8000+ leden! Passief naar 50.000 euro winst per maand

Laatste reactie 24/05/2020 18:24 door Patrick
· Markeren als ongelezen
🔥 Jacko Meijaard 1 week geleden geplaatst
Toen ik tien jaar geleden met affiliate marketing ben gestart, had ik nooit gedacht dat ik deze mijlpalen zou behalen. Mijn doel was toen om 7500 euro per maand te verdienen, maar zoals je aan de titel al kunt zien, ben ik hier dik overheen gegaan en ben ik in de afgelopen jaren gegroeid naar zo'n 40-50K per maand (januari en februari, en maart en april zelfs nog hoger).

In de tien jaar is er enorm veel gebeurd. In het begin vooral veel onzekerheid en onkunde. "Doe ik dit wel goed?", "kan ik niet beter mijn opleiding afmaken?", en veel vrienden en familie die me uitlachten of niet in mij of het vak geloofden. De beginjaren van een internet ondernemer gaan niet over rozen en ik denk dat veel mensen hier dit herkennen ;-).

Ik geloofde echter zo hard in mijn dromen om 100% vrijheid te realiseren, dat niets me tegen kon houden. Ik begon met affiliate marketing en na drie maanden had ik mijn eerste commissie van 30 euro door het promoten van een iPhone abonnement. Ik zag dat het kon, en sindsdien is mijn leven nooit meer hetzelfde geweest. Ik had gewoon geld verdiend vanachter de computer en zag dat het kon!

Nu we zo'n tien jaar verder zijn heb ik een community opgebouwd van zo'n 8000 deelnemers en groeien mijn passieve inkomsten door en affiliate marketing (met name digitale producten en SaaS producten) Internet Succes Gids en natuurlijk het Marketheme. 

Ik ben hier echt enorm dankbaar voor en wil iedereen bedanken die hieraan deel uitmaakt. We zijn nog maar net begonnen!

Het mooie vind ik dat alles volledig organisch staat en groeit - ik maak vrijwel geen kosten, en heel mijn business staat eigenlijk op het idee van organische groei; elke week minimaal 1 nieuw artikel op mijn site(s) plaatsen. Dit zorgt op lange termijn voor een mooie groei en kosten mij weinig moeite en tijd om te onderhouden. 

Als ik om me heen kijk zie ik dat vrijwel de #1 fout waarom menen niet succesvol worden, geen doorzettingsvermogen hebben om één iets lang te doen. Ze gaan van het ene naar het andere en worden nooit echt ergens goed in. Ze hebben geen geduld en verwachten de volgende dag al succes. Ik heb geleerd om echt naar de lange termijn te kijken, en daarmee bedoel ik niet de volgende maand, maar de komende jaren. 

Het allerbelangrijkste is voor mij de vrijheid die bij mijn business komt kijken. Ik ken genoeg ondernemers die veel geld verdienen, maar van 04:00 tot 22:00 uur aan het werk zijn. Daar is niets mis mee, maar niet hoe ik mijn ideale business wil runnen. Als het mooi weer is, wil ik naar het strand of de BBQ aansteken.

Sinds vorig jaar april heb ik de keuze gemaakt om in de middag niet meer te werken, en dus elke middag vrij te nemen. Dat zorgt er voor dat ik 100-maal productiever ben in de ochtend en veel meer gedaan krijg. Ook besteed ik de middag aan werken aan mezelf (dmv boeken lezen), sporten, of leuke dingen doen. 

Gek of niet, maar sinds ik dat ben gaan doen is mijn business enorm gegroeid. Mijn business groeit met mij mee als persoon. Werk dus niet alleen aan je business, maar ook aan jezelf. Want hoe beter jij als persoon word, hoe beter jij als ondernemer word en hoe beter jouw onderneming zal zijn. 

Ook al was het mijn ultieme doel ooit om 7500 euro per maand te verdienen, en daar dus nu dik overheen zit, weet ik dat succes zo tijdelijk kan zijn, en dat het allemaal zo om kan draaien. Alleen de kennis en de ervaringen die je in de journey opdoet kan niemand van je afpakken. 

Het is een te gekke journey en ik ben dankbaar voor elke dag die ik hiermee bezig mag zijn, want als het werken heeft het in de afgelopen tien jaar nog nooit gevoeld. 

