[10K Club] Hoe kijk jij terug op 2019?

Laatste reactie 13/05/2020 17:02 door Dave
· Markeren als ongelezen
Jacko Meijaard 2 jaar geleden geplaatst
Nu het jaar bijna weer voorbij is, is het een goed idee om eens terug te blikken op het afgelopen jaar.

Voor mij was 2019 echt een bijzonder en bizar jaar. 
Qua inkomsten zijn alle records verbroken, en ook persoonlijk was 2019 een fantastisch jaar.

Hier ben ik dan ook enorm trots op, en blij mee. 

Toen ik met affiliate marketing begon had ik nooit verwacht dat al mijn (inkomens)doelen, hoe ongelofelijk hoog die toentertijd ook waren, behaald konden worden. Simpelweg door te beginnen en niet op te geven, is het me gelukt mijn droomleven te realiseren. 

Elk jaar weer opnieuw lees ik aan het begin van het jaar zoveel berichten als "dit jaar wordt echt mijn jaar!" en "2019 be ready!", maar dat zie ik dan van dezelfde personen, elk jaar weer terugkomen.

Om de één of andere manier worden er niet echt stappen gemaakt. 

Ik ben er dan ook van overtuigd dat het zo enorm belangrijk is om een duidelijk plan te hebben. Weten wat je moet doen, en dat volhouden - iemand die je hierin begeleid. 

Daarom ben ik begin dit jaar ook de 10K Club gestart, en het is echt bizar om te zien welke resultaten er hier worden gehaald (bv 3000,- euro in de eerste paar weken!). 

Check onderstaande video eens: 

De komende dagen zal het voor het laatst van het jaar mogelijk zijn om een Clarity Call in te plannen, en om dus mee te doen bij de 10K Club.

Ik maak dit topic dan ook om je aan te sporen een gratis Clarity Call in te plannen. 
Het is 100% gratis, en het is mega waardevol. 

Ik - en de ISG coaches - gaan samen kijken naar waar je nu staat, waar je naar toe wilt en hoe we jou daarbij kunnen helpen.

Zoals iedereen hebben wij ook maar 24 uur op een dag, en dus zijn er maar een beperkt aantal Calls per dag mogelijk.
Als deze vol zijn, zit het er op voor dit jaar. 

Plan dus hier je GRATIS Clarity Call in, en laten we kijken hoe we jou kunnen helpen je (inkomens)doelen te behalen >>

Aanmelden via deze link >>

Be GREAT!

- Jacko Meijaard
Voor de mensen die nog twijfelen om een Call in te plannen, denk ik dat het een goed idee is om de onderstaande video van @roberteros​ eens te bekijken.

Sowieso een gave video, van een toffe 10K Club-deelnemer!

Thanks voor de mooie video Robert! 
reactie op @jackomeijaard:
Robert Jansen You are welcome :) één van de beste keuzes in 2019!
2 jaar geleden

Beantwoorden

Jacko Meijaard Goed om te horen Robert!
2 jaar geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Pieter Dijkshoorn 2 jaar geleden geplaatst
Mooie video Robert!
Ik ga gelijk je ander video op YouTube bekijken :-)
Dave DR 2 jaar geleden geplaatst
Zeer waardevolle video van Robert. Als iemand je over de streep kan trekken is hij het! Dit weet ik uit eigen ervaring ? Nog geen moment spijt gehad van mijn deelname aan de 10K club.
reactie op @ddr:
Jacko Meijaard Nog een soortgelijke reactie kreeg ik gister per mail ;-)!
2 jaar geleden

Beantwoorden

Dave DR Dat zijn gave berichten @jackomeijaard​ :)
2 jaar geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Ter info: de Clarity Calls zijn deze week weer helemaal open!

https://www.internetsuccesgids.nl/clarity-call
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 12 December 2019 om 20:01
Aantal lezers 229
Aantal reacties 5