€15K winst uit affiliate marketing - mei 2020

Laatste reactie 03/06/2020 18:05 door Fleur
· Markeren als ongelezen
Paco V. 10 maanden geleden geplaatst
Eind van de maand en weer een mooi succes om te delen!

Mei was de 4e maand op rij waarin m'n passieve affiliate marketing inkomsten boven de 10K winst zijn uitgekomen, €15.053 om precies te zijn.

Aan het begin van deze maand had ik me voorgenomen om een nieuwe review te schrijven over een slim tooltje voor YouTube adverteerders. Dat is niet doorgegaan omdat ik ‘m zelf getest heb en er eigenlijk geen resultaten van heb gemerkt. Uiteindelijk wel 1 nieuwe affiliate review geschreven over een product voor Facebook adverteerders.

Het plan voor komende maand is om m'n nu 7 reviews verder te gaan verbeteren, door:

- De content in de artikelen te updaten + verder uitbreiden.
- Extra bonussen te creëren om het nog aantrekkelijker te maken om via mijn links te kopen.
- YouTube videos te maken bij elk van de reviews, zodat ik ook op dat platform kan ranken.

Daarnaast ga ik vanaf komende week aan de slag met het opzetten van een nieuwe affiliate website. Deze zal gaan over de verschillende e-mailmarketing softwares die er zijn (vergelijkingen & reviews). Het wordt een lange-termijn project dat ik samen met een vriend van me ga doen. 

Zal af en toe updates van die case-study hier delen!
Boyd van Dongen 10 maanden geleden geplaatst
Kaboom, lekker Paco!

Waarop baseer je de uitbreiding van je reviews? Kijk je hier bijvoorbeeld naar waar je op ranked in Search Console? 
reactie op @boydvandongen:
Paco V. Nee, meer voor de lezer dan voor Google. Ik kijk eigenlijk niet naar keywords behalve [productnaam] en [productnaam] review.

Bijvoorbeeld:

- Heb ik zelf nog nieuwe experimenten gedaan met de tool (en kan ik daar resultaten + gedachteproces van delen)?
- Zijn er nieuwe lessen toegevoegd aan de cursussen die ik promoot en wil ik na het kijken daarvan nog iets toevoegen?
- Heb ik vragen of opmerkingen gekregen van lezers van de artikelen en kan ik op basis daarvan verbeteringen doen?

En in dit geval ook het toevoegen YouTube video’s en betere / extra bonussen waardoor de aankoop via mijn link nog aantrekkelijker wordt. Je kunt nooit teveel geven, dus ik plan per review deze maand een dag in om ‘m nog beter te maken.
10 maanden geleden

Beantwoorden

Boyd van Dongen Handige inzichten geef je altijd, thanks!

15K is wel echt lekker, het is je gegund😊
10 maanden geleden

Beantwoorden

Paco V. Thanks man 🙏
10 maanden geleden

Beantwoorden

John van Aalst Mooie prestatie Paco.

10 maanden geleden

Beantwoorden

toon 3 overige reactie(s)
Pieter Dijkshoorn 10 maanden geleden geplaatst
Mooie resultaten weer Paco.
Bedankt dat je hier je tips weer met ons deelt. 👌
Jacko Meijaard 10 maanden geleden geplaatst
BAM! Keiharde resultaten Paco, lekker bezig!
Sieto vd 10 maanden geleden geplaatst
Hier haal ik toch wel weer inspiratie uit, Paco!
Tim Gerrits 10 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd! Lekker blijven knallen
Jeske Heijmans 10 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd Paco! Super mooie resultaten! Echt ongelooflijk hoe je dit doet!
Goed bezig. Weer een enorme inspiratie voeg je toe voor iedereen 👌
Simon de Haan 10 maanden geleden geplaatst
Dat is echt een gigantisch bedrag! Ik ben nieuw en ik zie dat die bedragen in dollars zijn!? Ben jij gericht op de Amerikaanse markt?
reactie op @simondehaan:
Paco V. Ik schrijf m’n reviews in het Engels, dus sales kunnen in theorie uit de hele wereld komen inderdaad. Grootste deel komt uit Amerika in mijn stats.
10 maanden geleden

Beantwoorden

Sebastiaan van Helden 10 maanden geleden geplaatst
Kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het een enorm mooi resultaat is waar alleen naar op te kijken is!
Justin de Rooij 10 maanden geleden geplaatst
Goed bezig Paco!
Kevin George 10 maanden geleden geplaatst
Jeetje wat lekker Paco. Ik zie het ene na het andere succes van je hier op het forum. Lekker internationaal ook!
Filiate BV 10 maanden geleden geplaatst
Lekker bezig Paco, mooie resultaten! (Y)
Fleur van Harten 10 maanden geleden geplaatst
Goed bezig Paco! Erg motiverend om te horen!
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 31 May 2020 om 21:35
Aantal lezers 220
Aantal reacties 18