2019 is begonnen: wat zijn jouw doelen voor dit jaar?

Laatste reactie 14/02/2019 09:21 door Piet Hein
· Markeren als ongelezen
Jacko Meijaard 5 maanden geleden geplaatst
Oké mensen!

In navolging van "het Doelen voor 2018 topic" een topic voor de doelen van 2019!

Want yes, we zijn weer begonnen en ik ben mega benieuwd naar jouw doelen.

Dus: welke doelen wil jij in 2019 gaan behalen? Zowel op persoonlijk als business vlak. 

Ik zal aftrappen:

- AMR stabiel op #1 in PayPro
- De 10K P/M Mindset op pagina #1 in PayPro
- Meer Seminars/Borrels/Workshops organiseren. Specifiek gezien 1 per kwartaal. Community hechter en nog waardevoller maken.
- Social media meer in gaan zetten. Specifieke doelen hiervoor heb ik nog niet, wel wil ik beginnen met het posten op Instagram. 
- Met @leongotje​ het Marketheme groter en beter maken.
- Met @leongotje​ meer software producten lanceren die affiliate/internet marketing een stuk makkelijker zullen maken (we hebben al toffe plannen!)
- Passief inkomen stabiel naar 20K per maand laten groeien

Toen ik vorige week deze lijst maakte viel het me op dat ik eigenlijk super tevreden ben over waar ik nu sta en wat ik al 'heb'. 

Qua persoon wil ik:

- Wijn leren drinken
- Zelf bier gaan brouwen
- Meer dagjes weg en tripjes maken
- Actiever sporten. Ik sport nu wel, maar er zit verschil tussen sporten en 'sporten'.

Wat wel een doel is, maar nog niet voor 2019 is om 1 of 2 huizen te kopen om te gaan verhuren. Dit denk ik in 2020 of 2021, ligt er aan wat de markt gaat doen.

Nu jullie. Enorm benieuwd naar jullie doelen voor 2019!
reactie op @jackomeijaard:
Lennert Steketee Eej Jacko, Voor je doel in 2020 hou ik me aanbevolen😉

5 maanden geleden

Beantwoorden

🔥 Léon Gotjé 5 maanden geleden geplaatst
Leuk topic. Zelf wil ik dit jaar ook veel gaan veranderen en heb voor mijn doen best wel doelen gesteld, buiten de zaken waar @jackomeijaard​ mij al benoemd heeft:

- Meer zelfstandig ondernemen / minder in loondienst
- Rijbewijs halen
- Gezond snacken ipv vele suikers/chips/etc
- 1 van mijn huidige Vespa's gerestaureerd hebben

Al met al wil ik 2019 dus afsluiten met het gevoel dat ik meer vrij ben geweest dan voorgaande jaren :)
Jeroen Santing 5 maanden geleden geplaatst
Zeker leuk topic!

Ik wilde vorig jaar "mijn baas ontslaan. is niet gelukt. Dit jaar "herkansing"
Mijn affiliate sites aanpakken ze lopen nu voor geen meter :-)
Ik ben bezig met een eigen product. Die wil ik van de grond hebben.
Plannen genoeg. nu uit gaan voeren:-)
Rianne   5 maanden geleden geplaatst
Mijn doelen voor 2019:

- De 2K per maand aantikken met affiliate marketing
- Reizen als Digital Nomad (wss vanaf oktober)
- 12 boeken lezen
- De Nijmeegse Vierdaagse uitlopen

Zo.. 2019 wordt een mooi jaar denk ik!
reactie op @rianne:
Jacko Meijaard Gaaf @rianne​!
Misschien leuk om eens over te denken, maar wat als je 10X gaat denken.
Dus ipv 2K per maand als doel, 20K per maand als doel.

Wat zou je dan anders moeten doen?
5 maanden geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide wat betekent 'reizen als Digital Nomad' voor jou? (vaak weg, lang weg, emigreren)
5 maanden geleden

Beantwoorden

Jeroen Santing Dit is een hele goeie @jackomeijaard​! Die kan ik ook toepassen! 
5 maanden geleden

Beantwoorden

Rianne   Daar ga ik eens over nadenken! @jackomeijaard

@sieto​ Ik ga beginnen met een paar maanden Azië, ongeveer een maand per land. Dan kijken hoe het bevalt!
5 maanden geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide veel plezier met de voorpret van het plannen :-)
5 maanden geleden

Beantwoorden

toon 4 overige reactie(s)
Sieto vd Heide 5 maanden geleden geplaatst
Mijn doelen voor 2019:

- mijn project waardanook.com laten slagen
> dat betekent voor mij: aan het eind van 2019 heb ik met project #waardanook een bestaan als zelfstandig ondernemer opgebouwd, met het inkomen dat daar bij hoort.
> 12 succesvolle sprints afronden (https://scrumguide.nl/scrum-sprint/)
> afwisselend kort of lang en een paar keer een hele maand of langer in het buitenland wonen en werken.

