Daar is 'ie dan: Jaarafsluiting 2017!

Laatste reactie 28/12/2017 12:15 door Anna
· Markeren als ongelezen
Jacko Meijaard 1 jaar geleden geplaatst
Iets later dan normaal, maar daar is 'ie dan! Traditiegetrouw sluit ik het jaar af met een jaarafsluiting, en dus ook dit jaar geen uitzondering.

De Jaarafsluiting 2017 lees je hier: https://www.internetsuccesgids.nl/jaarafsluiting-2017/

Rest mij nog jullie een mooie jaarafsluiting en een gezond, mooi en succesvol 2018 toe te wensen. Bouw aan je dromen & doelen, en stop niet eerder voordat je ze hebt bereikt. Laat je niet gek maken door wat iedereen denkt/zegt, vaak zit je juist op de juiste weg als je tegen de stroming in gaat.

Iedereen enorm bedankt voor dit mooie jaar, zonder jullie was de community niet geworden wat het vandaag de dag is. Ik waardeer de inzet van iedereen écht enorm, en vind het geweldig om de succesverhalen en topics te zien. 

De komende dagen zal ik iets minder online zijn (zoals waarschijnlijk de meeste van jullie). Doe voorzichtig met vuurwerk, want content plaatsen zonder handen is niet handig (pun intended). 

Verder ben ik heel erg benieuwd naar wat jouw dromen en doelen voor het nieuwe jaar zijn? Laat het zeker even achter in de reacties (vind ik leuk!).

Be GREAT!

- Jacko Meijaard
Jan M 1 jaar geleden geplaatst
Lekker aan het (v)eten allemaal?! Ikkuh wel NOMNOMONOM!2!@

Persoonlijk heb ik dit jaar mijn doelen gehaald. 

Ik ben ruimschoots over de 100 PayPro commissies gegaan in mijn eerste jaar met de AMR. (eerste site online op 14 januari 2017) 

Daarnaast natuurlijk superveel geleerd. En heb nog enorm veel ideeën voor sites. 

Voor volgend jaar is het vooral een kwestie van prioriteiten stellen en tijd goed indelen. Focus niet verliezen. Meer boeken lezen en meer andere mensen op weg helpen. 

In 2018 gaan we voor:

- 1000+ PayPro commissies 
- 10+ boeken lezen
- Fit blijven 
- Vaker dan dit jaar uit m'n comfortzone 

En het hoofddoel en dé droom is en blijft natuurlijk: een tijd én plaats onafhankelijk fulltime inkomen.
reactie op @janm:
Jacko Meijaard Lekker man! 100 commissies binnen een jaar!
1 jaar geleden

Beantwoorden

Ferdy Korpershoek Super gaaf Jan! Prachtige prestatie voor je eerste jaar!
1 jaar geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Jan Vano 1 jaar geleden geplaatst
Allereerst fijne feestdagen en een knallend 2018 toegewenst iedereen!

Mooie resultaten @janm​!

2017 was ook voor mij een super leerzaam jaar en ik ben tevreden over de resultaten, soms lopen dingen toch net even anders dan je gepland had maar de weerstand die je daaruit ervaart maakt je sterker.

Ik heb inmiddels een dikke 200 mailtjes van paypro gehad dus we gaan de goede kant op.

Mijn doelen voor 2018 zijn:

- Persoonlijk verder groeien, een onverwoestbare mindset creëren;-) dit ga ik bereiken door elke dag te lezen.
- Meer structuur aanbrengen (onder andere een vrije slaapkamer inrichten als 'kantoor')
- Tijdens de volgende jaarafsluiting volledig online werken

Succes iedereen!
reactie op @janvanoo:
Jacko Meijaard Nice Jan!
1 jaar geleden

Beantwoorden

Anna Kontos Brandsma 1 jaar geleden geplaatst
Mijn doel is om het maken van leuke websites onder de knie te krijgen, ben er lekker druk mee bezig en begin het steeds leuker te vinden :-)

Daarnaast  genoeg geld met affiliate marketing te verdienen om 2 keer per jaar naar Nederland te vliegen om mijn kinderen en kleinkinderen te bezoeken (klinkt misschien heel erg verwend of zo maar ik kan niet zo lang zonder ze)

Een ander doel is om eind volgend jaar te verhuizen van Abu Dhabi naar Australie, 
Huisje netjes inrichten.
Leren links rijden hahahaha  (gaat een paar auto's kosten LOLLLL)

En op vakantie naar mijn lievelingsland Griekenland (stilletjes hoop ik dat we daar gaan wonen) 

Iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2018
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 26 December 2017 om 10:40
Aantal lezers 53
Aantal reacties 7