Doelen voor 2018 topic!

Laatste reactie 04/11/2018 16:19 door Jeffrey
· Markeren als ongelezen
Janniek Bastiaan 11 maanden geleden geplaatst
@jeroensanting​ en @janm​ hebben me op een idee gebracht met Jeroens topic :-)

Het lijkt me tof om onze doelen te delen op dit forum, dan kunnen we volgend jaar rond deze tijd kijken hoe het ervoor staat.

Mocht je je doelen ook willen delen? Voel je vrij om dat te doen in dit topic! Lijkt me erg tof en dan houden we elkaar gemotiveerd :D

Ik trap af:

Minimaal € 1.000 per maand verdienen met Gymaholics.
Minimaal 150 nieuwe artikelen van +/- 1.000 woorden op Gymaholics.
5 nieuwe affiliate websites starten waarop ik sowieso 1 artikel per week post. (inclusief weggevers & autoresponder) Hebben jullie tips voor producten om te promoten?!
Full time focussen op mijn eigen online business.
December 2018 -> tussen de € 1.000 en € 2.000 euro per maand verdienen vanuit huis.

Dit zijn mijn doelen tot nu toe. Komende 2,5 week focussen op het maken van een uitgebalanceerd plan om dit te bereiken.

Wat vinden jullie? Is dit realistisch of niet?!

reactie op @janniek:
Casper R Mooie doelen Janniek, 

Geen idee of het realistisch is. Aan jou de uitdaging natuurlijk ;)
10 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd 11 maanden geleden geplaatst
Je komt veel sneller tot je €1000 tot 2000 als je je op 1 site gaat focussen.

Misschien post ik ook nog mijn doelen, heb er wel een beetje over nagedacht maar nog niks concreets.
reactie op @basvandijk:
Janniek Bastiaan Thanks @basvandijk​!

Met 1 website? Maar, als ik me een jaar full time ga richten op mijn online business moet het toch goed mogelijk zijn om er meerdere websites naast te starten als ik op mijn main website gewoon 3 a 4 keer per week blijf posten.

Heb jij anders tips om me full time bezig te houden met 1 website en hier zodoende € 1000 tot € 2000 per maand mee te verdienen binnen een jaar? Let me know :-)
11 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd Zulke ideeën zijn goed maar in de praktijk lijkt het niet zo makkelijk te werken.

Het is veel makkelijk om aan 1 project te werken. Denk je www.fit.nl zo groot is geworden door 5 projecten er naast te starten?

En hoe moet ik fulltime zien, 40 uur per week?

Maar ja 1k-2k met 1 site is prima te halen. Ben vorig jaar oktober een site met een maat begonnen en vorige maand leverde dat meer dan 1300 euro op. 

We waren ook met 3 projecten begonnen. Maar al snel de keuze gemaakt om te focussen op 1 project, want wij werken maar 1 dag in de week hieraan.

Tuurlijk kan je meerdere projecten runnen maar uit ervaring weet ik dat dat vaak niet zo goed werkt als je denkt.

Zou dat pas doen als je eerste site ZONDER jou verder kan groeien. Dus dat je alles outsourced en je je tijd vrij maakt. Maar goed iedereen werkt op zijn eigen manier en misschien werkt het wel heel goed voor jou. 
11 maanden geleden

Beantwoorden

Janniek Bastiaan Yes, een uur of 40 in de week en waar nodig meer uiteraard :-)

Doe je goed met die ene website! Alles via PayPro of hoe moet ik het zien?
10 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd Nee, niks via Paypro (ofja mss 1% :)). Affiliate sales van fysieke producten voornamelijk.
10 maanden geleden

Beantwoorden

Casper R Hallo Bas, 

Ik wilde even zeggen dat je tips zeker handig zijn. 
Zat namelijk ook te twijfelen als beginner. 
10 maanden geleden

Beantwoorden

toon 4 overige reactie(s)
Jacko Meijaard 11 maanden geleden geplaatst
Op papier is het inderdaad makkelijk om aan vijf sites tegelijkertijd te werken, maar in de praktijk is het heel lastig (zeker in het begin). Dit is eigenlijk weer een aparte 'skill' die je moet masteren. 