Ga voor je dromen, ga voor je doelen, blijf bezig en blijf vooral bouwen. Elke dag een steentje zal uiteindelijk een groot huis worden. 

Belangrijk is wel om mijn hoofdstuk tien niet met jouw hoofdstuk 1 te vergelijken. Zoals ik aangaf doe ik dit inmiddels al tien jaar. Vergelijk mijn verhaal niet met dat van jou. Ik ook stond ooit daar waar jij stond, of je nu nog 0 inkomen hebt, een paar honderd of een paar duizend.

Succes!
🔥 Boyd van Dongen 1 week geleden geplaatst
Mooie woorden Jacko! 
Mark de Vries 1 week geleden geplaatst
Cijfers om blij van te worden, van harte man!

giphy.gif

Een paar vragen: 

- Hou je ook bij hoeveel van die 8000+ members nog actief zijn?
- Stuur je ook op retentie om members die willen opgeven binnen te houden?
- Zo ja, kun je daar een voorbeeld van geven?

Ik heb namelijk het idee dat je van 99% nooit meer wat hoort. Helemaal niet erg natuurlijk, want kwaliteit boven kwantiteit, maar het valt wel op.
reactie op @tradermark:
Jacko Meijaard Goede vragen!

- Kan ik helaas niet goed zien of inzicht in krijgen. Ik kan alleen zien dat er gisteren 221 actieve, unieke gebruikers waren. Misschien dat dit wat inzicht geeft.

- Soms wel, soms niet. Ligt aan de persoon. Als het iemand is die al binnen 2 uur nadat ie begonnen is aangeeft een refund te willen en met een onzin excuus komt, is het direct een refund. Als het iemand is die wel écht serieus is, maar wat onzeker is, kom ik altijd met een aanbod om te blijven.

- "Probeer het nou eens echt de komende 30 dagen uit, denk je dan nog steeds dat het niks voor je is, dan stort ik je geld alsnog terug + 10 euro extra". 9 van de 10 keer waarderen ze dit zo dat ze gewoon blijven.

Het is sowieso wat lastig om te meten allemaal, want niet iedereen die actief is, is ook daadwerkelijk actief in de community. Ik weet van veel 'grote jongens' dat ze wel meelezen maar eigenlijk niet of nauwelijks reageren om topics aan te maken.

Daarnaast klopt het wel wat je zegt, de meeste mensen beginnen, stellen zich voor, maar stoppen al snel weer en hoor je er niks meer van. Is lastig om dit tegen te gaan, omdat je er niks van hoort. Vaak krijg je wel op dagen als nieuwjaar veel mails met het verzoek om wachtwoorden te resetten, omdat ze nu met de nieuwe goede voornemens er eindelijk weer mee aan de slag willen gaan ;-)!
1 week geleden

Beantwoorden

Mark de Vries Bedankt voor de toevoeging! 🙏
1 week geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Paco V. 1 week geleden geplaatst
Prachtig resultaat Jacko en dubbel en dwars verdiend 🔥
🔥 Sebastiaan van Helden 1 week geleden geplaatst
Gefeliciteerd Jacko! Echt een mooi voorbeeld van je dromen achterna gaan en het letterlijk alles daarom heen crushen.

Wat een voorbeeld is dit dan ook, zulke verhalen geven mij de motivatie om elke dag weer een steentje bij te leggen (ondanks dat ik nog geen commissie heb gehaald) 

Het is een droom die ik, en denk ik iedereen hier, voor zich heeft. Passief zo vermogen aan geld te verdienen op het internet. 

Ik zit nog ook in de beginstage en stel dezelfde vragen eerlijk gezegd ook aan mezelf: 'moet ik dit wel doen', 'gaat het me lukken?' etc maar zulke verhalen laten me op de been en zorgen ervoor dat ik door werk.

Het begin is het even door een woestijn aan zand bijten maar dan kan je de vruchten ervan gaan plukken. Ik weet in ieder geval dat ik ook voor zulke doelen ga!

Nogmaals hartstikke verdiend Jacko en dat de toekomst nog veel mag gaan brengen!
reactie op @svanhelden:
Jacko Meijaard Je hebt de juiste mindset Sebastiaan! Ik weet gewoon 100% dat je succesvol hierin gaat worden. Je gaat er ongetwijfeld komen.