- naast bewegen, ook weer écht gaan sporten
> misschien weer eens een doel stellen in de bergsport, 'vroeger' werkte dat altijd perfect!

Klaas Koopman 5 maanden geleden geplaatst
Mijn goede doelen voor 2019:
Automatiseren, automatiseren, automatiseren. That's it. 
Een heel jaar lang werken aan automatiseren van alle processen, zodat ik in begin 2020 dit in verschillende niches uiteen kan zetten. 
Mark de Vries 5 maanden geleden geplaatst
1. Make money
2. Travel world
reactie op @tradermark:
Sieto vd Heide sweet & simple! 👊
5 maanden geleden

Beantwoorden

Esther Bahnerth 5 maanden geleden geplaatst
Hey hey, newbee hier,

Mijn doelen voor 2019:

- Op naar een moneymaking mindset (aardig op weg al zeg ik het zelf)

- Pools leren spreken, lezen en schrijven (just for fun) en andere talen verder bijspijkeren.

- Sowieso elke maand iets nieuws leren

- Kick-ass content schrijven voor mijn website('s)

- Meer wandelen in mijn vrije tijd.

Ik voel het succes gewoon... ;)
Coen Olde Bijvank 5 maanden geleden geplaatst
- Meer naar meet-ups / seminars / netwerken etc..

- AllesOverCrypto (100k omzet)

- ADHDblog (de eerste events)

- CoinGids (fundamenteel sterker maken)

- YouTube (25k subscribers)

- Belangrijkste vind ik zelf: Veel lezen, leren omtrent traden.. zodat ik hier 2020 volledig kan van bestaan.. los van alle andere inkomsten. 
Klaas Koopman 5 maanden geleden geplaatst
Naast automatiseren van mijn huidige projecten, wil ik nog twee doelen toevoegen:
1. Automatiseren van huidige projecten
2. Zelf meer leren programmeren, met name feeds en custom post types
3. Een nieuw project oppakken, waarbij ik verwacht het mezelf erg lastig te maken (enorm zware markt, maar kan wel heel lucratief uitpakken)
🔥 Thijs Blankestijn 5 maanden geleden geplaatst
Mijn doel voor 2019 is om een mooie webshop op te zetten met een blog, waarin precies word uitgelegd hoe je mijn producten dient te gebruiken. 

Ook wil ik op Facebook mij  positiviteits groep laten groeien naar minstens 1000 leden (liefst meer).

Mijn Facebook pagina verdien je inkomen online, verder laten groeien en hier een community omheen laten groeien, met verschillende online ondernemers. 

Mijn nieuwe etage op mijn woning inrichten, zodat mijn dochters er echt van kunnen genieten. 

Geld overhouden om naast de hoge kosten die ik dit jaar heb, toch nog op vakantie te kunnen. 
reactie op @thijsblankestijn:
Klaas Koopman Dat zijn nogal wat doelen, heb je financieel berekend of dit mogelijk is?
5 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Voor het meeste geldt dat we het gewoon kunnen betalen van van ons gezamenlijk inkomen, maar dan moeten er niet teveel onverwachte dingen gebeuren. Voor het webshop idee geldt, dat het me niet zoveel kost, want mijn broertje helpt mij ermee en die kosten hoef ik niet te betalen (is als het ware een kadootje). En mijn Facebook activiteiten hoeven natuurlijk niet veel te kosten, het mooiste daarvan is als het organisch groeit. 
5 maanden geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
🔥 Thijs Blankestijn 5 maanden geleden geplaatst
Dat webshop idee is mede ontstaan door ons gesprek in de kroeg @klaaskoopman​, door dat gesprek destijds ben ik gaan nadenken. En begin december tot de conclusie gekomen, dat jij en andere die avo d gelijk hadden. 
reactie op @thijsblankestijn:
Klaas Koopman We hebben pas gelijk als jij de uitvoering goed verzorgt en er een positieve ROI uit voort komt. Zet hem dus op, je weet dat je mij altijd kunt bereiken indien je vragen hebt!
5 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Je had in die zin gelijk, dat ik beter voor de schoonmaak niche had kunnen kiezen, omdat daar mijn grootste expertise ligt, maar ik begrijp wat je wilt zeggen. Een webshop opzetten is wel iets meer werk dan ik verwacht had, dus hoop dat ik eind deze maand online kan. 
5 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd Waarom zou je nu niet online kunnen gaan?