Wat je misschien kunt doen is dat, stel je wilt werken aan vijf sites, je simpelweg elke dag van de week aan een aparte site werkt. 

Dus maandag Gymaholics, dinsdag affiliate site 2 etc etc. Zo hou je het denk ik voor jezelf makkelijker, maar ook tastbaarder - ook kun je zo deadlines stellen, want het moet vandaag af. 

Zoals @basvandijk​ zegt werkt iedereen op een eigen manier, dus kijk wat voor jou het beste werkt, maar ook waar je zelf in wilt uitblinken. 

Later zal ik nog mijn doelen in dit topic delen :-)!
reactie op @jackomeijaard:
Janniek Bastiaan Dat klopt ook denk ik.. Ik moet nog even kijken wat het beste voor mij werkt.

De eerste focus ligt overigens gewoon op Gymaholics :-)

Top Jacko, ben benieuwd naar jouw doelen!
10 maanden geleden

Beantwoorden

Casper R Interessante uitleg. 

Er zijn meerdere manieren die leiden naar Rome zeggen ze altijd. 

Laat maar horen die doelen  Jacko!
10 maanden geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Jeroen Santing 10 maanden geleden geplaatst
Mijn doelen voor 2018 volgen ook hier.

Ik moet in ieder geval naar mijn zoekwoorden kijken want er wordt niet veel op gezocht :-) En bij anderen eindig ik niet hoog in Google :-(
reactie op @jeroensanting:
Casper R Kijk naar de termen op kwfinder.com  Mooi doel maar het mag nog wat specifieker wat mij betreft. Wanneer heb je bijvoorbeeld precies jouw doel behaald?
10 maanden geleden

Beantwoorden

Jeroen Santing Dit doel nog niet. Na de meetup heb ik de veranderingen aangebracht die mij aangeraden waren. Maar ik heb nog steeds niet genoeg bezoekers. en zo kan je ook geen mailinglist opbouwen.

Maar mijn doelen voor 2018 zal ik verderop in dit topic zetten :-)
10 maanden geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Ferdy Korpershoek 10 maanden geleden geplaatst
Doelen! :D I love it!!

Hier zijn mijn doelen:
- Minimaal 1 keer € 10.000.- verdienen in één maand. Laat ik er bij zeggen dat ik uber optimisch ben en dat me helpt om harder te werken. Er zitten wat plannen in de pijplijn waarbij ik geloof dat het gaat lukken.
- 5 NL cursussen online hebben die maandelijks 100 verkopen realiseren.
- 5 ENG cursussen die maandelijks 500 verkopen realeren.
- 75k Youtube Subscribers bereiken
- 20 boeken lezen.
Maar bovenal elke dag tijd nemen voor mijn geestelijk leven, een goede vriend zijn voor mijn vrienden/familie, een goede partner zijn en vader worden!

2018 wrdt een geweldig jaar!
reactie op @ferdykorpershoek:
Piet Hein Bouwkamp Nice! En dat vader worden is al in gang gezet?!
10 maanden geleden

Beantwoorden

Jan M Vast druk aan het oefenen. 
10 maanden geleden

Beantwoorden

Ferdy Korpershoek We zijn bezig haha
10 maanden geleden

Beantwoorden

Casper R Mooie doelen Ferdy!

10 maanden geleden

Beantwoorden

Theo Verdurmen @ferdykorpershoek​ Ik ben benieuwd naar de Engelstalige en de Hollandse cursussen. Volgens mij krijgt @jackomeijaard​ er een collega bij! 
10 maanden geleden

Beantwoorden

Ferdy Korpershoek Als ik te dicht bij Jacko in de buurt kom zou ik eerder zijn product gaan promoten. Ik zit meer aan de andere kant van online marketing. Ik maak cursussen ipv ze te promoten :)
10 maanden geleden

Beantwoorden

toon 5 overige reactie(s)
Casper R 10 maanden geleden geplaatst
@janniek​ Wat blijf je toch motiverend zeg ;)

Mijn doelen hangen soms een beetje samen maar toch heb ik ze even op een rijtje gezet. 

