Update December: deze maand 400 euro commissie!

Laatste reactie 01/01/2021 13:28 door Giuseppe
· Markeren als ongelezen
kelly meeus 2 maanden geleden geplaatst
Voor de ene is het veel, voor de ander weinig, maar ik heb deze maand 400 euro commissie gehaald. En ik ben zo ontzettend blij. 

Ongetwijfeld kan ik nog een heleboel zaken verbeteren waardoor dit alleen maar kan groeien. 

Ik zit nu 1,5 jaar ver in mijn affiliate reis en deel mijn website naast mijn gezin en een parttime job. Alle inkomsten zijn organisch. 

Ik haal veel voldoening uit het lezen van de berichten hier, want ik denk. Als die jongens dat kunnen, dan kan ik dat ook. 

En kijk.. de laatste maanden begint er schot in de zaak te komen. 

Elke maand groeien mijn affiliate inkomsten begonnen met 9 euro en zo telkens meer en meer. Vorige maand 350, deze maand 400.. ik blijf uiteraard verder gaan. Maar dit kan alleen maar als je blijft doorgaan, ook al zie de toekomst somber in. Daar ben ik ook door gegaan. 

Maar ik ben zo blij en doe hier een vreugdendansje!
Robert B 2 maanden geleden geplaatst
Heel goed hoor. Proficiat! 
reactie op @robertb:
kelly meeus Dank je Robert
2 maanden geleden

Beantwoorden

Jeffrey Keijzer 2 maanden geleden geplaatst
Dat is best netjes. Zo zie je maar consistent met de website bezig zijn loont.
reactie op @jeffreykeijzer:
kelly meeus Dank je Jeffrey!
2 maanden geleden

Beantwoorden

Mark en Debbie van der Bent 2 maanden geleden geplaatst
Super trots mag je zijn op jouw succes ! Ga zo door !
reactie op @markendebbie:
kelly meeus Thanks Mark en Debbie!
2 maanden geleden

Beantwoorden

🔥 Marc van den B 2 maanden geleden geplaatst
350 vorige maand en 400 nu is echt super!, 

Hier varieer ik echt behoorlijk nog als ik kijk naar afgelopen 4 maanden. aug 308.29 sept 157.54 okt 381.12 nov 206.01

Ik wou dat ik het net zoals jij had haha :). Hier mag het wel iets stabieler :)
reactie op @marcvdb:
kelly meeus Dat zijn ook mooie resultaten Marc. Maar ik begrijp je helemaal, zo een terugval is dan even moeilijk te verwerken. Dat zou ik ook hebben. 

Ik hoop dat het bij mij ook stabiel blijft. 

Ik zet wel elke maand een doel van hoeveel ik van een bepaald programma wil verkopen. En dat werkt blijkbaar.. ;-)
2 maanden geleden

Beantwoorden

Marc van den B Zolang we een stijgende lijn hebben zit het goed :) Oktober voor het eerst 381.12 binnen gehaald, dus weet gewoon dat ik over enkele maanden dan bijvoorbeeld 581.12 een keer kan hebben. 

Ik heb genoeg reviews van commissies van tussen de 200-350 dus het gaat feitelijk maar om 1 commissie extra :), en er komende er komende maanden alleen maar meer bij. 

We gaan er een succesvol 2021 van maken :)
2 maanden geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
🔥 Sieto vd 2 maanden geleden geplaatst
Nice work, Kelly!
reactie op @sieto:
kelly meeus Thanks Sieto!
2 maanden geleden

Beantwoorden

Vinod Sital 2 maanden geleden geplaatst
Heel goed bezig nog meer motivatie om door te blijven. Gaan hard work pays off! Geduld een schone zaak 😁
reactie op @vinodsital:
kelly meeus Absoluut! Door blijven gaan. Niet stoppen. En veel geduld.. :-D
2 maanden geleden

