rowdy P. Ik heb (nog) geen website en ja, ik begin helemaal van vooraf aan. :)
1 maand geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Robbert Kramers 1 maand geleden geplaatst
Heey Luuk! 

Ik sluit me inderdaad helemaal aan bij de opmerkingen die al zijn gemaakt! 

In het begin dacht ik ook dat het mij nooit zou gaan lukken. Maar het is echt een kwestie van gewoon gaan doen! En uiteindelijk gaan de resultaten echt wel komen, hoe klein die in het begin ook zijn!! 

Mij helpt het heel erg om resultaten als, iets op mijn website zelfstandig toevoegen heel erg te benadrukken! Dan ga je echt genieten van de nieuwe stappen die je zet! 

Heel veel succes, en ook jij kunt het!
reactie op @robbertkramers:
Luuk Kleingeld Bedankt Robbert ik ben ook al rustig bezig er mee net paypro aanmelding gedaan als affiliatie marketing
1 maand geleden

Beantwoorden

Robbert Kramers Helemaal super! 

Gewoon stap voor stap verder gaan en dan moet het helemaal goed komen! 
1 maand geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 06 September 2021 om 06:29
Aantal lezers 42
Aantal reacties 11