Wat ik ga doen om mijn doelen te bereiken:
Doel 1: Mijn eerste commissie, voor minder doe ik het zeker niet :p
Doel 2: Iedere week content schrijven op Fysiekcentrum.nl, minimaal een artikel van 1000 woorden. 
Doel 3: 05:00 opstaan om aan mijn business te werken, voor dat ik naar mijn eigen werk moet.
Doel 4: 6 Boeken lezen die bijdragen aan Affiliate marketing of persoonlijke ontwikkeling. 6 lijkt weinig maar ik lees nooit boeken. Dus lijkt me zo een goede start. 
- Awaken the giant within
- As a man thinket
- Tools of titans
+suggesties?

Mijn doelen in 2018
Doel 5: 1000 euro per maand verdienen met fysiekcentrum.nl
Doel 6: Parttime in loondienst werken en de rest aan mijn websites bouwen
Doel 7: Een tweede website opbouwen wanneer de eerste 150 euro per maand verdiend. 

Daarbij hoop ik als persoon heel erg te groeien. 
Ik vind het bijvoorbeeld mooi om te zien hoe Jacko en andere mensen niet letten op wat voor kritiek andere andere mensen hebben. 

Ze gaan er volledig voor en geven niet op voordat hun doel is bereikt. Persoonlijk hoop ik ook deze mindset te ontwikkelen.

Als die eerste verkoop eenmaal binnen is dan denk ik dat het bovenstaande doel als persoon steeds dichter in de buurt zal komen. 

In ieder geval zorgen het forum en de podcasts voor veel support. Ook realiseer je dat je niet alleen bent. En dat de enige manier om te groeien een kwestie is van doorgaan en nooit meer stoppen is. 

Groetjes Casper
reactie op @casperr:
Jacko Meijaard Mooie doelen @caspervanderriet​!
Ik ga volgende week een aanbevolen boeken-pagina voor ISG maken.
10 maanden geleden

Beantwoorden

Ferdy Korpershoek Gave doelen! Respect voor doel 3!!
10 maanden geleden

Beantwoorden

Casper R @jackomeijaard Super Jacko, ik heb ze aangevuld met een oude video van jou. Nou heb ik er 6;)

@ferdykorpershoek Bedankt, het werkt erg goed tot nu toe:)
10 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Voor 2018 wil ik van Snelgeldverdiend.nl een succes maken
2000 euro per maand verdienen met die site. (een van mijn hoofddoelen is"niet meer voor een baas werken"!!)
als dat is gelukt wil ik prettigafslanken.nl nieuw leven inblazen en onderbrengen in Marketheme
Teksten laten schijven en herschrijven door een goede tekstschrijver.
Dan heb ik nog gezondafvallenmetsucces.nl die promoot het product van Katja Callens. Maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in. Dus ik weet nog niet of ik daar mee doorga. 
Dan heb nog 2 nieuwe domeinnamen om sites te maken: slaapsteunplek.nl en en liefdeshulpplek.nl
Wat mij betreft via Marketheme.nl
Teksten laten schijven door een goede tekstschrijver. wordt een succes.
En ik denk er ook aan om 's-morgens vroeg eraan te werken zodat ik niet steeds gestoord wordt maar lekker door kan gaan en alles een succes wordt!
In 2018 een mooie reis maken naar Brazilië, betaald uit de business!

