Affiliate marketing in 2019/2020?

Laatste reactie 18/11/2019 16:55 door -- Mo :)
· Markeren als ongelezen
-- Mo :) - Mo ! -- 2 weken geleden geplaatst
Hallo liefdevolle mensen, 

Is affiliate marketing nog steeds te doen in 2019/2020? Voor nieuwe websites? 

( bloggen )

In de health/fitness niche? 

Dank jullie wel! 
Léon Gotjé 2 weken geleden geplaatst
Neem even een kijkje in dit topic https://forum.internetsuccesgids.nl/conversations/verzadigde-markt
Jacko Meijaard 2 weken geleden geplaatst
Is een beetje hetzelfde als vragen of het anno 2019/2020 nog steeds te doen is om een nieuw bedrijf op te zetten. 

Er zijn toch al genoeg bedrijven?

Of het anno 2019/2020 nog steeds zin heeft om te trainen om profvoetballer te worden.

Er zijn immers toch al genoeg profvoetballers?

Denk niet in schaarste, denk in mogelijkheden. 

Wees de beste.
reactie op @jackomeijaard:
-- Mo :) - Mo ! -- Haha je hebt wel gelijk!    Ik las het het micro niche artikel op internet succes gids. 

Ik d8 Neeh.. dat meen je ni! Ik heb net een nieuwe website hahah! Heb tal van sites gebprobeerd. En met deze wil ik echt graag doorgaan! 

Dank je wel! 
2 weken geleden

Beantwoorden

Youri Klijn 2 weken geleden geplaatst
Wat Jacko zegt: denk in mogelijkheden.

Ja ook in 2020 werkt het nog en in 2021 en ga maar door. De markt groeit nog steeds en steeds meer bedrijven zetten dit model in.

Je vraag is overigens van alle tijden. In 2011 dachten mensen dat SEO zal dood was, affiliate marketing etc niet meer zouden werken. Dat komt vooral door een gebrek aan kennis en ervaring en is dus niet erg. Dus hoe sneller je gaat knallen hoe sneller je (veel) mogelijkheden gaat zien! 😉

Eerlijk is eerlijk: het wordt ook volwassener dus i.p.v. een simpel blogje opzetten en wat links hier en daar is het belangrijk dat je kwalitatieve sites bouwt en sterke content maakt.

Maar dat is een kwestie van proberen, leren en blijven doorgaan 😊
reactie op @youriklijn:
-- Mo :) - Mo ! -- Haha je bent geweldig! Ik moet maar eens gaan knallen! ( dit heb ik al zo vaak gezegt. Overigenst.  Vooral qua bloggen! 

Dank je wel!
2 weken geleden

Beantwoorden

Sieto vd 2 weken geleden geplaatst
om maar weer in herhaling te vallen:

als je goed genoeg bent is er altijd ruimte voor je.
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 18 November 2019 om 09:08
Aantal lezers 68
Aantal reacties 7