100.000 Youtube Abonnees

Laatste reactie 17/10/2019 06:38 door Thijs
· Markeren als ongelezen
Ferdy Korpershoek 2 weken geleden geplaatst
Hey mensen, vandaag heb ik de 100.000 abonnees mijlpaal bereikt! Precies 52 maanden (3 juni 2015) nadat ik mijn eerste video uploadde. Er zit een gestage groei in mijn kanaal en dat zie ik dus ook terug in de inkomsten. Ik neem aan dat Jacko het daar in de cursus ook over heeft. Dat het begint het moeilijkste is. De eerste sale is de moeilijkste. Wanneer je die hebt en waarde blijft bieden dan komt de 2e en 3e etc. ook! Ik ben van mening dat Affiliate Marketing de beste manier is om geld te verdienen in 2019. Ik heb 80% van September vakantie gehouden en alles ging gewoon door :).

En nee, ik heb geen universiteit gedaan. Ik ben zelfs van 2 scholen afgestuurd en heb 5 jaar gedaan over VMBO op speciaal onderwijs. Daarna ben ik me gaan ontwikkelen door boeken te lezen en naar Jim Rohn te luisteren. Think en Grow Rich is ook een aanrader. Tot hoofdstuk 9. Daarna vind ik persoonlijk een beetje apart worden.

Het is trouwens altijd hard werken geweest. Dus het komt niet aanwaaien. In deze video met m'n familie bedankt ik alle betrokkenen:
Lennart Haar 2 weken geleden geplaatst
Super tof verhaal Ferdy!

Gefeliciteerd met je resultaat!
Keep on going! Je succes wordt vast nog veel groter!

Good luck, go for it!
Wim Klaassen 2 weken geleden geplaatst
Proficiat, @ferdykorpershoek

Nu op naar de 1 Miljoen ;)

Zonder dollen, ik hoop oprecht dat je dat nog eens zal halen, ga zo door!
Theo Verdurmen 2 weken geleden geplaatst
Mooi gedaan @ferdykorpershoek​.

Tof dat het verdienen zelfs in je vakantie gewon doorgaat.

Komen jullie met meer geld terug van vakantie ;)
Mark de Vries 2 weken geleden geplaatst
Gruwelijk! 💪
Jan M 2 weken geleden geplaatst
Mooie mijlpaal 👌
Danielle Roof 2 weken geleden geplaatst
Grappig, gisteren mij geabonneerd op je kanaal na het bekijken van je video over gravity forms. Wie weet was ik wel de 100.000e. 
Mark S 1 week geleden geplaatst
@ferdykorp​ Onwijs gaaf! 100.000 subscribers op YouTube. Ik deelde je gister nog als inspiratie. Misschien wel het laatste zetje naar de 100.000!! Keep on going :-)
Sieto vd Heide 1 week geleden geplaatst
Nice man! Gefeliciteerd 👍👍

Moet bekennen dat ik een beetje jaloers ben, ik zit een jaar of langer op ~58K subs. Heeft te maken met hoevaak ik upload. En op dat vlak 'kill' jij het! Welverdiend.

Jeroen Santing 1 week geleden geplaatst
Gefeliciteerd man!!
Christina 1 week geleden geplaatst
Dit is heel indrukwekkend! @ferdykorpershoek
Heb je dit naast een baan in loondienst gedaan?
Want vraag mij af, wanneer je een business opbouwt, verdien je in het begin niks tot weinig, hoe je dan rondkomt?
reactie op @christina:
Ferdy Korpershoek Toen ik begon werkte ik 2 dagen per week voor een stichting tegen minimum loon en € 0.07 ex btw km vergoeding. Daarnaast was ik webdesigner, fotograaf en videograaf. Na 1.5 jaar ging ik het fulltime doen. Dit wilde ik al na een half jaar maar ik wilde mijn vrouw ook zekerheid geven door opdrachten te blijven doen. Nu doe ik geen werkzaamheden meer naast mn kanaal. FOCUS :)
1 week geleden

Beantwoorden

Bas B Goed bezig Ferdy ! Je kanaal ziet er goed uit en je video over het maken van een wordpress site vind ik erg goed.
1 dag geleden

Beantwoorden

toon 1 overige reactie(s)
Bert van den Einden 1 week geleden geplaatst
Klasse man en respect!
Piet Hein Bouwkamp 1 week geleden geplaatst
Lekker Ferdy!
Jacko Meijaard 1 dag geleden geplaatst
Hey Ferdy!

Dit topic helemaal over het hoofd gezien.
Maar wat een prachtige mijlpaal zeg. Kun je trots op zijn.

Gefeliciteerd en op naar de 1 miljoen!
Thijs Blankestijn 1 dag geleden geplaatst
Gefeliciteerd met je prestatie 
Neem deel aan dit gesprek:
Je moet ingelogd zijn om mee te kunnen praten.
Topic gestart 03 October 2019 om 22:28
Aantal lezers 92
Aantal reacties 17