Beantwoorden

Kevin Louwers 2 maanden geleden geplaatst
Lekker hoor! Wat anderen doen is minder belangrijk! 
Focus op je eigen resultaten! :) 
reactie op @kevingal:
kelly meeus Klopt helemaal. Thanks for the reminder!
2 maanden geleden

Beantwoorden

🔥 Jeroen Santing 2 maanden geleden geplaatst
Goed gedaan Kelly, Gefeliciteerd!!
reactie op @jeroensanting:
kelly meeus Dank je Jeroen!
2 maanden geleden

Beantwoorden

Andrea Nieland 2 maanden geleden geplaatst
Wat een mooi resultaat! Gefeliciteerd! 
reactie op @andreanieland:
kelly meeus Dank je Andrea!
2 maanden geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard 2 maanden geleden geplaatst
Hoppa! Begint telkens harder te gaan. 

Kun je trots op zijn. 
Leuk dat je het even deelt ook!
reactie op @jackomeijaard:
kelly meeus Yep! Het begint eindelijk te lopen. Bloed, zweet en tranen. Maar het loont. Thanks!
2 maanden geleden

Beantwoorden

Pim Schnater 2 maanden geleden geplaatst
Goed bezig! Gefeliciteerd!
reactie op @pim:
kelly meeus Thanks Pim!
2 maanden geleden

Beantwoorden

Dominique Van Baelen 2 maanden geleden geplaatst
Mooie resultaten! Gefeliciteerd!
reactie op @dominiquevanbaelen:
kelly meeus Thanks Dominique! Ik zag trouwens dat je in mijn buurt woont.. :-)

2 maanden geleden

Beantwoorden

Dominique Van Baelen Ook in Limburg dan? :)
2 maanden geleden

Beantwoorden

kelly meeus Beringen.. Vlakbij dus. 
2 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Tim Gerrits 2 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd Kelly! Blijven doorgaan👌
reactie op @timg1802:
kelly meeus Dank je Tim!
2 maanden geleden

Beantwoorden

Pieter Dijkshoorn 2 maanden geleden geplaatst
€ 400,- per maand is een harstikke mooi resultaat Kelly!
Je mag jezelf een groot compliment geven.

Gefeliciteerd en op naar nog meer mooie resultaten.
reactie op @pieterdijkshoorn:
kelly meeus Dank je Pieter. Ja, ben ook tevreden. Maar als ik dan soms die bedragen hier lees, dan duizel ik even. Maar goed, vaak ook van mensen die al verschillende jaren aan het werken zijn aan affiliate marketing. Dus blijven doorgaan is dan de boodschap. 
2 maanden geleden

Beantwoorden

Louis Navarro 2 maanden geleden geplaatst
Dat is een mooi verhaal! Gewoon doorgaan, want het werkt!

GRoeten,
Louis
reactie op @louisnavarro:
kelly meeus Dank je Louis. Ik blijf doorgaan!
2 maanden geleden

Beantwoorden

Christophe Zumpolle 2 maanden geleden geplaatst
WOW zeg geniet daar van 👍 
reactie op @christophe:
kelly meeus Dank je. Heeft me wel wat werk gekost de afgelopen maanden..
2 maanden geleden

Beantwoorden

Elke Aerts 2 maanden geleden geplaatst
Proficiat Kelly, goed bezig!
reactie op @elkeaerts2:
kelly meeus Dankjewel Elke! 
2 maanden geleden

Beantwoorden

kelly meeus 1 maand geleden geplaatst
Update December!

Vorige maand echt super blij met 400 euro..

Maar deze maand.. 

Staat de teller al op 1469.. 

Dat is dus op 1 maand maar liefst 1000 euro erbij..

Dus.. Morgen een extra glas champagne om dat te vieren!! Ik heb er alle vertrouwen in!
reactie op @kellymeeus:
Sieto vd Gefeliciteerd!
1 maand geleden

Beantwoorden

Dirk vS Lekker bezig!
1 maand geleden

Beantwoorden

Tycho Verweij Gefeliciteerd Kelly!

