Doel: € 1500 per maand binnen 6 maanden

Laatste reactie 02/04/2020 11:37 door Sieto
· Markeren als ongelezen
sander p 2 jaar geleden geplaatst
Best Internetsuccesgids gebruikers,

Hierbij wil ik jullie met dit topic op de hoogte houden van een ambitieus doel dat ik mijzelf heb gesteld: € 1500,- per maand binnen 6 maanden, oftewel kunnen leven van affiliate marketing. Mijn eerste site is inmiddels 2 maanden online, de site die voor het meeste geld moet gaan zorgen staat sinds vandaag officieel online.

Ik ga mij hier fulltime mee bezig houden, ik ga naar verwachting 3-4 updates per week doen en kijken of dit voldoende is om dus in 6 maanden te kunnen leven van mijn sites. De eerste site is Nederlandstalig en richt zich op Nederlandse ondernemers. Ik heb in de eerste 2 maanden bijna 300 euro verdient met deze site (passief), een goed begin dus, zeker sinds de site nu pas een beetje begint te lopen in google (circa 10 bezoekers per dag nu uit organische resultaten).

De tweede site gaat zich richten op de Engelstalige/internationale markt en richt zich op ondernemen. Ik heb er een volwaardig gratis e-book voor geschreven als promo en een merchandise shop aan vastgekoppeld. Het doel is om circa 500 euro per maand te verdienen aan online sales/affiliate sales en ongeveer 1000 euro per maand te verdienen aan sponsoring contracten van investeerders. Om die binnen te halen moet de site natuurlijk eerst flink groeien. Maar ik heb al een geïnteresseerd bedrijf wat wil investeren als er genoeg groei is.

- Ik hoop dat jullie wat kunnen leren van dit topic, zeker als ik mijn doel mocht behalen
- Tegelijkertijd hoop ik natuurlijk op feedback van jullie, mochten jullie taalfouten, verbeteringen of andere feedback hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Op naar onafhankelijk succes!
Youri Klijn 2 jaar geleden geplaatst
Das ambitieus maar zeker niet onmogelijk Sander. Autisme i.cm. ondernemen, interessante keuze: Ik denk dat deze markt nog een beetje moet openvouwen (gesloten ding, autisme) maar daarom heb je wel kans om straks als 1 van de autoriteiten op te staan.

Geldburger mooie strakke website en ken ik toevallig, een paar weken terug ben ik daar geëindigd toen ik iets over banken ging opzoeken volgens mij :)

Succes i.i.g. en ik volg je topic!
reactie op @youriklijn:
sander p Bedankt voor je reactie!
T zal daarom (zeker in het begin) meer over ondernemen gaan met een knipoog naar autisme, maar ik hoop vanuit mijn standpunt toch een unieke meerwaarde te kunnen bieden aan bezoekers door inhoudelijke blogs af te wisselen met affiliate blogs. 
2 jaar geleden

Beantwoorden

🔥 Jacko Meijaard 2 jaar geleden geplaatst
Mooi doel, en zoals Youri zegt niet onmogelijk. 

Probeer hier elke dag een update te plaatsen om jezelf gemotiveerd te houden.

Succes!
Elke dag is misschien wat vaak Jacko maar ik wil sowieso wekelijks mijn vorderingen updaten. Misschien wel leuk om te delen is dat succes ook relatief snel geboekt kan worden. Mijn eerste site geldburger staat nu 2,5 maand online en dit zijn de statistieken.

4003 vertoningen in Google
141 clicks uit organische zoekresultaten (3,52%)
8 conversies

En het enige wat ik heb gedaan is de eerste maand vaak (2x3 per week) goede content plaatsen. Dit bevestigd maar weer wat jacko zegt dat goede content scoort, soms zelfs redelijk snel.
Door elke dag te posten raak je wel meer in de flow ;-).
Ferdy Korpershoek 2 jaar geleden geplaatst
Lekker bezig Sander! Mooi initiatief!
Wekelijke update; 2 verkopen gehad deze week voor 125 euro commissie, dus geen slechte week.

