Binnen 24 uur $3750 affiliate commissie

Laatste reactie 30/11/2020 01:24 door Kevin
· Markeren als ongelezen
Paco V. 1 maand geleden geplaatst
Weer een mooi succes om te delen! 🎉

Vorige kreeg ik een e-mailtje van één van de producteigenaars die ik promoot als affiliate. Hij ging een nieuw product (her)lanceren voor een 24-uur promotie op maandag. Het gaat om een cursus over het terugkrijgen van je Facebook advertentie account nadat deze geblokkeerd is. De cursus kostte $750, met 50% commissie voor de affiliate, érg hoog dus.

Omdat vorige week ons 3e kindje is geboren, is mijn tijd beperkt. Daarom was ik van plan niets met deze promotie te doen. Tot hij op zondagavond 2 voorgeschreven e-mails deelde (swipes) die affiliates konden gebruiken en naar eigen smaak aanpassen. Ik dacht, ik probeer 't gewoon eens een keer zo. Normaal gesproken steek ik heel veel werk in een promotie, schrijf ik een uitgebreide review en maak ik bonussen etc. Maar nu zou ik dat toch niet halen en bovendien liep de inschrijving voor de cursus maar 24 uur.

Kortom; ik heb alleen een paar extra zinnen toegevoegd aan de aangeleverde e-mail templates en beide verstuurd naar een segment van mijn e-maillijst.

En... in totaal 10 verkopen gerealiseerd, dus $3750 commissie binnen 24 uur (terwijl ik zelf luiers stond te verschonen).

Affiliate marketing ❤️
🔥 Jacko Meijaard 1 maand geleden geplaatst
Gaaf Paco, leuk dat je het even deelt en zo zie je maar hoe simpel (en mooi) het kan zijn ;-)!
reactie op @jackomeijaard:
Paco V. Zeker weten! 
1 maand geleden

Beantwoorden

Patrick van Iersel 1 maand geleden geplaatst
Top Paco!
Zoiets simpels zoek ik ook nog !😄
reactie op @patrick-van-i:
Paco V. Thanks! “the money is in the list”
1 maand geleden

Beantwoorden

Daphne & Denise - 1 maand geleden geplaatst
Wat gaaf zeg Paco!
Gefeliciteerd wederom met dit succes💪
reactie op @daphne-denise:
Paco V. Thanks D&D! 🙏
1 maand geleden

Beantwoorden

🔥 Marc van den Brink 1 maand geleden geplaatst
Leuk hoor!. Hier volgend jaar ook aan de gang met een bedrijf om uiteindelijk een mailinglijst op te
zetten, ben daar zelf niet echt creatief mee :)

Maar Affiliate marketing blijft geweldig!. Hier gisteravond om 22:00 ook weer een leuke commissie terwijl ik in bed lag :)
reactie op @marcvdbrink:
Paco V. Thanks Marc!

Opbouwen van een mailinglijst vooral niet moeilijker maken dan het is. Veel "guru's" zijn alleen maar bezig met gecompliceerde als-dit-dan-dat funnels bouwen voor micro-segmenten :)

Ik geef iets gratis weg in ruil voor inschrijving. Dat "iets" sluit logisch aan bij wat ik ze daarna aanbied. Bij cursussen een of meer gratis proeflessen. Bij mijn software, een PDF'je waarin ik uitleg hoe ze een bepaald trucje kunnen doen (wat mijn software nóg makkelijker maakt). 

1 maand geleden

Beantwoorden

Bas Vd Precies, vooral als je niet veel verkeer hebt gewoon lekker simpel houden.

Eigenlijk heb je maar 2 vragen.

Wie wil je op je lijst hebben?
Wat zouden zij interessant genoeg vinden om hun email adres voor te geven.

Maar mooie verdiensten Paco! Record dagje of dat niet?

1 maand geleden

Beantwoorden

Paco V. @bas-nl​ precies! Ik heb nog gewoon tijd-gebaseerde autoresponders (na 1 dag dit, na 3 dagen dit, etc), geen fancy marketing automation funnels. Ga ik ook niet aan beginnen.

Nee, wel een lekkere dag maar geen record zoals meestal op Black Friday. 