Heel lekker bezig zo te zien. Ga zo door.
1 maand geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Giuseppe de jong 1 maand geleden geplaatst
Gefeliciteerd, dat voelt vast supergoed 
Martijn M 1 maand geleden geplaatst
Wauw, wat een fantastische groei maak je door! En de maand is nog bezig ;)

Gefeliciteerd!
reactie op @martijn1988:
kelly meeus Haha.. ja.. nog een dag.. Hoera!
1 maand geleden

Beantwoorden

🔥 Marc van den B 1 maand geleden geplaatst
Lekker bezig hoor! hier precies hetzelfde. Waar ik in november nog 490.39 had heb ik in december momenteel 1672.54. Zo snel kan het gaan. We gaan zeker een glas champagne drinken :)

Beloofd wat voor volgend jaar kelly! 
reactie op @marcvdb:
Patrick Kellenaers Is dit organisch of voornamelijk via je ads campagnes? Desondanks gefeliciteerd met dit heerlijke bedrag!
1 maand geleden

Beantwoorden

Marc van den B Besteed elke maand 200 aan ads. heb ook 500 euro verdiend aan die ads in december. Dus feitelijk is 1172.54 organisch. 

Vanaf januari doe ik nog maar 100 euro aan ads omdat ik wat eerste pagina google plekken heb gekregen. en zo blijven we even kijken. 

vind ads wel interessant maar snap ook heel goed dat mensen het volledig organisch doen. 
1 maand geleden

Beantwoorden

Patrick Kellenaers Ben ik met je eens, vind het ook interessant. Alleen is mn ads account tot op heden nog steeds opgeschort, ondanks vele pogingen.
1 maand geleden

Beantwoorden

Martijn M Mooie balans tussen SEO en SEA Marc!

Zelf retarget ik alleen wat pagina's via social ads en dat werkt ook super goed.
1 maand geleden

Beantwoorden

Marc van den B Het blijft een spelletje, uiteindelijk kan je nog zoveel ads doen maar als de pagina's niet goed zijn dan ga je ook niet meer commissies binnen halen. 

Hierbij doe ik dan ook alleen google ads op reviews die echt alle informatie al bieden zodat ze geen andere review nodig hebben. Zo pak ik tenminste makkelijk de ads kosten eruit :)
1 maand geleden

Beantwoorden

kelly meeus Ja, het loopt gelijk bij ons Marc! Ik ben benieuwd naar volgend jaar. Keep me posted!
1 maand geleden

Beantwoorden

kelly meeus Hoi Patrick, bij mij is alles organisch. 

Ik heb ook wel wat Pinterest verkeer. Niet veel, maar daar scoor ik hier en daar ook een commissie mee. 

Ik overweeg wel om in januari 2021 te starten met iemand die mijn Pinterest account gaat beheren voor 100 euro per maand. Via Fiverr ga ik iemand zoeken. 

1 maand geleden

Beantwoorden

Marc van den B oooh dat is wel een goede!. weet dat je echt veel bezoekers kunt krijgen via pinterest, dus die 100 euro zou me dat ook wel waard zijn :). 
1 maand geleden

Beantwoorden

kelly meeus In de States zijn de inkomsten van die mamabloggers echt gigantisch en die zweren echt bij Pinterest en investeren soms weinig in website SEO..

Dus, dat wil ik ook ontdekken of dat hier werkt. Maar om nu zelf 300 pins per maand te maken, daar heb ik momenteel echt geen energie voor. 
1 maand geleden

Beantwoorden

toon 8 overige reactie(s)
🔥 Jeroen Santing 1 maand geleden geplaatst
Goed bezig! Ga,zo door!
Wim van der Kruijk 1 maand geleden geplaatst
Wat een resultaten Kelly (en ook Marc),

Ben er stiekem jaloers op. Ik heb zo'n €700 verdiend......op een heel jaar haha.
Vorig jaar maar €42 dus ook hier vooruitgang, hoewel ietsje langzamer.