In een dag zou je al live kunnen staan imo.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Omdat @bas-nl​, een webshop waarin je niets kunt kopen geen webshop is, maar een lege site. Ik ben nog met twee partijen in gesprek om producten voormij shop  te krijgen via het dropship model, zodra dat rond is kan ik online. Anders dan bij affiliate marketing moet je ook denken aan dingen als inschrijving kvk en BTW-nummer, keurmerk, boekhoudprogramma en koppeling aan je webwinkel. Best leuk om te doen allemaal maar ook veel werk en ik doe het naast mijn normale baan, dus online gaat nog even niet. 
5 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd Ik heb zelf een webshop dus weet wel wat er bij komt kijken. Wil alleen zeggen stel het allemaal niet te lang uit. Hoe eerder online hoe beter.

Je weet toch welke producten je gaat verkopen die kan je gewoon er al in zetten.

Je kan live zonder keurmerk.

Je kan live zonder boekhoudprogramma of koppeling.

Je kan live zonder je voorraad hebt liggen. Het stopte Zappos iig niet om live te gaan en jaren later voor meer dan een miljard te worden verkocht.

Als ik schoonmaakmiddel X NU wil kopen bij jou, hoelang heb je nodig om dat product te krijgen en het naar mij te sturen? 

Inschrijving KVK, akkoord, afspraak maken dan :)
5 maanden geleden

Beantwoorden

Thijs Blankestijn Als je nu een product zou bestellen, kan ik het nog niet leveren, want ik wil (semi) professionele schoonmaakspullen gaan leveren en er zijn maar 2 dropshippers in Nederland die dat soort specifieke spullen leveren.

De kvk inschrijving, daar ben ik mee bezig. Het kantoor in Amersfoort waar ik woon, daar hebben ze het schijnbaar druk, want ik kan pas ergens eind januari terecht voor een afspraak. 

Ik ben wel vast begonnen met het schrijven van een aantal goeie artikelen voor het blog wat in de shop te vinden is. En mijn lieve broertje helpt me met het design van de site. 

Er gebeurt dus vanalles, maar op een tempo, dat voor mij als beginner goed te volgen is. Ik wil namelijk in de toekomst zelf ook weten hoe en wat. 
5 maanden geleden

Beantwoorden

toon 5 overige reactie(s)
Sander . 5 maanden geleden geplaatst
Oké laat ik ook even mee doen!

-Stoppen met roken (is gelukt vanaf 1 januari)
- Werken aan één project (het hele jaar) Dus niet aan 20 projecten tegelijk
- Gezonder eten (voel me al een stuk beter)
- Sporten (het beginnen eraan is zo lastig)

En als laatste eindelijk het constante succes behalen waar ik van droom en dat is tussen de 2k en 4k per maand aan affiliate inkomsten
Jan M 5 maanden geleden geplaatst
Ah, beetje overheen gekeken. Zoiets: 

- Online business inkomsten verdubbelen (Affiliate marketing only)
- Trainingen volgen/ kennis uitbreiden over investeren en aandelen
- 12 bewezen waardevolle boeken luisteren/ lezen
- Intermittent fasting voedingspatroon (aanrader) hele jaar volhouden + goed eten. Zo t/m don geen alcohol.

2019 is wat deze doelen betreft zeer goed begonnen. Natuurlijk ga ook zeker proberen om bij alle geplande ISG evenement aanwezig te zijn! 😚
reactie op @janm:
Coen Olde Bijvank leuk @janm om te lezen.. ik ga ook kijken of het mij gaat lukken.. de events.. staan ook bij mijn doelen :)

kan nog gezellig worden :D
5 maanden geleden

Beantwoorden

Jelle Damen 5 maanden geleden geplaatst
Mijn doelen voor 2019:

- Elke dag >= 25 euro aan PayPro verkopen
- Minimaal 1 eigen product
- Website 1 + 2 uitbreiden met specifieke content
- Verkopen uit website 3 halen
- Eind van 2019 in totaal 5 websites

Persoonlijk:
- Het streven naar perfectie moet stoppen
- Gezonder leven / sporten!
- Actiever op dit forum
reactie op @jelledamen:
Jacko Meijaard Schaal je doelen op @jelledamen​.
Minimaal 250 euro per dag uit PayPro producten.