Da heb ik, als dit allemaal staat, nog iets om over na te denken: een eigen product. Ik heb een 5 daagse training geschreven om een site te maken. maar dat mag ik dan weer herschrijven. Ik had in gedachten om daarvoor onlinegeldverdienenmetsucces.nl te gebruiken (site omzetten en een ledengedeelte eraan plakken)

Hartelijke groet,
Jeroen Santing
reactie op @jeroensanting:
Casper R Mooie doelen Jeroen, good luck;)
10 maanden geleden

Beantwoorden

Deniz Ebren 10 maanden geleden geplaatst
Hi @janniek​ en allen,

Klinkt erg goed en ik zeg altijd: als je het uitspreekt, ga je er naar leven en komt het uit. Dus ik ben heel benieuwd naar je stappen en verloop van 2018! Houd ons zeker op de hoogte! 

Ik zou in eerste instantie focussen op 1 website en als je merkt dat je nog tijd over hebt, focussen op misschien 2 websites. Je kunt het altijd proberen.

Je bent erg goed bezig in ieder geval. Ik vind het knap dat je zoveel tijd erin steekt en al een hoop voor elkaar hebt. Ik wens jou en alle anderen veel succes toe en dat jullie wensen uit mogen komen!

Mijn doelen voor 2018 zijn: 
- Spoedig van mijn overspannenheid (nu 3 maanden) afkomen en meer energie te krijgen (ziek thuis).
- Daarna minder werken zodat ik binnen anderhalf jaar mijn HBO thuisstudie af kan ronden. Ik werk 40 uur en wil naar 32 uur. 
- Proberen om elke week een blog te schrijven (ik heb er nu 8 in 1,5 maand).
- Binnen een half jaar via Social Media likes, bezoekers en verkopen te krijgen. 
- Binnen dit half jaar regelmatige verkopen te hebben.
- Eind 2018 een lekker inkomen heb om nog minder te werken (en nog sneller mijn diploma halen)

Als ik mijn diploma heb gehaald, dan wil ik mij volledig gaan focussen op een eigen bedrijf zodat ik maar 2 a 3 dagen in de week kan werken. Mijn energie is altijd laag, dus zou echt willen leven naar mijn behoefte en genieten van vrijheid: geen baas, behalve mijn eigen baas zijn!

Ik hoop dan de energie te hebben om een gezin te starten en een hond te nemen: een Chow Chow (zie afbeelding), zodat ik daar genoeg energie en tijd aan kan besteden. ???

Zet em op allen! Go for it en wees geduldig!???

Groetjes Deniz
Ik had mijn doelen al beschreven, maar deze vond ik wel toepasselijk :-)
Willem Smink 10 maanden geleden geplaatst
Succes is een keuze. (dat zegt mijn boekhouder dan...)

Maar mijn doel is om dit jaar mijn hoofd vol te stampen met informatie die ik kan toepassen.

Ik ben altijd een realist. ik wil voor 2018 in ieder geval dit bereiken:

Doel 1

- 1 Site is up and running dus wil eerst proberen of ik die ene eerste verkoop krijg!
- Zoveel mogelijk de site uitbouwen.
- Ik wil het 1e half jaar mijn website kostenloos laten draaien door de verkopen
- Iets in de plus met inkomsten in de 2e helft van het jaar.

Zijdoel 2

- Mijn blog over de automotive rustig aan ontwikkelen, maar doel 1 als prioriteit behouden.
Alex ts 10 maanden geleden geplaatst
1 van mijn doelen is om in 2018 wekelijks, of maandelijks (afhankelijk van de koers natuurlijk), meer en meer guldens te gaan kopen.

Ik heb er vertrouwen in en sta hier ook achter. 

Als ik kijk naar deze afgelopen week is er veel positieve beweging geweest en de verwachting voor 2018 zie ik dan ook positief in.

Wellicht een aanrader om een aantal guldens te kopen in 2018, (als de koers weer zakt).

Fijne jaarwisseling allen en su6 met jullie doelen!
Janniek Bastiaan 10 maanden geleden geplaatst
Hoe zijn jullie eerste 11 dagen van 2018 verlopen?

Vliegende start gehad of wat opstart problemen?

