Even voorstellen 😁 (Kim)

Laatste reactie 13/01/2021 21:42 door Kim
· Markeren als ongelezen
Kim Doets 4 dagen geleden geplaatst
Goedemorgen allemaal, mijn naam is Kim en ik ben net 30 jaar geworden. Op dit moment werk ik als Management Assistente, wat ik erg leuk vind! Toch zou ik mijzelf graag willen focussen op financiële vrijheid, ik denk dat affiliate marketing mij daar zeker mee op weg kan helpen. Alle tips en tricks zijn welkom 😊
Sieto vd 4 dagen geleden geplaatst
Hi Kim,

welkom en succes!
reactie op @sieto:
Kim Doets Dank😁
4 dagen geleden

Beantwoorden

Maureen De Boer 4 dagen geleden geplaatst
Hoi Kim, leuk, ik ben ook net gestart! Succes!
reactie op @maureendeboer:
Kim Doets Leuk! Succes!!
4 dagen geleden

Beantwoorden

🔥 Marc van den Brink 4 dagen geleden geplaatst
Hoi Kim,

Financiële vrijheid is een mooi doel!. 

Hier hetzelfde doel en heb heel 2020 hard gewerkt om constant waardevolle informatie op mijn blog te zetten, waar ik in maart 2020 mijn eerste commissie had van 27.00 had ik december 2020 een maand van 2100,00 aan commissies. 

Mijn tips is dan ook om constant de beste kwaliteit af te leveren en waardevolle informatie te leveren aan de klant. Elke week een blog of artikel en dat voor een jaar. 

Hier zet ik mijn doorzettingsvermogen van 2020 door in 2021 en mijn commissies minstens x2 of x3 te laten gaan en hoop januari 2022 uit loondienst te gaan :). 

reactie op @marcvdbrink:
Kim Doets Dankjewel voor je bericht! Jij ook veel succes en bedankt voor de tip😊
4 dagen geleden

Beantwoorden

Tycho Verweij 4 dagen geleden geplaatst
Welkom Kim!

Veel succes. Tips kan ik je niet veel geven, ik ben ook een beginner :)

🔥 Jeroen Santing 4 dagen geleden geplaatst
Welkom Kim

Veel succes!
Patrick van Iersel 3 dagen geleden geplaatst
Hi Kim, welkom en veel succes!
Maarten   3 dagen geleden geplaatst
Tips. Als ik die intro's lees kijk ik zelf altijd naar wat iemand heeft gedaan en dus veel ervaring in of mee heeft. Ik zocht even op het woord: Management Assistente.
Je hebt dus voor een bedrijf gewerkt en bent handig met het plannen van zaken.
Kijk wat er qua Management Assistente is waar jij erg goed in bent en je dus makkelijk aan kunt.
Bekijk of iets wat jij goed kan valt onder de 3 grote verdien-markten.

Zoek daar je plek en maak dan een keuze of je een kleine site, middelgrote of grote site wil gaan maken en onder welke naam. Naam kan je eigen naam zijn, bedrijfsnaam of fantasienaam.
Doe daarna onderzoek of er in die markt die je hebt gekozen vraag is naar oplossingen (Gebruik gewoon Google)
Kijk dan of jij een site kan maken voor die doelgroep die opzoek is naar een oplossing en probeer dat beter te doen dan wat er al te vinden is.
Gebruik je affiliate links vaak in een groot artikel, mijn advies is om de 200-300 woorden.
Reden: Op mobiel kunnen ze dan meteen klikken i.p.v te veel te scrollen.

Veel succes!
reactie op @maartn:
Kim Doets Dank voor je mooie bericht! Ga dit advies zeker meenemen. 
2 dagen geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 12 January 2021 om 10:51
Aantal lezers 37
Aantal reacties 12