Bol.com: "Cashback- en kortingscodesites per 1 april 2020 voor onbepaalde tijd 0% commissie"

Laatste reactie 24/03/2020 11:24 door Jan
· Markeren als ongelezen
Jan van de Ven 3 weken geleden geplaatst
Hoi iedereen,

Een ingrijpende maatregel van Bol.com. Ik hoop dat dit niet al te veel mensen hier gaat raken - en ik hoop dat dit niet een voorbode is voor meer maatregelen in het nadeel van affiliates.

https://partnerblog.bol.com/nieuws/dw/update-omtrent-het-coronavirus/
Esmeralda Visser 3 weken geleden geplaatst
Ow wow, dit is inderdaad heel pittig. Heel veel succes voor de mensen die daar affiliates in hebben gestoken. 
💪
Bert van den Einden 3 weken geleden geplaatst
Bedankt voor het delen Jan.

Komt er op neer dat als je geen stofmaskers promoot of het partnerprogramma gebruikt voor een cashback website, je gewoon commissies zult blijven ontvangen.
Paco V. 3 weken geleden geplaatst
Interessante ontwikkeling. Ik ben bang voor de kortingscode sites dat Bol.com zal merken dat ze er nauwelijks iets op gaan missen. Altijd mijn vraagtekens gehad bij dit type affiliate sites, die ons als consument eigenlijk geleerd hebben om in de winkelwagen (aankoopbeslissing al gemaakt) nog op zoek te gaan naar kortingscodes. Kortingscode sites zijn ook killing voor andere affiliates in het aankoopproces die vlak voor de conversie “overschreven” worden. Beter voor de affiliate industrie, beter voor de consument, balen voor kortingscode-partijen.
reactie op @paco:
Bas Vd Bieden inderdaad niet veel waarde. Volgens mij gebruikt bol ook amper kortingscodes?

Vaak worden er ook maar nepaanbiedingen getoont alleen maar voor de klik. Goede zaak ze te excluden.
3 weken geleden

Beantwoorden

Paco V. Precies, meestal zijn die kortingscode links toevallig “expired” maar de cookie wel gezet.
3 weken geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Jan M 3 weken geleden geplaatst
Ik schrok best van dit topic. Dacht dat bol even een Coolbluetje ging doen. Gelukkig niet haha. 
reactie op @janm:
Willem van der Heijden Haha ja idd ik ook. 
Gelukkig maar.
3 weken geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Idem hier ook :)
2 weken geleden

Beantwoorden

Feite de Haan Ik ben benieuwd wat Coolblue heeft gedaan. Heeft iemand wat meer info?
2 weken geleden

Beantwoorden

Jan M @feite​ Met de zoekfunctie op het forum kom je al snel op het onderstaande topic:

https://forum.internetsuccesgids.nl/conversations/coolblue-affiliate-netwerk-offline
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 19 March 2020 om 09:53
Aantal lezers 80
Aantal reacties 11