Misschien een idee om hier af en toe wat resultaten te delen en te vertellen hoe het ervoor staat. Elkaar on track houden en elkaar motiveren! :D
Jan Molenaar 10 maanden geleden geplaatst
Dit jaar goed begonnen.
Bijna elke dag 1 a 2 pagina's gemaakt en toegevoegd in search console.
Instagram voor de hele maand ingepland. Automatisch posten
Twitter en Facebook regelmatig posten over de nieuwe pagina's.

Resultaat:
Een verdubbeling van bezoekers ten op zichte van de eerste 11 dagen van december.
Pagina's staan hoger in Google
Volgers en interactie met de volgens op Instagram, twitter, faceboook is sterk gestegen.

Nu nog meer verkopen eruit krijgen want daar doe je het voor.
reactie op @janmolenaar:
Jacko Meijaard Leuk dat je dat hier even deelt @janmolenaar​!
10 maanden geleden

Beantwoorden

michael deguelle 9 maanden geleden geplaatst
Zo jongens ik ga ook meedoen hier.

Ik heb een site gamaakt in het engels (wat wel voor uitdagingen zorgt).
Ik heb nu de eerste tekst online.
Ik ben nu bij module 3 video 7 aangekomen. (graag had ik wat feedback gehad).

Mijn doel voor de rest van het jaar is: Content content content!!!
Ik ga me alleen op deze enkele site richten tot dat dat niet meer nodig is en zelf draaiende blijft. Maar dat zie ik dit jaar niet gebeuren.
Wat ik wel hoop te zien gebeuren dit jaar:
- 1 volledige website met social media alles erop en eraan.
- Eerste verkoop misschien zelfs 2 wie weet.
- Na 6 maanden als ik klaar ben met de video's de site verder optimaliseren voor verkopen.
- Meer dan 100 bezoekens gemiddeld per dag halen.

https://trendinghealthcare.com/
reactie op @michael:
Jacko Meijaard Ga je de content zelf schrijven of uitbesteden? 
9 maanden geleden

Beantwoorden

michael deguelle ik ga deze uit besteden om 2 redenen. 1 het moet goed engels zijn en als ik dat ga schrijven krijgen we het engels van Van gaal haha.
en 2 omdat ik mij zelf bezig wil houden met verbeteren van de website, content controleren en optimaliseren.
9 maanden geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard Verstandig :-)
9 maanden geleden

Beantwoorden

Jonathan Jeurissen Wow leuke content :)
9 maanden geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Theun Member 9 maanden geleden geplaatst
Ik heb 1 doel voor deze zomer:

Met mijn site binnen de fitness/voeding-'niche' eind van de zomer (ik neem eind september in gedachten) 1000 euro hebben verdiend, om Lowlands (volgens een vriend moet ik daar een keer geweest zijn) en nog een vakantie direct te hebben terugverdiend. 

Nu zo'n 8 bezoekers per dag. Heb me alleen nog maar gefocust op bezoekers trekken, nog geen verdienmodel toegepast. 

Na mijn afstuderen (over een maand ongeveer) vol aan de slag. Nog veeeel meer bezoekers trekken en mailadressen verzamelen. Daarmee (veel) geld gaan verdienen. 

Wat denken jullie; realistisch?

reactie op @theunmember:
Jan M Tuurlijk, is niet onmogelijk. 

Harder werken dan de concurrentie. De concurrentie zit echter verre van stil in die niche :P
9 maanden geleden

Beantwoorden

Jonathan Jeurissen 9 maanden geleden geplaatst
Niet teveel hooi op je vork nemen, werk elke website 100% af alvorens naar het volgende project te gaan. Ik ben nu aan mijn tweede website bezig. En ben al een maand content aan het schrijven dit gaat nog 1-2 maanden duren, daarna creer ik de website + SEO. 

Ik verwacht tegen het eind van het jaar rond de 300€ per maand minimum. Dit is realistisch.
Uiteraard is mijn goal ook 1000 en dat is ook perfect mogelijk als alles beter gaat als voorgesteld.