En zeker dat laatste doel is een mooie ;-).
5 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd Zou je toch aanraden om je op 1 site te focussen. Weet niet in welke niches je zit. Maar als je er nog geen 25 euro per dag eruit kan halen (PER site) zou ik niet weten waarom je je aandacht zou willen spreiden. 

Heb je 5 matige sites dadelijk. 1 goede site verdiend minstens 10x zoveel als 5 matige.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Jan M @bas-nl​ daar moeten we op de volgende ISG borrel/event toch nog even een "live" discussie over hebben :-) 
5 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd Prima, jou lijkt het dus wel een goed idee om aan 5 sites te werken die 5 euro per dag verdienen (uitgaande van doel van 25 euro per maand)?

Ben wel benieuwd wat daar de voordelen van zijn.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide denk dat je zo'n discussie wat meer macro moet bekijken.

5 euro per dag per site heeft natuurlijk geen zin. Als je het daarentegen wel voor elkaar kunt krijgen om 5 sites goed te laten lopen, dan wordt 't een andere discussie.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Bas Vd Heb het ook over deze situatie.

Er is zeker een tijd waar je aan meerdere sites moet gaan denken. Maar denk 95% er veelste vroeg aan denkt.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Jelle Damen
@jackomeijaard​ uiteraard! 😄 Maar ik zag het meer als doel om met de 2 huidige websites minimaal per dag 2 paypro verkopen te realiseren. Momenteel is het te wisselend (soms 3 op een dag, dan 2, dan een aantal dagen niks etc)

@bas-nl​ ik snap zeker je punt. De niches met de 2 sites zijn klus + gezondheid / fitness. Ze brengen zeker nog verkopen op, maar sinds oktober vorig jaar een dalende lijn, terwijl de bezoekers alleen maar omhoog is gegaan.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide mee eens, Bas. Het gros zal er te vroeg over nadenken (ik heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt)...
5 maanden geleden

Beantwoorden

toon 7 overige reactie(s)
Geert Louters 5 maanden geleden geplaatst
mijn doelen
ik heb een topdomeinnaam kunnen registeren van een nieuwe crypto/advertentieplatform die het waarschijnlijk helemaal gaat maken in 2019.  De originele is www..(....). com en ik heb de .nl versie kunnen claimen.  Er zijn nu al heel veel mensen in die niche die jaloers op me zijn dat ik ze net een stap voor ben geweest. 

Nu eerst verdiepen hoe die cryptocurrency allemaal werkt en dan knallen en heel veel verkopen!

totaal vier websites opbouwen, en ervoor zorgen dat ik het overzicht hou. Mijn eerste website is en blijft gewoon mijn kindje!

……..En verder: genieten van het leven!
reactie op @geertlouters2:
Klaas Koopman Even contact opnemen met @coenoldebijvank​ wellicht? Die is ook aardig actief in die markt. Samenwerken levert in vele gevallen meer op dan als nieuweling in een markt stappen.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank @klaaskoopman​ super tof dat je aan mij denkt.. ik ga verder geen samenwerking o.i.d. aan.. ben helemaal vol gepland en wil er ook niks meer bij :)

@geertlouters2​ hoe mooi de domeinnaam ook is.. heb absoluut geen interesse.. wel wil ik je helpen met advies.. of eventueel tips wat je er van kunt maken..

let wel op.. Merkrecht.. worden ze steeds feller op..  ik hoor het wel.. anders mag je wel een e-mail sturen naar coenoldebijvank@gmail.com 
5 maanden geleden

Beantwoorden

Geert Louters Merkrecht ben ik ook bang voor. als ik toch een 'rode kaart' krijg, dan heb ik al een alternatieve naam in petto. We zullen zien, ik heb er vertrouwen in en heb niets te verliezen.
5 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Hi Geert,

Misschien interessant om het crypto platform te benaderen en de .nl te verkopen?
Anita Dijkman 5 maanden geleden geplaatst
Mijn doelen voor het komende jaar...

- "gezond" blijven! Best lastig met een verkeerde diagnose, maar met de juiste mindset mooi al een stukje verder in de tijd 😍.

- mij gaan verdiepen in affiliate marketing en langzamerhand dit gaan invullen.

- een mooi beauty product overnemen, incl. site etc. en deze vermarkten.