Daarnaast veel zoekwoorden onderzoek gedaan, heb nu een lijst van meer dan 200 zoekwoorden die geschikt zijn voor blogs.

Tot slot me aangemeld voor viglink en CJ voor een aantal relevante campagnes, duurt wel lang, ben bij beiden na een week nog niet goedgekeurd :(
reactie op @sander:
Ilona Jansen Hoi Sander, 

Dat zijn al veel verkopen voor de eerste maanden. 
Heb je die commissie via paypro? Was het voor geldburger.nl?

Hoe gaat het inmiddels met je site?
2 jaar geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Ben ook benieuwd.. het is wat stil.. kan een goed teken zijn natuurlijk :)
2 jaar geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Youri Klijn 2 jaar geleden geplaatst
Lekker Sander! Keep up the good work :)
Nice man!

Dat is een goed begin.

Succes deze week ?
Terezia Takacs 2 jaar geleden geplaatst
Succes!
Theo Verdurmen 2 jaar geleden geplaatst
Mooi resultaat! @sander
Marguerita Suddaby 2 jaar geleden geplaatst
Wauw, ik ben jaloers hoor! knap gedaan
Suzanne Brok 2 jaar geleden geplaatst
Heel veel succes!
Je bent goed bezig.

En dan het onderwerp: ondernemen en autisme.  Ik denk dat dit nog eens een hele goede zet kan worden.
Uit ervaring weet ik dat veel mensen met autisme moeilijk aan een baan kunnen komen.
Coen Olde Bijvank 2 jaar geleden geplaatst
Goed bezig 6 maand moet haalbaar zijn! En lekker die twee verkopen, dat smaakt naar meer.
Hoi allemaal,

Bedankt voor alle complimenten. Hierbij een nieuwe update, erg druk gehad dus wekelijks zat er niet in. Ik heb besloten toch eerst verder te gaan met het uitbouwen van geldburger omdat het schrijven van engelse blogs wat moeizaam ging en ik van die site echt een merk wil maken. Dit wil ik niet 'verpesten' met content die niet top is.

Dan de statistieken ter inspiratie ;-), site is nu inmiddels precies 3 maanden online:
11000 views in google (totaal)
400 clicks in google (totaal)

Ik merkte in November een sterke groei in conversies en heb in totaal 15 conversies gehad op ongeveer 300 unieke bezoekers. Dat is precies 5%, gemiddeld. Mijn streven is om het aantal bezoekers en conversies in december te verdubbelen.
Hoi allemaal,

Bedankt voor alle complimenten. Hierbij een nieuwe update, erg druk gehad dus wekelijks zat er niet in. Ik heb besloten toch eerst verder te gaan met het uitbouwen van geldburger omdat het schrijven van engelse blogs wat moeizaam ging en ik van die site echt een merk wil maken. Dit wil ik niet 'verpesten' met content die niet top is.

Dan de statistieken ter inspiratie ;-), site is nu inmiddels precies 3 maanden online:

11000 views in google (totaal)

400 clicks in google (totaal)

Ik merkte in November een sterke groei in conversies en heb in totaal 15 conversies gehad op ongeveer 300 unieke bezoekers. Dat is precies 5%, gemiddeld. Mijn streven is om het aantal bezoekers en conversies in december te verdubbelen.

Edit: @Ilona Jansen. ik gebruik geen Paypro. Ik doe bijna alle campagnes via Daisycon. Sommige bedrijven hebben soms wel eens hun eigen software (het hasoffers.com) platform waarbij je rechtstreeks zaken doet met het bedrijf.
reactie op @sander:
Jacko Meijaard Lekker bezig Sander!
2 jaar geleden

Beantwoorden

Robert Jansen 2 maanden geleden geplaatst
@sander​ en, hoe staan de zaken?
🔥 Jan M 2 maanden geleden geplaatst
Potverdikke Robert, keiharde BUMP!
Sieto vd 2 maanden geleden geplaatst
Ja, duurde even voordat ik door had dat dit een topic van 2 jaar oud was!
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 23 October 2017 om 01:49
Aantal lezers 186
Aantal reacties 23