Bijna 10 jaar = 100k omzet per jaar = nieuw realistisch doel

Laatste reactie 12/02/2020 00:28 door Jeffrey
· Markeren als ongelezen
Coen Olde Bijvank 2 weken geleden geplaatst
Hallo mensen!

Vandaag besloten om de laatste stap te zetten naar succes in mijn ogen.

Phoenix aangeschaft ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜

Alleen plug And play nog ๐Ÿ˜

Mijn nieuwe realistische doel is in 2023 minimaal 100k per jaar te draaien met ADHD Blog Nederland (best wel trots op โ˜บ๏ธ) na bijna 10 jaar (bijna geen cent) geen geld er mee wilde verdien (non-profit bijna 10 jaar, nu voor het eggie, haha)

Ik spreek jullie, toppers!! #energie #motivatie #inspiratie

Be Not a Consumer but a Producer ๐Ÿš€๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ช๐Ÿป

๐Ÿ”ฅ Trudy van den Heuvel 2 weken geleden geplaatst
Zo...gefeliciteerd...zo zie je als je gelooft in wat je doet komt het een keer.ย 
reactie op @trudyvandenheuvel:
Coen Olde Bijvank Dankje! Ben een beelddenker ๐Ÿ˜

Maar super bedankt.

Geloof er 200%
2 weken geleden

Beantwoorden

๐Ÿ”ฅ Pieter Dijkshoorn 2 weken geleden geplaatst
Goed om te horen Coen!

Succes!
reactie op @pieterdijkshoorn:
Coen Olde Bijvank Zeker @pieterdijkshoorn dankjewel! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ช๐Ÿป
2 weken geleden

Beantwoorden

โ€œEen leuk weetje is dat veel mensen mij voor gek verklaren dat ik er geen geld mee wilde verdienenโ€

Wel eens wat geprobeerd maar sloeg het niet aan.. en dacht ik weer (ach wel mooi non-profit kunnen zeggen als internet ondernemer. โ€œwaren mijn gedachten danโ€ en dan vaagde het wegโ€

Maar nu gaat het gebeuren, ik voel en zie het voor me. ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ 2020, het omslagjaar na +10 jaar ๐Ÿ˜

๐Ÿ”ฅ Pieter Dijkshoorn 2 weken geleden geplaatst
๐Ÿ˜„๐Ÿ‘
reactie op @pieterdijkshoorn:
Coen Olde Bijvank ๐Ÿš€๐Ÿ”ฅ
2 weken geleden

Beantwoorden

Petra van der Linden 2 weken geleden geplaatst
Je enthousiasme werkt aanstekelijkย ๐Ÿ˜„ย heerlijk

Ben wel nieuwsgierig, wat verwacht je van Phoenix dat Marketheme niet kan?

Heb er zelf geen ervaring mee maar hoor er wisselende verhalen over, vandaar

reactie op @petravanderlinden:
Coen Olde Bijvank Dankje ๐Ÿ˜๐Ÿš€

Persoonlijk vind ik Phoenix geavanceerder (ook aan de achterkant). Maar daarin tegen ook weer wat duurder.

Beide zijn een prima investering. Ik wilde altijd al Phoenix maar was / is best een investering maar die verdien ik 200% weer terug.

Vandaar dat ik nu ook de stap hebt gemaakt.

2 weken geleden

Beantwoorden

Paco V. Heb je ThriveThemes ook bekeken?
2 weken geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Nee. Maar ben er wel definitief uit hoor @paco

Voor mij persoonlijk is dit een goede investering, goed over nagedacht :).

2 weken geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Youri Klijn 2 weken geleden geplaatst
Maar waarom specifiek Phoenix? Het is nl best een overrated systeem imo (maar ik heb een developers achtergrond).

2 jaar terug heb ik het getest en mijn eigen Wordpress sites presteerde vele malen beter IP het gebied van snelheid, SEO en conversie. Het systeem an sich viel mij ook enorm tegen, had er zelf meer van verwacht.

De 100k omzet te halen is in elk geval niet van Phoenix afhankelijk ๐Ÿ˜œ

Plug and Pay heb ik helaas ook geen positieve ervaringen mee (terwijl ik er op voorhand razend enthousiast over was); we gingen van 15 sales naar 0 sales per maand nadat P&P actief ging. Sinds we weer een simpel Wordpress betaal formulier gebruiken zitten we weer op de oude aantallen qua verkopen.

Alles wat de IMU verkoopt is overhyped (vind ik) en vooral gericht op ondernemers die niet beter weten.
reactie op @youriklijn:
Coen Olde Bijvank Bedankt voor het delen van je mening @youriklijn

Ik ben gewoon A technisch.