- level 5 of 6 als Marketeer bereiken bij Cashback World en mijn level verhogen bij FutureNet

Met deze loyaliteitsprogramna's meer mensen een leven in overvloed kunnen geven 😍.

Misschien te veel verschillende zaken waardoor er te weinig focus is, maar daarover later meer...

Ik wens jullie een mooi winstgevend jaar in welk opzicht dan ook! 
Wim van der Kruijk 5 maanden geleden geplaatst
Mijn voornemens voor 2019:

- Mijn eerste "echte" commissie verdienen, oftewel zo'n mooi mailtje van paypro bijvoorbeeld!
- Mijn eerste €500 verdienen met mn affiliate website (tot die tijd geen chocola voor mij haha)
- Doordeweeks om 5 uur uit bed om aan mijn website te werken voordat ik naar mijn werk moet!

Punt 2 staat momenteel op €20 (van bol.com, maar alleen door familie en vrienden helaas)
Punt 3 mooi op schema, kan zo sneller en hopelijk betere content schrijven dan 's-avonds na een hele dag werken!

Ik ga ervan uit dat ik over enkele maanden mijn 2e doel naar boven bij mag stellen (exclusief het chocolade gedeelte dan)
reactie op @wimpie:
Coen Olde Bijvank "Doordeweeks om 5 uur uit bed om aan mijn website te werken voordat ik naar mijn werk moet!"

kijk als je dit gaat doen en gaat VOLHOUDEN en de juiste dingen doet.. dan kom je er wel, 100%!!
5 maanden geleden

Beantwoorden

Maikel 5 maanden geleden geplaatst
Voornemens:

- De (hier) opgedane kennis gebruiken om mijn e-commerce bedrijf verder uit te bouwen en nog meer te laten groeien dan het op dit moment al aan het doen is. :-)

- Zakelijk volledig focussen op twee dingen. 
1. Mijn huidige nieuwe functie in het bedrijf waar ik werk (Vind het nog steeds super leuk en wil dit project nog afmaken. Dat gaat ongeveer een jaar duren en wil hier uiterlijk 31-12-2019 afstand van hebben genomen en me volledig richten op mijn eigen bedrijf.
2. Zoals eerder genoemd, mijn e-commerce bedrijf.

- Ik heb vijf boeken op mijn lijst staan die ik in ieder geval ga lezen.

- Blijven leren.

Nog een aantal andere doelen op persoonlijk vlak, maar hier hou ik het even bij :-)
Bas Vd 5 maanden geleden geplaatst
- SEO project met maat naar 5k/mnd - 104 artikelen posten
- 12+ boeken uitlezen
- 20.000+ producten verkopen ecom
- Uitbreiden naar 2 Europese landen op Amazon
- 182x+ naar de gym
- hardlopen weer opbouwen naar 10 km
- minimaal 30 minuten per dag staan aan bureau

Heb nog wat andere kleine doelen, veel health gerelateerd. Maar sommige zijn al redelijke habits dat ik het niet speciaal als doel stel. Gym ook wel
Morgen gaan we alvast aan een eerste doel beginnen 😉
Jan M Haha, stoer. Internet Succes Bier.
5 maanden geleden

Beantwoorden

Coen Olde Bijvank Wordt vast en zeker 'revolutionair' bier :) goed bezig Jacko!
4 maanden geleden

Beantwoorden

🔥 Léon Gotjé 4 maanden geleden geplaatst
Ik heb ook een update te delen. Afgelopen Maandag heb ik mijn baan compleet opgezegd. Ik ga nu een soepele opzegtermijn van +- een maand in en dan sta ik compleet op eigen benen. Spannend, maar het voelt als een goede keuze. De afgelopen tijd heb ik gemerkt dat ik te veel hooi op mijn vork heb genomen door deze 2 zaken te combineren en dat ging niet meer. Ik verwacht dat ik mijn energie en creativiteit weer kan storten op dingen die ik zelf leuk vind, in plaats van dat iemand anders mijn tijdsindeling bepaalt :)

Overigens is mijn eerste rijles ook al geplanned, maar data voor examens etc. houd ik voor me om de druk voor mezelf laag te houden :D
reactie op @leongotje:
Jacko Meijaard Klasse!
4 maanden geleden

Beantwoorden

Klaas Koopman Klasse Léon! Een mooie start van het jaar, erg veel succes gewenst!
4 maanden geleden

Beantwoorden

Jeroen Santing Inderdaad  klasse Leon! Veel succes!