Ga zo door, je bent zeker op de goede weg!!!
reactie op @wimpie:
Marc van den B Lekker blijven bouwen!, laat je vooral motiveren en dat je ziet dat het echt mogelijk is. Blijven content toevoegen en waarde blijven bieden en elk jaar iets beter worden.

Hier ben ik al mijn oude reviews aan het verbeteren en heb nog meer 1e pagina google plekken weten te bemachtigen en zo moet je steeds blijven verbeteren. Probeer beter te zijn dan je grootste concurrent en dan komt het zeker goed Wim! :)
1 maand geleden

Beantwoorden

Wim van der Kruijk We bouwen lekker door, elk jaar beetje beter!
1 maand geleden

Beantwoorden

kelly meeus Hoi Wim,

Ik denk bij mezelf: Als anderen dit kunnen, dan kan ik dit ook. En alles is mogelijk in de wereld van affiliate marketing. Dus ik blijf consistent werken aan mijn website. 

Maar uiteraard heb ik ook maanden gewerkt aan iets waar je toen geen inkomsten zag. Maar ik geef niet op.. en nu, na anderhalf jaar begint dat stilletjes te lonen. 

Ik heb naast mijn parttime job en mijn gezin, toch minstens 20 uur per week gewerkt heb aan mijn website. 

Omg! en dat werkt dus hee.. ;-)
1 maand geleden

Beantwoorden

Wim van der Kruijk Consistentie is écht belangrijk ja. Ik heb zelf een fulltime job van 50 uur per week.

Afgelopen jaar 10-15 uur per week maximaal. Moest het echt van het weekend hebben. Ik ontvang best wel commissies. Zo'n 2-4 per week, maar de meeste zijn van boekverkopen via bol. Dat levert maar een paar euro op. 
Dan 1 of 2 keer per maand een AMR commissie erbij.

Ik moet komende tijd dus focussen op de wat grotere commissies. Ik vind het nog steeds leuk om te doen, maar moet het wat slimmer aanpakken zodat ik ook in honderdjes kan praten ipv tientjes

Succes verder!
1 maand geleden

Beantwoorden

Marc van den B Hier ook fulltime in loondienst. 

Met mijn fitness blog moest ik het ook echt hebben van boeken reviews of supplementen commissies. Dan kan je wel 2k bezoekers hebben maar zijn de commissies nog niet hoog. 

Heel erg blij dat ik december 2019 een review website ben begonnen, nu meerdere producten op de eerste pagina van google en pak ik elke 3 dagen wel een grotere commissie. 

Dus raad echt aan inderdaad om te kijken hoeveel geld er te verdienen is in je website. 

Hier is mijn fitness website 2 jaar oud en heb ik al autoriteit opgebouwd. Zo heb ik maand een geld verdienen product erop gezet waar de commissies een paar honderd euro zijn en pats, gewoon in de top 5 op google en die word elke dag vaak bekeken en heb ik zelfs al 2x200 aan verdiend. 

Altijd dus iets verder kijken wat mogelijk is, is mijn advies ;-)
1 maand geleden

Beantwoorden

toon 4 overige reactie(s)
Jacko Meijaard 1 maand geleden geplaatst
Super goed Kelly! Leuk ook dat je het even deelt. Zal anderen ongetwijfeld enorm motiveren.

Proost!
Elke Aerts 1 maand geleden geplaatst
Hier een zelfde weg als Kelly en Marc. In oktober voor het eerst de 400 aangetikt, november ineens 1670 en dec. 900. Leuke 2 maanden om mee af te sluiten wat vertrouwen geeft om dit nieuwe jaar op voort te werken.
reactie op @elkeaerts2:
Giuseppe de jong Mooie website heb je, ziet er goed uit. Motiverend om te zien.
1 maand geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 29 November 2020 om 20:37
Aantal lezers 233
Aantal reacties 65