Ik heb heb een affiliate website momenteel en heb ongeveer 1-2 sales per dag.

Verder heb ik een plan samengesteld met een zicht van 5 jaar. Mijn doelstelling is over 5 jaar stoppen met mijn werk. Als de websites meer opbrengen dan verwacht schakel ik over naar par time werk heb dit al geregeld met mijn baas, en dan bouw ik het zo verder uit.

Het is een beetje zoals iets leren, vooraleer je master bent duurt het 10.000 uur (dan ben je een expert) dus over de jaren wordt je beter en beter. En dan maak je geld met gemak.

reactie op @jonathanjeurissen:
Casper R @jonathanjeurissen

Mooie doelen. Hoe lang ben je met je eerste website bezig geweest toen je besloten had om met de tweede te starten?

9 maanden geleden

Beantwoorden

Jonathan Jeurissen Mijn eerste website heeft ongeveer 3 maandjes geduurd om volledig op te bouwen. (begonnen februari)  Daarna was ik hem vergeten (dacht dat er nix ging uitkomen maar gewoon laten staan) 

En ineens kwamen de sales binnen na een half jaar lol :D in september, maar de website was gans verwaarloosd en slecht gemaakt (extreem veel nederlandse foute, gewoon niet mooi uiterlijk. Dus heb ik een ganse remake gedaan enz. En sinsdien heb ik bijna elke dag wel een sale of 2. Soms een paar dingen niks :( Vooral op einde van de maand als het geld op is van de mensen blijkbaar... Heb ik nu al 2 maanden achteréén gehad, @jackomeijaard​ is dit normaal de laatste dagen van de maand en eerste 3 dagen dat de sales lager zijn dan het midden van de maand als er meer geld beschikbaar is (loon) 

9 maanden geleden

Beantwoorden

Ali Oner Ik denk wel dat het met de lonen te maken heeft..
9 maanden geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard Is denk ik niet te zeggen zonder echt veel data te hebben. Ik probeer ook te achterhalen welke periode er voor mij - met ISG - nou beter is dan de rest, maar dit verschilt elke keer weer opnieuw.
9 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd Idd, je moet wel vrij veel data hebben om er iets zinnigs over te zeggen. 
9 maanden geleden

Beantwoorden

toon 4 overige reactie(s)
Ferdy Korpershoek 1 week geleden geplaatst
Ik heb even gezocht naar mijn doelen voor 2018 om te kijken hoe ik er voor sta. Ik ga ze even afvinken:

Hier zijn mijn doelen:
- Minimaal 1 keer € 10.000.- verdienen in één maand. *GELUKT*
- 5 NL cursussen online hebben die maandelijks 100 verkopen realiseren. *NIET GELUKT*
- 5 ENG cursussen die maandelijks 500 verkopen realiseren. *NIET GELUKT*
- 75k Youtube Subscribers bereiken *BIJNA GELUKT* Zit op 57k Subscribers
- 20 boeken lezen. *GELUKT*. Wel veel kleine boeken.
Maar bovenal elke dag tijd nemen voor mijn geestelijk leven, een goede vriend zijn voor mijn vrienden/familie, een goede partner zijn en vader worden! *GELUKT* Deze week word ik vader! :D

Ik heb ook geleerd dat ik niet teveel verschillende dingen moet ondernemen. 3 Youtube kanalen, 5 NL en 5 ENG cursussen werkt voor mij niet. Dan heb ik liever één goedlopend Youtube kanaal waar ik me 100% op richt. Dus sommige doelen blijken niet te werken. Prima. Dan stel ik die doelen bij of cancel ik ze. Ook zie ik dat ik groot mag denken. Die € 10.000.- was gelukkig niet te optimistisch. Het kan hard gaan in internet land! En yes, vader worden gaat ook lukken! M'n vrouw staat op springen.