Ik weet hoe enorm veel motivatie ik kreeg door andere succesverhalen te lezen, dat is ook 1 van de redenen dat ik zelf succesverhalen post, en anderen aanspoor om dit ook te doen. Het kan mensen zo enorm helpen om net dat extra zetje te geven en er in te blijven geloven.

Succes!
1 week geleden

Beantwoorden

Sebastiaan van Helden daarom hebben we de succes lounge hè 😄

Enorm bedankt, laten we ervoor gaan!
1 week geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Roy Van Hest 1 week geleden geplaatst
Super inspirerend om te lezen jacko! Dit geeft mij een enorme boost om door te pakken.

Succes jongens! 
Dirk vS 1 week geleden geplaatst
Mooi.

Hoeveel bezoekers trekt internetsuccesgids bij benadering? En ik kan mij voorstellen dat het aantal terugkerende bezoekers ook erg hoog ligt?
🔥 Pieter Dijkshoorn 1 week geleden geplaatst
Mooie resultaten Jacko en van harte gefeliciteerd daarmee! Dit verdiend 👍

Wat ik me altijd afvraag, is hoe je het allemaal bij kunt benen. Maar blijkbaar lukt het goed en is er ook nog tijd om te relaxen. Heel knap! 👌

Je verhaal is voor mij ook weer een motivatie om toch vooral door te gaan en voorlopig niet op resultaat te focussen. 

Bedankt voor het delen en op naar nóg mooiere cijfers! 😄
🔥 Justin de Rooij 1 week geleden geplaatst
Wauw Jacko!

Hoe bizar moet het ook wel niet voor je zijn om te zien dat zoveel mensen zich aanmelden om jouw verhaal.

Vanaf dag een dat ik jouw volg ben ik ervan overtuigd dat ik met AM mijn brood kan gaan verdienen. Dat is ook de reden dat ik de 10k club ben gejoined.

Ik snap dat mensen kunnen twijfelen in eerste instantie over AM, maar als je je inleest op deze website dan moeten die twijfels toch echt wel weg zijn.

Wat @svanhelden zegt, wie droomt hier nou niet van!
Jeske Heijmans 1 week geleden geplaatst
Prachtig om te lezen! Gefeliciteerd! Dit moet goed voelen.... 

Ik werk ook graag naar hoge cijfers om maar meer vrijheid te hebben en financiële vrijheid. Dat is toch heerlijk! Ik bouw nog even lekker verder naar mijn 1e commissie, maar zulke verhalen inspireren en motiveren je altijd weer. Ik zeg: goed bezig 😀
🔥 Jeffrey Keijzer 1 week geleden geplaatst
Lekker bezig @jackomeijaard​, dik verdiend. Zo zie je maar dat je in 10 jaar echt naar dikke resultaten toe kan werken. Ben benieuwd waar ik over 10 jaar sta met de tactiek die ik nu in mijn gedachte heb.
🔥 Sieto vd 1 week geleden geplaatst
Mooi man. Gaat steeds sneller!
Jurren Hof 1 week geleden geplaatst
Lekker man! Heel motiverend verhaal!
Geert Louters 1 week geleden geplaatst
hartstikke mooi en gegund! Dit zijn weer motiverende woorden wat mij in ieder geval sterker maakt om nog meer te knallen
Arthur Bex 1 week geleden geplaatst
Wow man, echt motiverend dit! Op naar de 100k! Je bent echt een inspiratie!
Dieter Vanden Heede 1 week geleden geplaatst
Super!
Jan M 1 week geleden geplaatst
💪
Freek Strik 1 week geleden geplaatst
Mooie en inspirerende woorden Jacko!
Christophe Zumpolle 1 week geleden geplaatst
Deze succesverhalen blijven posten.......ik ga er heel lekker op...Thanks!!
Willem van der Heijden 1 week geleden geplaatst
Prachtig Jacko! Het is je gegund. 
Patrick van Iersel 6 dagen geleden geplaatst
Top Jacko, het is je gegund!
En voor "ons" een mooie afspiegeling van waar wij over 10 jaar staan! 😀
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 19 May 2020 om 19:18
Aantal lezers 116
Aantal reacties 25