Door de grens van $1000 recurring commissie!

Laatste reactie 02/10/2020 09:56 door Patrick
· Markeren als ongelezen
Paco V. 3 maanden geleden geplaatst
Weer een mooi succes om te delen!

Een van mijn doelen voor dit jaar is om "recurring" affiliate commissies op te bouwen. 

Ik promoot vooral software als affiliate en op zich zijn er best veel software/tooltjes die maandelijkse betalingen vragen en maandelijkse commissies uitbetalen. Maar toch merk ik vaak dat eenmalige betalingen voor levenslange toegang ("lifetime deals") veel beter converteren en gelijk een hoger commissie-bedrag bieden.

Aan totale affiliate commissie zit ik ruim boven de 10K per maand (ook in euro's), maar $1000 recurring commissie is toch een mijlpaal die nóg meer voelt als "free money" 💸

In totaal heb ik nu 3 review artikelen waarin ik producten promoot met recurring commissie.

Resultaat tot nu toe:

- 28x $14.75 per maand = $413
- 2x $23.50 per maand = $47
- 15x $29 per maand = $435
- 10x $98.50 per jaar = $985 /12 = $82 per maand
- 1x $147 per jaar / 12 = $12 per maand
- 3x$10 per maand = $30 per maand
------------------------------
$1019 per maand

En nu maar hopen dat ze allemaal lang klant blijven en de dollarkoers wat stijgt haha! 🤞
🔥 Jacko Meijaard 3 maanden geleden geplaatst
Oeh, lekker bezig Paco!

Recurring zijn de beste inkomsten die er zijn. 
Ik ben vrijwel alleen recurring inkomsten aan het opbouwen omdat het zo lekker stapelen is. 

Heb iets van zes jaar geleden wel eens een promo voor software gedaan, en krijg ik nu nog steeds elke maand bijna 2K dollar aan binnen (alleen nog maar van die actie).

Zeker met Amerikaanse software is die commissie niet mis en blijven mensen langer hangen (merk ik dan). 

Tof dat je het even deelt!
reactie op @jackomeijaard:
Paco V. Thanks! Ik heb tot nu toe telkens de hogere commissie voor lifetime deals gekozen, maar ben die koers nu iets aan het wijzigen. Zeker tools en diensten die je doorlopend nodig hebt (e-mailmarketing / hosting / etc) hebben een lage churn natuurlijk.
3 maanden geleden

Beantwoorden

Dominique Van Baelen 3 maanden geleden geplaatst
Recurring affiliate commissies ... de heilige graal om veel (financiële) vrijheid te hebben!  :-)
reactie op @dominiquevanbaelen:
Paco V. Haha zeker, het komt wel het dichtst in de buurt van slapend rijk worden 💤
3 maanden geleden

Beantwoorden

Marcel van Dam 3 maanden geleden geplaatst
Hoi Paco,

Leuk dat je dit deelt en van harte gefeliciteerd! Dit is enorm motiverend voor mij waarbij ik hopelijk ooit ook zover kom als dat waar jij nu bent!

Groetjes,

Marcel
reactie op @marcelvandam:
Paco V. Thanks Marcel, leuk om te lezen dat 't motiveert! Succes!
3 maanden geleden

Beantwoorden

🔥 Jeroen Santing 3 maanden geleden geplaatst
Goed bezig Paco!!
reactie op @jeroensanting:
Paco V. Thanks Jeroen!
3 maanden geleden

Beantwoorden

Jessica Gerritsen 3 maanden geleden geplaatst
Mooi om te lezen Paco, ik ben net gestart en toegelaten tot de 10k! Zo tof! Leuk dat je dit deelt en fijn dat je zo goed gaat! Ik heb meteen weer iets om te googlen, even neuzen wat dit inhoud;-)
reactie op @jessicagerritsen:
Paco V. Thanks Jessica, en veel plezier met jouw affiliate marketing avontuur! En wees gerust, het Googlen stopt nooit 😀
3 maanden geleden

Beantwoorden

Karin H 3 maanden geleden geplaatst
Mooie mijlpaal Paco, gefeliciteerd!
reactie op @karinh:
Paco V. Dankjewel Karin!
3 maanden geleden

