15.000 Leden! πŸŽ‰

Laatste reactie 14/04/2022 15:01 door Sieto
· Markeren als ongelezen
Jacko Meijaard 2 maanden geleden geplaatst
Gisteren was een bijzondere dag... ... het ISG Leden-gedeelte bereikte namelijk de mooie mijlpaal van 15.000 leden.Β  (inmiddels zijn het er alweer iets meer) Dit soort mijlpalen blijven altijd prachtig om te zien, en hier ben ik natuurlijk hartstikke trots op. Toen ik met ISG begon, had ik nooit kunnen denken dat er ooit meer dan 15.000 mensen met mijn trainingen aan de slag zouden gaan. En toch is het de realiteit geworden. Door te beginnen, actie te ondernemen, te bouwen en te blijven bouwen... ... dit is wat je moet doen om ergens succesvol in te worden. Begin, maar vooral: ga door.Β  In de afgelopen jaren zijn er naast hele mooie successen, ook veel tegenslagen geweest. Vrijwel elke dag krijg ik hiermee te maken en gaan bepaalde dingen niet zoals je die zou willen. Maar door te blijven gaan en te blijven bouwen, ontstaan er mooie dingen. De afgelopen jaren hebben voor mij veel teweeggebracht. Waar ik een paar jaar geleden nog 'maar' 1 bedrijf had, zo heb ik er nu drie en heb ik pasgeleden mijn eerste vastgoed pand gekocht. Trots en mooi om te zien hoe van het één het ander kan komen. In de komende maanden gaan we ISG een flinke update geven, met onder andere een compleet vernieuwde Affiliate Marketing Revolutie, een grote update voor Marketheme en nog veel meer.Β  Als laatste wil ik iedereen ontzettend bedanken - want zonder jou, geen 15.000 leden πŸ˜‰ - en ik hoop dat ik op de één of andere manier mensen kan inspireren om aan de slag te gaan en dromen achterna te gaan. Het is makkelijker dan dat je denkt. Be GREAT! - Jacko Meijaard
Janna Schouten 2 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd met de 15.000 leden Jacko! Je inspireert veel mensen, bedankt daarvoor
Wouter Buijs 2 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd Jacko!Β 
Ruud Opdam 2 maanden geleden geplaatst
Congrats jacko.
Frank Bouw 2 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd!
Sjaak V 2 maanden geleden geplaatst
Netjes! Gefeliciteerd Jacko!
Mark de Vries 2 maanden geleden geplaatst
Congrats Jacko, wat een mijlpaal!Β  friends-phoebe.gif
Martijn . 2 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd, mooie club mensen bij elkaar!
Perry de Ruijter 2 maanden geleden geplaatst
Gratzzzz. In ben trots en ook blij dat ik onderdeel van deze community heb kunnen worden
Boyd van Dongen 2 maanden geleden geplaatst
Netjes Jacko, idd een toffe community!
LΓ©on GotjΓ© 2 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd, ook naar de mensen die er nog steeds (of net) bij aanwezig zijn. Op naar meer mooie dingen!
Karel Eerhart 2 maanden geleden geplaatst
Gefeliciteerd Jacko, prachtige milestone top!
Sieto vd 2 maanden geleden geplaatst
πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 12 April 2022 om 13:48
Aantal lezers 52
Aantal reacties 13