Straks heb ik alles qua techniek gewoon voor elkaar, hoef ik niet meer achteraan zeg maar.

Check hoe ADHD Blog Nederland nu is en over +1 maand..

En dat dan een investering is 1500 3000 5000 10.000 of meer.. en JE WEET dat het je weer terugbetaald.

Maar goed wel / niet, ik heb het gedaan. Haha ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ˜

Ik ben alleen al blij voor al mijn +50 auteurs, die krijgen direct een extra boost.

Ook zakelijk gezien ga ik er 100% op vooruit, logo wordt nog even strak gepimpt..

Check de afbeelding ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ‘๐Ÿป

Krijg ik nooit never voor elkaar. Om maar 1 van de tientallen dingen te noemen.

Komen nog nieuwe e-books, trainingen ik ga werken met abonnementen (definitief met dank aan de inspiratie uit een ander topic)

2 weken geleden

Beantwoorden

Youri Klijn Ja keep us updated, ik ben oprecht benieuwd of het voor je gaat werken ๐Ÿ˜Š
2 weken geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Komt goed @youriklijn

ADHD blog is ook geen Affiliate site wat de meeste hebben hier. Het is compleet platform.

Zakelijke gezien ga ik er ook enorm op vooruit. Qua uitstraling etc. (Kan ik ook weer professionele partijen aanspreken) doe ik nu ook wel, maar de site ziet er niet echt uit, hahahaha.

Als je dat vergelijkt met nu๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚

Mocht je dit nog lezen vandaag, fijn weekend ๐Ÿค—
2 weken geleden

Beantwoorden

@youriklijn ook verwacht ik een enorme boost qua traffic..

Maar we gaan het mee maken, ik laat het je weten. ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
๐Ÿ”ฅ John van Aalst 2 weken geleden geplaatst
Top gedaan Coen, dit soort berichten geven een boost.ย ๐Ÿ‘
reactie op @johnvanaalst:
Coen Olde Bijvank Moet goed komen @johnvanaalst
2 weken geleden

Beantwoorden

Mark de Vries 2 weken geleden geplaatst
Ik heb geen idee wat een phoenix is, maar het lijkt erop dat je er blij mee bent!ย ๐Ÿ˜‰
reactie op @tradermark:
Coen Olde Bijvank Hahaha, klopt helemaal @tradermark ๐Ÿ˜
2 weken geleden

Beantwoorden

Sieto vd heh, ik had precies hetzelfde!

Blijkt een gepimpt wordpress thema a la Thrive te zijn. (maar dat had je vast al opgezocht inmiddels).
2 weken geleden

Beantwoorden

Mark de Vries Ja ik heb het gevonden inmiddels. Zit in de verkeerde business zie ik. โ‚ฌ200 p/m voor een WordPress theme/builder!ย ๐Ÿ˜‚

giphy.gif
2 weken geleden

Beantwoorden

Lรฉon Gotjรฉ 2 weken geleden geplaatst
Voor zo'n groot project zou ik mooi een developer wat maatwerk laten maken.
reactie op @leongotje:
Coen Olde Bijvank Waarvoor maatwerk?

Ben zo tevreden hoor ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ˜
2 weken geleden

Beantwoorden

Lรฉon Gotjรฉ Waarom? Zal je een paar redenen geven:
- Met zoveel traffic wil je je eigen server in beheer hebben.
- Een website met een omvang als deze vraagt om unieke functionaliteiten (dan wel in de toekomst)
- Als Phoenix stopt ben je je data kwijt (ze kunnen namelijk voor Huddle ook geen export aanbieden)
- Je kunt voor de maandelijkse kosten een programmeur 5 uur aan het werk zetten en je website uitbreiden
- Je ontwerp is uniek en je hebt zelf รฉcht niks in hoeven stellen

2 weken geleden

Beantwoorden

Youri Klijn Voor Phoenix is data export wel een optie omdat het net als Marketheme gewoon op WordPress draait. In hoeverre specifieke data van eventuele custom modules geรซxporteerd kan worden weet ik niet, maar het grootste gedeelte in elk geval wel.

Verder ben ik het wel met je mening/punten eens.
2 weken geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Hallo @leongotje wellicht is dat een stap over 1 of 2 jaar..

Voor nu ben ik erg tevreden.

2 weken geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Wel bedankt voor je aanvullingen en punten om over na te denken.