Beantwoorden

Mark de Vries 3 maanden geleden geplaatst
Nice bro, mooi voorbeeld voor de members hier! 

giphy.gif
reactie op @tradermark:
Paco V. Hahaha prachtig plaatje die “Jesus”. Het is hoog tijd voor me om die film weer eens te gaan kijken met een White Russian erbij 😂
3 maanden geleden

Beantwoorden

Mark de Vries Jaaa sowieso eens per jaar kijken. Alles van de Coen Brothers is steengoed trouwens.
3 maanden geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Tim Gerrits 3 maanden geleden geplaatst
Lekker bezig hoor Paco! Gefeliciteerd!!
reactie op @timg1802:
Paco V. Dankjewel Tim 🙏
3 maanden geleden

Beantwoorden

Pieter Dijkshoorn 3 maanden geleden geplaatst
Bedankt weer voor het delen Paco!

Inspirerend om te lezen waar serieuze AM allemaal toe kan leiden!
reactie op @pieterdijkshoorn:
Paco V. Thanks Pieter 🤜
3 maanden geleden

Beantwoorden

Jelle Damen 3 maanden geleden geplaatst
Netjes Paco! Gefeliciteerd!!!
reactie op @jelledamen:
Paco V. Dankjewel Jelle!
3 maanden geleden

Beantwoorden

Wim van der Kruijk 3 maanden geleden geplaatst
Wat een resultaat Paco, super!

Ik zoek eigenlijk ook recurring commissies, wie niet? haha.
Hoe lekker is het dat je elke maand "zeker" bent van alsmaar groeiend inkomen.

Ben nu al blij met meerdere éénmalige commissies per week, maar abonnementen promoten is natuurlijk 10 x beter.

Geniet ervan en op naar meer!!!!
reactie op @wimpie:
Paco V. Dankjewel Wim! 💪

Ik denk er hetzelfde over, het is in de praktijk een stuk lastiger om abonnementen te promoten (conversie lager en "kleine" commissies per verkoop). Maar op lange-termijn denk ik slimmer.
3 maanden geleden

Beantwoorden

Wim van der Kruijk Dat denk ik ook, die vele "kleinere" commissies leveren uiteindelijk veel meer op. Als je 100 x $10 ontvangt is vele malen beter dan 1 x $1000 in mijn ogen haha.

Als er dan 10 mensen besluiten om ermee te stoppen, heb je nog $900 per maand over.

Mijn focus ligt sinds het begin al bij éénmalige commissies, maar misschien wordt het tijd om verder te kijken en langzaam wat abo's erbij te promoten LOL

3 maanden geleden

Beantwoorden

Paco V. Met name in de software hoek kom je die veel tegen. Ook wel bij betaalde nieuwsbrieven die je internationaal veel ziet (bijvoorbeeld over trading en stock picks).
3 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Chris Sevenig 3 maanden geleden geplaatst
Wow, lekkere resultaten man!
Ik ben nog bezig met me hobbysite waarmee ik hopelijk enkele losse commissies kan behalen, maar dit soort verhalen doen de hersenpan overuren maken! 
Ideeën, ideeën.... 
Maar, we doen netjes wat @jackomeijaard​ zegt: eerst 1 site, netjes afmaken, dan pas de volgende.... 😄👍
Suc6!! 
reactie op @chrissevenig:
Paco V. Thanks Chris! 

Zeker waar, het heeft niet veel zin om je kansen te dun te spreiden. Ik heb een aantal websites, maar dat is het resultaat na 12 jaar. Mijn eerste website (geen affiliate site, maar online cursussen) had ik 5 jaar voordat ik een 2e site erbij ben gaan doen.

En van 't een komt 't ander...

Succes!!
3 maanden geleden

Beantwoorden

Patrick van Iersel 3 maanden geleden geplaatst
Goed bezig Paco! 
Mooi om te zien dat volhardend doorwerken loont!
Gelukkig ben ik daar ook goed in, de rest (€€€) moet nog volgen. Maar dit is weer een motiverend verhaal!
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 24 September 2020 om 12:16
Aantal lezers 179
Aantal reacties 29