Je leven kan er over een jaar compleet anders uitzien als je je leven anders gaat leven. Mijn beste adviezen zijn: Stel concrete doelen. Boeken lezen en/of audioboeken luisteren. Elke dag (kleine) acties ondernemen die je dichter bij je doel brengen. Er alles aan doen om te geloven in je doelen. Oa door boeken te lezen!

Ik zie nu al uit naar wat 2019 gaat brengen!
Jacko Meijaard 1 week geleden geplaatst
@ferdykorpershoek​ echt geweldig dat je dit topic even een bump geeft! Ben erg benieuwd om te zien of en hoe iedereen zijn/haar doelen heeft bereikt. 

Prachtig dat je een deel van je doelen hebt kunnen bereiken.
Ook belangrijk om bij te sturen als je ziet dat het niet mogelijk is, of dat het toch niet iets is wat je wilt. Stel je doelen, de weg er naar toe kun je aanpassen.

Ook benieuwd naar wat jouw doelen voor 2019 zijn Ferdy. Begin 2019 zal ik een topic aanmaken.

Wellicht in plaats van 10.000 euro in 1 maand verdienen, 100.000 euro ;-).
Jan M 1 week geleden geplaatst
Mooie bump en mooie resultaten! @ferdykorpershoek​​ Ik kon dit topic zelf niet terug vinden met de zoekfunctie. Ben ook erg benieuwd naar resultaten van de anderen.

Had zelf een vrij ambitieuze main goal voor 2018: 1000 PayPro commissies. Ga dit waarschijnlijk nét niet halen (misschien als december echt gaat knallen **badum tss**) 

Toch erg tevreden. Veel geleerd en écht gezien dat het kan. 
reactie op @janm:
Ferdy Korpershoek Ha Jan, ik kon het ook niet vinden. Het zat goed verstopt.

Wow! Bijna 1000 sales! Super goed! Als dat elke keer tussen de € 10.- en € 40.- is doe je het super! Kan je weer een hoger doel stellen voor 2019 :).

Ik denk ook dat het goed is als iedereen z'n doelen eens nacheckt. Toen ik zag dat ik 75K abonnees wilde aan het eind van het jaar dacht ik: Komop Fer! Go for it! Even een paar tandjes bijzetten! En dan geeft het zoveel voldoening wanneer het lukt! En als het niet lukt ben je toch verder gekomen dan wanneer het geen doel was.
1 week geleden

Beantwoorden

Jeffrey Keijzer 1 week geleden geplaatst
Een goal zetten is zeker erg belangrijk.
Voor 2018 heb ik door omstandigheden een aantal tegenslagen gehad maar als persoon heb ik wel geleerd wat wel en niet werkt voor mij. 

In 2018 wilde ik eerst proberen om alles zelf te doen. Nu het bijna het einde van het jaar is en ik erachter gekomen ben dat het niet mijn ding is om zelf het wiel nogmaals uit te vinden heb ik voor 2019 mijn plannen om gegooit en heb ik besloten om alles uit te besteden. 

Daarnaast heb ik besloten om in plaats van coolblue partner programma tog maar voor paypro te gaan waarbij ik meer commissies kan verdienen. Tot het einde van 2018 heb ik besloten om in het begin 4 teksten per week te publiceren en dat naarmate er meer commissies komen dit steeds verder uit te breiden tot 21 artikelen per week. Wanneer ik dat een kwartaal heb kunnen doen ga ik opschalen maar een tweede website en dan wanneer er 200 artikels online staan een nieuwe website opzetten. En op die website ook weer 7 artikelen per week te publiceren. Kijken hoelang het duurt voordat dit lonend wordt. Streven is om binnen 5 jaar 20 websites te hebben waarop in iedere geval iedere week 7 nieuwe artikelen komen te staan. Kijken of dit streven haalbaar is en wat dit gaat doen met commissies. Het gaat allemaal om persoonlijke ontwikkeling
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 13 December 2017 om 16:49
Aantal lezers 94
Aantal reacties 52