Fijne zondag topper! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ‘๐Ÿป
2 weken geleden

Beantwoorden

Lรฉon Gotjรฉ @youriklijnโ€‹ Weet je zeker dat de laatste versie van Phoenix ook nog steeds op WP draait? In de vorige versie deden ze inderdaad erg hun best om WordPress te verbergen, maar de dacht dat de laatste versie (react) maatwerk was.ย 
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 5 overige reactie(s)
Petra van der Linden 2 weken geleden geplaatst
Vind het wel een interessante case study Coen, ik ben heel benieuwd naar jouw Phoenix ervaringen. En waar je over een paar maanden staat, of Phoenix jouw site inderdaad een boost gaat geven. Hou ons op de hoogte!

reactie op @petravanderlinden:
Coen Olde Bijvank @petravanderlinden ik ook en komt helemaal goed ๐Ÿ‘๐Ÿป ๐Ÿ”ฅ
2 weken geleden

Beantwoorden

Bas Vd 2 weken geleden geplaatst
Zie echt niet in waarom iemand 200 per maand voor phoenix zou willen betalen. Maar succes met de site.

En als je waarde levert hoor je daar ook wat voor terug te krijgen :)
reactie op @bas-nl:
Coen Olde Bijvank Ik kies niet per maand.. maar goed.

"En als je waarde levert hoor je daar ook wat voor terug te krijgen :)"

Wat bedoel je? Ik snap je niet.. (zal wel een grapje of doordenker zijn..)
2 weken geleden

Beantwoorden

Bas Vd Over mijn tweede zin.

Je zegt je 10 jaar niks mee wou verdienen.

Maar als je waarde levert aan mensen (bezoekers van je site), hoor je daar ook iets voor terug te krijgen van waarde (bijv geld).

Fair exchange.

Waarom wou je er er niet eerder wat mee verdienen? Als je er wel wat mee zou verdienen zou je waarschijnlijk je doelgroep alleen maar beter kunnen helpen. Dus daar hebben zij ook wat aan.ย 

Dus het is eigenlijk voor niemand goed om alleen te geven en niet te nemen. Daarom dus fair exchange.

Dat bedoel ik met "En als je waarde levert hoor je daar ook wat voor terug te krijgen :)"

Geen grapje of doordenker. Maar meer dat je er eerder geld mee had moeten verdienen.ย 

Good luck.
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
๐Ÿ”ฅ Jeffrey Keijzer 2 weken geleden geplaatst
@leongotjeโ€‹, zo te zien werkt het nog steeds met wordpres. Zelf zou ik inderdaad eerder voor een maatwerk website gaan. Maar het lijkt wel veel mogelijkheden te bieden! @coenoldebijvank2โ€‹, houdt ons op de hoogte. Ben wel benieuwd naar het resultaat wat het je op gaat leveren. Je start natuurlijk al met een mooie hoeveelheid aan organische bezoekers!
Bedankt allen voor jullie reacties..

Ik snap alleen niet waarom er zo gediscussieerd wordt..ย 

Maar dat ter zijde :)ย 
reactie op @coenoldebijvank2:
Coen Olde Bijvank "Ik ben iemand die zou zeggen, ah vet! Gefeliciteerd.. gogo.. maar dat zal mijn enthousiasme wel zijn in combinatie met de ADHD, hahaha"

ALLWAYS POSITIVE!!ย 
2 weken geleden

Beantwoorden

Youri Klijn Dat er gediscussieerd word betekent niet dat we per definitie negatief zijn ๐Ÿ˜‰

Het is eigenlijk juist positief: we vinden met meerdere hetgeen waar je (te) veel geld voor betaald het geld an sich niet waard. Dat is dus met alle goedheid naar jou en niet om het af te branden.

Verder is een forum voor.. juist, discussies ๐Ÿ˜„
2 weken geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
๐Ÿ”ฅ Sieto vd 2 weken geleden geplaatst

@coenoldebijvank2โ€‹

Als 't om geld versus (gepercipieerde) waarde gaat, heeft iedereen een mening!

Ik ben zelf blij met Thrive, maar er zullen er ook bij zijn die dat bagger vinden ๐Ÿ˜‰
๐Ÿ”ฅ Jeffrey Keijzer 2 weken geleden geplaatst
Zelf zou ik niet zo snel iets veranderen als je er al zo'n hoeveelheid aan bezoekers op hebt. Neemt niet weg dat het een gave case studie is. Maar soms zie je er ook negatieve veranderingen door een update. Hiervan is onderstaande video een goed voorbeeld. Neemt niet weg dat we je het beste gunnen!
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 07 February 2020 om 20:48
Aantal lezers 113
Aantal reacties 41