Aanstaande vrijdag t/m maandag proberen of ik een nieuw PR kan zetten 🤞
1 maand geleden

Beantwoorden

Bas Vd Jup, moet ook wel veel verkeer hebben dat het echt nut heeft of moet echt 2 doelgroepen aanspreken. Bijv. ene wil afvallen en ander juist aankomen dan zijn 2 AR's wel handig, maar verder hoeft het in het begin sowieso niet.

Ok, succes, ga ook voor nieuw record vrijdag.
1 maand geleden

Beantwoorden

Paco V. @bas-nl​ Nice, jij ook succes! 
1 maand geleden

Beantwoorden

toon 4 overige reactie(s)
Alex Buijk 1 maand geleden geplaatst
Wow wat een heerlijk verhaal, (op die luiers na dan 😁 )

Super gaaf dat je met voorgeschreven emails gewoon kunt verkopen.
Je geeft aan dat je normaal ook bonussen hebt, kun je uitleggen wat je hiermee bedoeld. Je kunt toch op een andermans product geen eigen bonus toevoegen? of zie ik iets verkeerd? #nieuwinaffiliate
reactie op @alexbuijk:
Patrick Kellenaers In Paco z'n cursus leer je dit allemaal ;). (Affiliate Marketing in 10 Dagen).
1 maand geleden

Beantwoorden

Paco V. Thanks! :)

Ik maak vaak een bonus die ik aanbied aan lezers van mijn affiliate artikelen als ze via mijn link het product aanschaffen dat ik aanbeveel. Bij zo'n bonus kun je denken aan een PDF checklist, e-book, video of (als ik daaraan kan komen) een kortingscode. Zo hebben lezers een reden om via mijn affiliate link te kopen, en krijg ik in meer gevallen de commissie.

Een voorbeeld: als je een review schrijft over de AMR cursus van Jacko, zou je er een lijst bij kunnen geven met 250 producten die je kunt promoten als affiliate. Dit biedt extra waarde voor de lezer en kost jou (afgezien van de tijd om zo'n bonus te maken) niets.
1 maand geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
🔥 Martijn M 1 maand geleden geplaatst
Mooi voorbeeld, gefeliciteerd!
reactie op @martijn1988:
Paco V. Thanks! 🙏
1 maand geleden

Beantwoorden

Patrick Kellenaers 1 maand geleden geplaatst
Dit zijn nog een machtige motivatieberichten.
Gefeliciteerd met de kleine en natuurlijk met de $$$.
reactie op @patrickkellenaers:
Paco V. Thanks!
1 maand geleden

Beantwoorden

Pieter Dijkshoorn 1 maand geleden geplaatst
Nog gefeliciteerd met de kleine, Paco! Alles gezond en wel?

Mooi succes weer! En deze keer met niet al te veel moeite. Proficiat!

reactie op @pieterdijkshoorn:
Paco V. Dankjewel Pieter! Zeker, alles verloopt soepeltjes. Ze is onze 3e en we zijn van de andere twee onrustigere nachten gewend.
1 maand geleden

Beantwoorden

Mark de Vries 1 maand geleden geplaatst
Lekker dude (Wilco? 😉), maar wat een heerlijke game is dit toch ook. Van harte trouwens!
reactie op @tradermark:
Paco V. Thanks! Zeker, dit was de "PYAA" cursus van Wilco. Best prijzig product, ik was benieuwd of mensen het ervoor over zouden hebben.
1 maand geleden

Beantwoorden

Mark de Vries Zo zie je maar weer als je een oplossing hebt voor mensen met hoge nood, wat je kan vragen.
1 maand geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Maarten   1 maand geleden geplaatst
Verbaast me niets Paco : )

Gefeliciteerd en ga zo door man!
reactie op @maartn:
Paco V. Dankjewel :)
1 maand geleden

Beantwoorden

🔥 Jeroen Santing 1 maand geleden geplaatst
Wat gaaf zeg en zo simpel😊

Gefeliciteerd man!!
reactie op @jeroensanting:
Paco V. Thanks!
1 maand geleden

Beantwoorden

Simon de Haan 1 maand geleden geplaatst
Jeetje... wat een bedragen. Ik wacht nog steeds op de eerste commissie!
Kevin Louwers 1 maand geleden geplaatst
Ziek inderdaad! Heel erg goed bezig! 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 24 November 2020 om 11:58
Aantal lezers 195
Aantal reacties 31