Maar ook, eerlijk gezegd om jaloers op te worden! Voor mij een extra stimulans om wat harder aan de kar te trekken om het ook voor elkaar te krijgen!
Maar goed. Ik ben op de goede weg!
4 maanden geleden

Beantwoorden

Rianne   Nice Léon! Succes!
4 maanden geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Piet Hein Bouwkamp 4 maanden geleden geplaatst
Lekker @leongotje! Ga je vast geen spijt van krijgen met die kerel van Meijaard als campagnon.
reactie op @piethein:
Jan M "Die kerel van Meijaard" Prachtig Grunnings!
4 maanden geleden

Beantwoorden

🔥 Léon Gotjé 4 maanden geleden geplaatst
Ik was benieuwd hoe het met iedereen zijn of haar doelen gesteld is zo in de 2e maand van het nieuwe jaar. 

Ik ga dit jaar mijn laatste werkweek in loondienst in en heb 1 maart (dag van de borrel) gekozen als "officiële startdag" van mijn leven als zelfstandig ondernemer. 

Ondertussen heb ik mijn auto theorieboek bijna uit en heb ik ook al een aantal praktijklessen gehad. Loopt gestaag door dus. 

Vorige week 2 motorblokjes voor de Vespa retour gekregen die mijn zwager ultrasoon heeft gereinigd. Mochten mensen interesse hebben naar foto's van dit project. https://photos.app.goo.gl/gbjfixdSFRtXRqMY7 dat album probeer ik bij te houden. 

Ik heb ook al het hele jaar geen chips aangeraakt. Misschien nog wel mijn moeilijkste doel. Lekker eten blijft toch wel een hobby :)
reactie op @leongotje:
Klaas Koopman Spannend Léon, ik ben erg benieuwd naar je gewenning zodra je voor jezelf aan de slag gaat. 

Om mijn doelen te halen (automatisering) is stap 1 ingezet en zal rond 1 maart klaar zijn. Mocht dat allemaal goed werken, scheelt het mij 4 dagen per maand aan werk en dat is nogal wat. Daarnaast kan ik het inzetten voor meerdere projecten, dus ook in de toekomst een enorm verschil.

Succes gewenst allen met jullie doelen voor 2019. Begin er zsm aan, voor je het weet zitten we alweer in 2020!
4 maanden geleden

Beantwoorden

Sieto vd Heide qua project waardanook werk ik gestaag door en lukt het internationale werken tot zover ook prima.

Het sporten is er nog niet zoveel van gekomen... hm, aandachtspuntje. Dank voor de reminder, @leongotje
4 maanden geleden

Beantwoorden

Sunny van Aken 4 maanden geleden geplaatst
Hoi hoi... natuurlijk wil ik hier ook mijn doelen doorgeven over het jaar 2019. 
Om te beginnen nog 11 kilo afvallen voor april 2019. Verder is mijn doel om 5000 euro per maand te verdienen in het jaar 2019. Zo simpel is het!!!

Dus ik pak de draad weer flink op, en ga weer knallen met artikelen promoten! 
reactie op @sunny:
Sieto vd Heide Klinkt goed! 5000 p/m met affiliate marketing en online activiteiten, of gewoon uberhaupt?
4 maanden geleden

Beantwoorden

Sunny van Aken Ik ben begonnen om juist die doel te realiseren, een mini begin is er al..10 euro commissie..maar hee alle begin is even moeilijk, en opgeven is te gemakkelijk. 

Ik ga aan die doel werken en het gaat gewoon lukken. Is het eind van het jaar 2019 niet gelukt, dan is het gewoon de pech hebben, maar dan kan ik zeggen..ik heb het wel geprobeerd toch... 
4 maanden geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard Misschien eens leuk om een website review topic te openen?
4 maanden geleden

Beantwoorden

toon 2 overige reactie(s)
Sunny van Aken 4 maanden geleden geplaatst
Jazeker is het leuk, waarom ook niet... doen!!
Jacko Meijaard 4 maanden geleden geplaatst
Oh ja mensen! 
Gister het eerste zelfgebrouwen biertje gedronken!

Was wel goed, maar nog niet super. Denk dat we er iets te weinig suiker in hebben gedaan.

We wachten nu nog een paar weken voordat we ze verder gaan drinken.
Piet Hein Bouwkamp Hoho, het is hier geen succes lounge!

Haha, lekker man...
4 maanden geleden

Beantwoorden

Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 02 January 2019 om 09:48
Aantal lezers 70
Aantal reacties 69