€110 opgehaald met FCKNAAGDIER

Laatste reactie 02/07/2022 17:27 door Ricardo
· Markeren als ongelezen
Ricardo van Gelderen 2 weken geleden geplaatst
Sommige van jullie zeiden dat FC Knaagdier geen succes zou worden en dat ik er niks mee zou verdienen. Niks is minder waar. Mensen wilde op de camping graag doneren en T-shirts kopen. Heb daarmee met 1 bestelling €160 omzet gedraaid en €60 winst gemaakt. Verder ben ik nu bezig met een ebook. Daar hoop ik ook een klein geldbedrag mee op te halen en mensen te helpen. Tot slot ben ik aangenomen bij de opleiding zorg en welzijn. Ik kijk er erg naar uit en wil in de ouderen zorg gaan werken.
Perry de Ruijter 3 dagen geleden geplaatst
Haha wat is dit dan. Origineel en creatief vooral! Ik zou het geweldig vinden als je dit commercieel kan maken
reactie op @perryderuijter:
Ricardo van Gelderen FC Knaagdier  is een fantasie voetbalclub. Ik schrijf nieuws op de website. Dar is echt nieuws maar dan met knaagdieren. Zo vertel ik ook verhalen over bekende mensen, alleen pas ik dan de naam aan. Mijn tshirts zijn bevers die zo geshopt zijn dat er bekende mensen in te herkennen zijn. Ik gebruik non copyright foto's  daarvoor. Verder maak ik die club in Foorball Manager dus streamde ik ook wedstrijden. Daar was alleen niet zoveel vraag naar dus ben ik daar mee gestopt. Verder heb ik ook een YouTube e kanaal waar ik parodieën  op maak, met knaagdieren  of liedjes verander naar chipmunk stemmetjes.
2 dagen geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 17 June 2022 om 15:04
Aantal lezers 105
Aantal reacties 2