2019 Leerlessen: 7 Leerlessen van het jaar 2019!

Laatste reactie 03/12/2019 10:20 door Christophe
· Markeren als ongelezen
Jacko Meijaard 3 dagen geleden geplaatst
En toen was het weeral december!

Nu we zo langzamerhand het einde van het jaar weer naderen leek het me een goed idee om mijn leerlessen van het jaar 2019 te delen.

Je vind ze in mijn nieuwste blog >>

Ik ben erg benieuwd naar wat jouw leerlessen van het jaar zijn. Schroom je dan ook niet deze te delen dit topic ;-)!

Later in december zal ik een terugblik op het jaar plaatsen en mijn doelen van het afgelopen + aankomende jaar delen.
Robert Eros 3 dagen geleden geplaatst
Mooie blog Jacko.

Een belangrijke les die ik heb geleerd is het denken-als-een-fret principe.

Fretten zijn dieren die nooit opgeven. Als ze iets voor ogen hebben, of het nu 3 dagen, 3 maanden of 3 jaar duurt... ze blijven doorzetten.

Even if they die trying.

Iets waar veel mensen nog iets van kunnen leren :p

Door dit principe te blijven toepassen zie ik steeds meer resultaat.
reactie op @roberteros:
Jacko Meijaard Helemaal mee eens; zoveel mensen geven al op nog voordat ze begonnen zijn. 

Vind sowieso dat we als mens vaak veel van dieren kunnen leren. Toen ik vorig jaar Planet Earth/Blue Planet keek, was ik altijd verbaasd over het doorzettingsvermogen van dieren. Ook al hebben ze het super koud, zitten ze in super benauwde situaties, ze blijven doorzetten. 
2 dagen geleden

Beantwoorden

Jeske Heijmans 3 dagen geleden geplaatst
Mooie blog Jacko!!! 

Ik ben nog maar net begonnen met Affiliate Marketing. 
Maar mijn leerlessen voor dit jaar zijn: dat ik iets voor mezelf wilde doen en er ook plezier in hebben. 

Dus enorm blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik heb in mijzelf geinvesteerd en vind het erg leuk om te doen. Benieuwd wat mij volgend jaar allemaal zal brengen :-)
Pieter Dijkshoorn 2 dagen geleden geplaatst
Wijze lessen Jacko!

Dat korte termijn denken zal zich nog wel een paar keer gaan voordoen vrees ik.
Gewoon volhouden maar, is de boodschap die ik mezelf dan zal moeten voorhouden.
Voorlopig vind ik het echter allemaal nog veel te leuk om aan opgeven te denken.

Jullie reacties op het forum inspireren en motiveren me. Ik hoop er ook in 2020 nog veel te lezen!
Dave de Rooij 2 dagen geleden geplaatst
Leuk om elkaars leerlessen te zien!

Ondanks dat ik eind oktober ben begonnen met affiliate marketing heb ik al ontzettend veel geleerd. Ook dankzij de mindset video's van Jacko.

Toch heeft iets mijn kleppen wel afgedaan.

Wat ik vaker zie bij bedrijven die bezig zijn met het werven van personeel is dat zij pakkende teksten gebruiken als:"Je hebt het stuur in eigen handen" of "Jij bepaalt de koers".

Hier moest ik altijd wel om lachen want in hoeverre bepaal je nou jouw eigen koers?? Ruim één maand later kan ik zeggen dat hier niks anders dan waarheid in zit.

Sterker nog, JIJ bent de enige die jouw koers zou moeten bepalen.

Iedere stap, zoals het beginnen aan de AMR, het posten van content en het lezen over online marketing, draagt bij aan het bepalen van jouw koers.

Zonder deze les zou ik waarschijnlijk hebben geaccepteerd dat het leven draait om het vinden van een 9 tot 5 baan, dit +- 50 jaar uitvoeren en enkel uit te kijken naar een pensioen (die er misschien niet eens is)..

En nu weer snel verder aan mijn website :)

Christophe Zumpolle 2 dagen geleden geplaatst
De leerlessen van 2019.... dat ik dit nu aan het doen ben elke dag weer opnieuw is echt een wow gevoel.
Niemand om mij heen had dit ooit gedacht..... dat ik naast mijn baan en gezin nog achter de computer zou zitten. Maar ik vind het leuk om te doen. Ik leer veel over mijzelf en van jullie allemaal.

Een investering die ik heb gemaakt met een droom....dus blijven doorzetten, en blijven leren en blij zijn met de stappen die gemaakt zijn.
🍀 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 02 December 2019 om 16:20
Aantal lezers 57
Aantal reacties 7